חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה לעשות כסף באינטרנט?

מאת: טל גרין מלעסקים מקוונים11/01/20101138 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התשובה לשאלה הזאת היא כמעט כולם...
השאלה היתר נכונה לפי עניות דעתי היא לא מי אוהב כסף,אלא איך לעשות כסף,מכיוון שלעשות כסף יודעים מעט אנשים באופן יחסי למספר האנשים בעוד שמספר האנשים שאוהבים כסף עולה באופן מובהק ולא פרופרציונאלי וקבוצת האנשים הזקוקים לכסף אף גדולה מכך.

בכל תחום של "עשיית כסף" (נדל"ן,מניות,נגזרים"מט"ח)יש גורואים במאמר זה איך לבחור גורו וללמוד ממנו לעשות כסף באינטרנט.

ישנם בעולימנו אנשים שנולדו עם כשרון טבעי "לעשות כסף",מתוכם ישנם "גורואים"(גורו) המוכנים לשתף אותנו בידע שלהם ופרסמו ספרים,תוכניות למוד וכו'.

דוגמה לגורו כזה הוא רוברט קיוסאקי שפרסם את סדרת הספרים"אבא עשיר אבא עני",ספרים אלו הם מעולים ליזם המתחיל ולכל אחד מאיתנו.החסרון בספרים שהם כלליים מידי ולא מספיק מובילים את הקורא צעד אחרי צעד..

מה גם שיש רבים מהגורואים למנהם שמזהים טרנד מסויים ,משקיעים בעצמם ורק שהצליחו הם מספרים עליו לאחר שהפיק עבר והם גזרו קופון.במאמר מוסגר ,על הכשלונות הם לא יספרו בדיעבד..ויש גם כשלונות החכמה זה להמשיך הלאה.

העניין הוא למצא את המדריך שיסביר איך למצא את "הדבר הבא",מהן הטכניקות שיעבדו בשיווק ולמה הן עובדות,איך לא להפסיד כספים במסע פרסום,איך לתקשר עם לקוחות,איך לגרום ללקוחות לקנות.

מצא את התכנית המתאימה לך והתעמק ולמד מהמומחים כמה שיותר,לאחר שתקבל את היסודות תוכל לפתח את הטכניקות והדרכים שלך ותהפוך גם לגורו.

אתר שיסביר את עשיית הכסף בצורה נרחבת על ידי גורואים בעולם האינטרנט.

בלוג שלי בנושא אינטרנט

בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל גרין מל -התמחות בעולם האינטרנט,לימודים,שיווק ,שיווק באינטרנט,EBAY,FACEBOOKיזמות עסקית והשקעות .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל גרין מל

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי21/11/141462 צפיות
טיפ :איך להאזין למוסיקה ולהרוויח כסף? הכנסה נוספת בקלות.. האם אתה יודע שאתה יכול, פשוטו כמשמעו, לקבל תשלום על מנת להאזין למוסיקה שאתה אוהב ? כן, זה אמיתי לגמרי, תאמין לי, אני יודעת.. ישנם אתרי אינטרנט שישלמו לך, עכשיו, להקשיב לרק 30 שניות של מוסיקה ויחליט אם אתה חושב שזה יכול להיות להיט.

מאת: טל גרין מלשיווק באינטרנט30/10/1418922 צפיות
כל מי שמחליט להקים עסק ב- eBay יש לקבל את ההחלטה חשובה כל כך של מה למכור.הרוב המכריע של מוכרים חדשים מייד לקפוץ לרעיון של מכירת הפריטים הפופולריים ביותר, אופנתיים בשוק. למרבה הצער, כמעט אף אחד מפריטים אלה הם בר-קיימא למוכרים חדשים מתחילים ..

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי13/10/131930 צפיות
עבודה מהבית זאת הפנטזיה הנחבאת של כולנו: מה רע להתעורר בבוקר (או בצהריים), להכין כוס קפה ולא לצאת לעבודה אלא להישאר בבית –בלי להתלבש ולהתכונן להשאר בפיג'מה ,בלי פקקים ולחץ– ולעשות משם כסף.

מאת: טל גרין מלדרושים10/06/132195 צפיות
רעיונות לעבודה של בני נוער בקיץ ובכלל.. הצעות עבודה מעניינות לנוער לחופש הגדול החופש הגדול בפתח ובני הנוער תרים אחר מקומות עבודה בשביל להרוויח כסף ולהרגיש בוגרים, אתן סקירה קצרה, איך ניתן להמשיך לשבת במזגן, לא לצאת לשמש החמה ויחד עם זאת להרוויח כסף ולא מעט..בצירוף עם הנאה. אם אתה מחפש עבודה במלצרות,להתראות.

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121544 צפיות
איטלקית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד איטלקית למתחילים און ליין,איטלקית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס איטלקית למתחילים באינטרנט:

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121313 צפיות
גרמנית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד גרמנית למתחילים און ליין,גרמנית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס גרמנית למתחילים באינטרנט:

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152944 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152064 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152303 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153910 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica