חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מתנות לאישה

מאת: שמחה ברקוביץזוגיות ואהבה12/01/20101432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום לגברים, משימת קניית מתנות לאישה, הפכה מסובכת מאי פעם. מתנות שנחשבו רומנטיות בעבר כגון פרחים, חבילת שוקולדים או תכשיט לצוואר כל כך נפוצות שהנשים של ימינו לוקחות אותן כמובן מאליהן. בנות הזוג מצפות מהגברים ליצירתיות במתנות. כשגבר מעניק מתנה ייחודית ומיוחדת לאישה אשר הוא עמל עליה והשקיע מחשבה ויצירתיות אוטומטית מחווה זו מצד הגבר מבעירה את אש האהבה והתשוקה של האישה. מתנות לאשה אמורות לפגוע במטרה אחת וזו הייחודיות של הקשר בין בני הזוג ולא להוות מתנה כללית שיכולה להתאים לכל אשה.
לפניכם מספר רעיונות למתנות לא שגרתיות ומיוחדות שיגרמו לבנות זוגכן להרגיש ייחודיות בליבכם.

כתיבה כמתנה -
פעמים רבות הגבר מסתפק בכרטיס ברכה קנוי כדי להביע את אהבתו לאישה שאיתו.
אומנם הכרטיס מעוצב טיפ טופ אבל המילים שבו עדיין נכתבו על ידי מישהו אחר שלא כל כך מודע לאופי הקשר ביניהם. רבים מהגברים נופלים בחטא מתנות לאשה זה ונותנים לאישה להרגיש כי בן זוגה לוקח אותה כברירת מחדל. מתנות לאישה בצורת כתיבה צריכה לבוא מבפנים, בכתב יד וללא תיקונים ועם השקעה זל זמן.
ניתן לחבר מכתב המכיל זכרונות של הפגישה הראשונה, חוויות מרגשות שעברתם יחד, דברים ששניכם אוהבים או אפילו רשימה של דברים שאתה אוהב בה. ככל שהרשימה ארוכה יותר אתה מעצים את הרגש והאהבה שלך אליה.
את המכתב ניתן לשלוח בדואר, לשים במקום מפתיע בבית או לגלג לקשור עם סרט בצבע האהוב עליה ולשלוח בתוך בקבוק יין מרהיב.

דיסק שירים כמתנה –
מחווה רומנטית שהיא קצת דיגיטלית. בחר אוסף שירים רומנטים שהיא ואתה אוהבים וכמובן אל תשכח את השיר שלכם וצרוב על דיסק. ניתן להוסיף הסבר בכתב על כל שיר מה אתה חושב עליה כשאתה שומע אותו. אפשר גם להוסיף תמונה שלכם ביחד כעטיפת דיסק.
כל פעם מחדש שהיא תשמע אחד מהשירים שבחרת לתוך הדיסק היא תזכר בך.

זמן כמתנה -
בעולם המודרני שאנו חיים בוא המטלות היומיות נערמות עלינו ללא הפסקה.
שתי אפשרויות כאן. הראשונה היא פשוט לבצע את מטלות הבית או את המטלות שהיא מבצעת בד"כ במקומה. לבשל ארוחה טובה, לקחת את הילדים לבית הספר, לפנות את השולחן, לנקות את הבית וכיוצא בזה, אך זכור יש להבהיר לה שבזמן הזה היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה ללא דאגה ובשום פנים ואופן אל תאפשר לה לעזור לך.
האפשרות השניה היא לפנות יום שלם לבילוי רומנטי יחדיו. לעשות דברים שאתם אוהבים או שעדיין לא עשיתם יחד והייתם רוצים לעשות. אך זכור כי עליך לדאוג שכל המטלות הביתיות ושנופלות עליה מבוטלות אחרת דעתה תיהיה מוסחת.

פינוק כמתנות לאישה -
כולם נהנים מפינוק של בן או בת הזוג ובמיוחד נשים.
אמבט קצף מפנק, נרות ריחנים וקטורת ברקע ושירים רומנטים מתנגנים ברקע.
ניתן להוסיף בקבוק יין אדום ושוקולד.
מסאז עם שמן עיסוי בטעם שוקולד. דאג לעסות את כל גופה מכף רגל ועד ראש. קח את הזמן, אל תמהר... הראה לה כי אתה חוקר את כל גופה.

מצגת רומנטית -
אסוף תמונות מהעבר, תמונות שלה ושלך מהילדות, תמונות משותפת שלכם מטיולים ומאירועים או סתם צילומים מהבית של זכרונות טובים. סרטוני וידאו שלכם. וערוך לה מצגת רומנטית של זכרונות מתוקים.

הלבשה תחתונה -
בצע קנייה של הלבשה תחתונה במקומה. הפתע את בת זוגתך עם חוטיני שהוא תכשיט, ביריות, שרשרת למותניים או תכשיט לטבור. הראה לה שאתה רוצה לקשט את גופה שאתה כל כך אוהב וחושק.

צעצועי מין -
חנות סקס היא עוד אופציה למתנות לאישה. ניתן למצוא שם שלל אביזרים סקסיים ומחרמנים לאישה מדילדו, ויברטורים ועד חוטיני למאכל.
אבל קח אפשרות זו רק אם בת זוגך בעלת ראש פתוח.

מתנות לאישה יכולות להיות פשוטות ועם זאת מאוד רומנטיות. מתנה לא הופכת לרומנטית אם נקנתה בכסף רב עם המילים " אני אוהב אותך " אלא להראות דרך המתנה כמה האישה חשובה לך וכמה אתה משקיע למענה ומען סיפוקה.
כל אישה מעריכה מחווה רומנטית ואפילו הקטנה במתנות יכולה להבעיר את תשוקתה אליך מחדש כאשר המתנה נוצרת מכל הלב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/101460 צפיות
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים.

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101405 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101560 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/101196 צפיות
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה. כאשר מדובר בשירותי ניקיון על ידי חברות ניהול ואחזקה הן מספקות את חומרי הניקוי בניגוד למנקה פרטי בבתים שבדרך כלל משתמש בחומרים שבעל הדירה מספק לו.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102374 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103126 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/101548 צפיות
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים. יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת. כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206356 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204883 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204669 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica