חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסוד מאחורי הספר הסוד

מאת: my secretאימון אישי10/01/20101135 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הספר הסוד מסתיר בתוכו את הסוד הגדול ביותר – הסוד לחיים מלאים בריאים ומאושרים. בבסיס הספר הסוד עומד רעיון מרכזי -"חוק המשיכה" - "The law of attraction".  בפשטות, חוק זה אומר כי יש מי  שמגיב לכל הבקשות שלנו.

ומה בעצם אנחנו מבקשים? הבקשות הן המחשבות שעוברות במוחנו ומעסיקות אותנו. אם אנו עסוקים בלחשוב על כל הדברים "הרעים" הקורים בחיינו, אנו ממשיכים למשוך אותם לחיינו, אם נשכיל לחשוב רק על דברים "טובים" שאנו רוצים לחיינו - נמשוך את השפע הזה אלינו.

הספר הסוד – מה מסתתר מאחורי הסוד

  • ניסיון קודם. הספר הסוד הוא אסופה של כ-25 הוגי דעות, מדענים, מאמנים, פסיכולוגים, ויוצרים, אשר השתמשו בסוד להביא הצלחה, כסף, אושר וחופש לחייהם. כולם ביחד מביאים את הסוד - הסוד לחיים מלאים ומאושרים.
  • מחשבה יוצרת מציאות. הספר הסוד מסביר, כי אם נחשוב על משהו, המחשבה תיצור את המציאות החדשה. בדיוק כמו במדריך מדע ההתעשרות. אם נחשוב על העושר שאנחנו רוצים שיהיה לנו, ניצור אנרגיה שתיקח אותנו לקראת זה, ופשוט נהיה שם. כך גם הספר הסוד, שמסביר שזה כוח אנרגטי ומגנטי של ממש. אם נחשוב ניצור את המציאות של עצמנו.
  • אמונה. הספר הסוד מאפשר הצצה ליצירת מציאות מתוך המחשבה אבל עם הרבה אמונה בתהליך. הספר הסוד מאפשר את יצירת המחשבה אבל בלי אמונה התהליך לא יתבצע במלואו. כמו בכל דבר בחיים, גם הספר הסוד מדגיש כי בלי אמונה, התהליך לא יתקיים.
  • הסוד ידוע. מסתבר שהסוד היה ידוע כבר להרבה אנשים בעולם, אבל לא פורסם עד שיצא הספר הסוד. בין השאר, אפלטון, גליליאו, שייקספיר, בטהובן ואיינשטיין ידעו את דבר הסוד והשתמשו בו במהלך עבודתם. קשה להאמין, שהם יצרו יצירות כאלה, ופיתחו תיאוריות כאלה, בלי אמונה חזקה ובלתי מתפשרת בחוק המשיכה. ללא ספק הספר הסוד היה מונח על שולחנם בגרסה כזו או אחרת.
  • גם מדע ההתעשרות הוא חלק מהסוד

במדריך מדע ההתעשרות, שנכתב בשנת 1910, מתגלה אחד הסודות הגדולים –הדרך לעושר. מחבר מדע ההתעשרות וואלאס די וטלס טוען, כי לא ניתן לחיות חיים מוצלחים באמת מבלי להיות עשיר. ולא מדובר רק ברכישת ובצבירת נכסים אינספור, אלא התקדמות נפשית שכלית, ואפילו תודעתית. לדברי המחבר כל התקדמות אנושית חייבת להתבסס על מדע ההתעשרות.  זה הרעיון המרכזי גם בתוך הספר הסוד. תבקש את השפע בחיים ותוכל להגשים את עצמך. 

·         הוקרת תודה ותרגול. הספר הסוד מציע לתרגל הוקרת תודה למה שכבר יש לך, ולדעת בדיוק מה אתה רוצה שיהיה לך ולמה . כך שלבקש מיליון דולר  ולחשוב שבזה יפתרו כל הבעיות זה בדיוק החלק הרדוד של הסוד, וסביר להניח שלא יתגשם .רוב האנשים מתלהבים מהספר במשך כמה שבועות, מדברים על זה , חולמים את זה ונוטשים את זה באמירה" זה לא הלך לי ...." . רק התמדה, עבודה, שינון, תרגול , בהירות מחשבה , אמונה ושקט נפשי יביאו לך את ההצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני רוקח, יזם ואיש עסקים, מורה דרך ומאמן אנשים להצלחה. מייסד את האתר המצליח - זה הסוד שלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת my secret

מאת: my secretאימון לכסף29/12/091862 צפיות
רוצה להתעשר? חולם להתעשר? מרגיש שהחיים שלך לא שלמים? הגעת אל המקום הנכון. המדריך מדע ההתעשרות, שנכתב כבר לפני מאה שנה, הוא בדיוק התשובה בשבילך. לפני הכל, חשוב שתדע כמה דברים בסיסיים על מדריך מדע ההתעשרות ועל הרעיון העומד מאחורי מדע ההתעשרות. • להתעשר זה מדע, אפילו מדע מדויק. כלומר מדע ההתעשרות כשמו כן הוא. • קיימת נוסחה פשוטה בתכלית איך לעשות את זה. • למה שלא תנסה - כל אחד יכול.

מאת: my secretאימון אישי21/12/091154 צפיות
המינוס, החובות, השגרה השוחקת. מאות פעמים ניסינו להיפטר מהצרות המעיקות האלה, אבל כלום לא עובד. תמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה. אז בדיוק ברגעי הייאוש הכי עמוקים יש פתרון. מדריך קטן ומלא חוכמה בשם מדע ההתעשרות, שנותן את הרעיון הפשוט ביותר. רוצים כסף? יהיה לכם, וזה אפילו מדעי לחלוטין.

מאת: my secretאימון לכסף17/12/091816 צפיות
מכירים את האמרה "כסף הולך לכסף"? מעולה, אז זהו שזו לא סתם אמרה אלא זו לגמרי מציאות. מציאות שגם אתם תוכלו להיות חלק ממנה, אם רק תפנימו את מה שעומד מאחורי מדע ההתעשרות ותעשו עם זה משהו. הנוסחה פשוטה - מסתבר שלעשות כסף ולהתעשר זה מדע של ממש, ועל זה בדיוק מדברים כשמדברים על מדע ההתעשרות.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213608 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205242 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica