חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגום אוטומאטי או תרגום אנושי – מה עדיף?

מאת: לילך ת.ניהול תוכן12/01/20101157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפניכם רשימה של הבדלים בין תרגום אנושי לבין תרגום אוטומאטי (כגון Google Translate)?

ובכן, ניתן להסתכל על הנושא ממספר היבטים:

  1. אי אפשר לבוא בטענות למכונה שמתרגמת. אם יש בעיות בתרגום של המרגם האוטומאטי, אין למי לבוא בטענות שהתרגום לא טוב, לעומת זאת, אם שוכרים שירותי תרגום, המצב שונה, יש למי לגשת, יש מי שישכתב את התרגום ויש מי שיפצה.

  2. איכות התרגום האנושית של המתורגמן בוודאי תהיה טובה יותר וקריאה יותר משל כל שירות תרגום אוטומאטי מפני שמחשב לעולם לא יכול לתרגם שפה קלה לשפה מסובכת לדוגמא, אם נרצה לתרגם את המילה You, למה יש לתרגם אותה, האם ל-"אתה", האם ל-"את", או אולי זה "אתם" או "אתן"? הבעייה הגדולה היא שבתרגום אוטומאטי כל הדקדוק משתבש, לכן יש לעבור על התרגום האוטומאטי ולתקן אותו בעצמנו.

  3. המחיר – תרגום אוטומאטי לרוב אינו עולה כסף והשירות ניתן בחינם ע"י מספר מנועים באינטרנט כגון Google Translate. זה יתרון גדול מאוד אבל יש לזכור שאין להשוות בין איכות של מתורגמן לבין איכות של תרגום אוטומאטי.

כיום, אין אפשרות ליצור מתרגם אוטומאטי עם יכולות אנושיות, אולי בעתיד. כרגע, אם יש טקסטים קצרים לתרגם, מילים או משפטים, ניתן לעשות זאת עם מתרגם אוטומאטי ולתקן אחר כן, אך אם אתם צריכים תרגום מסמכים או שירותי תרגום מקיפים יותר, ההצעה שלי היא חחכת למתורגמן שבקיא בשפות התרגום שאתם צריכים.

לעוד מידע על תרגומים כנסו לאתר שלנו – הדס דן – שירותי תרגום והוצאה לאור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצה לדעת עוד על שירותי תרגום מסוגים שונים, רוצה לקבל הצעת מחיר על תרגום מסמכים מכל הסוגים? בקר באתר שלנו וקבל הצעת מחיר מיוחדת עבור העבודה שלך.

http://www.hadas-dan.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך ת.

מאת: לילך ת.עסקים - כללי01/12/091231 צפיות
רוצה לתרגם עבודה או סתם מסמך? רוצה לתרגם תוכן אינטרנטי? צריך שירותי תרגום באופן מיידי? לפני שאתה בוחר את המתרגם שלך, כדאי לך לבדוק מספר דברים.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182809 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172855 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143234 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144128 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica