חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקדח פלפל להגנה עצמית

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/20211604 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא לכולם יש את היכולת להגן על עצמם בשעת הצורך ולא תמיד אנו נהיה מוכנים לרגע שנצטרך בכלל להגן על עצמו, אבל דבר אחד ברור, כשיגיע הרגע כדי להיות מוכנים.

אקדח גז פלפל חוקי להגנה עצמית – אתכם בכל מצב

אקדח גז פלפל הוא מוצר מדהים, קטן, קומפקטי, קל לנשיאה ופשוט לשימוש. מתיז לטווח אפקטיבי של 2.5 מטרים, מנטרל כל תוקף לכ3- דקות ולפעמיים זה כל מה שאתם צריכים בכדי לצאת בחיים.

את תרסיס הפלפל אנו מכירים שנים רבות, לרוב היה ועודנה בשימוש של כוחות הביטחון, אבל עקב גל האלימות והפשיעה שלא רואה מעצורים בשנים האחרונות, הוא משמש ככלי יעיל להגנה עצמית במגזר האזרחי פרטי.

האקדח גז פלפל שמייצרת חברת HND מבוסס על תרסיס פלפל מתוצרת sabra redהעולמית והוא בין היחידים שקיבל את אישור המשטרה לשימוש אזרחי בשעת צורך.

האם גז הפלפל מסוכן בריאותית?

להבדיל מגז מדמיע בריכוז גבוה שמשמש את כוחות הביטחון, גז הפלפל לא מסוכן בריאותית, הוא מבוסס על חומרים המצויים בפלפל חריף ובמגע עם אדם מייצר דימוע חריף ,גירוי בעיניים, גודש באף וקוצר נשימה שנמשך כמחצית השעה, בזמן זה תוכלו לנתק מגע מהתוקף ולהזעיק את כוחות הביטחון .

למי מתאים המוצר?

אקדח גז הפלפל ליידי ג'ין מתאים לכל אדם שרוצה להגביר את הביטחון סביבו, אנו שומעים לא מעט אנשים שאומרים שבסביבה שהם חיים, הם רחוקים מלהגיע לעימות, אבל המציאות מלמדת אותנו אחרת ואנו נתקלים בסיטואציות מאיימות כמעט בכל שעות היממה ובכל מקום, אם זה נהג אוטובוס שהעיר לנוסע, עימותים בין נהגים בכבישים, עימותים בים, בבריכה ובכל מקום אפשרי.

חלק מהמקרים הללו מובילים לתוצאות טרגיות ואירועים מהסוג הזה בהחלט אפשר למנוע, לא צריכים לחכות שהאירוע הבא יהיה בקרבתכם, הגנו על עצמכם והיו מוכנים בשעת הצורך.

 



תגיות המאמר: אקדח פלפל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shlomy.m

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy mutzafi

מאת: shlomy mutzafiאבטחת הבית06/12/151151 צפיות
מצב הביטחון בו אנו חיים היום מצריך מאתנו לשדרג מכיסנו את הביטחון האישי שלנו ושל משפחתינו, אחד הכלים המוכחים הקיימים זו היא האזעקה לבית, מדובר על סירנה חזקה המופעלת בעזרת חיישנים

מאת: shlomy mutzafiשיער25/11/151955 צפיות
אם את מחפשת להפסיק ולהתעסק כל הזמן עם השיער שלך, ולהיות מסוגלת לצאת מהבית תוך זמן קצר בלי לנסות שוב ושוב לסרק את שיערך, החלקה ברזילאית יכולה להתאים לך. החלקה ברזילאית נועדה לשיקום שיער שעבר שינויים משמעותיים כמו גוונים, הבהרה של השיער וכדומה, וההחלקה עצמה בשונה מהחלקה יפנית היא שהיא עוטפת את הקשקש לעומת החדרה של חומרים לעומק השערה כמקובל בהחלקה יפנית.

מאת: shlomy mutzafiעיצוב פנים12/11/151965 צפיות
גם אתם אוהבים לגוון את מראה הבית שלכם? מנסם להוסיף חפצי נוי ואביזרים להשלמת המראה ולתוספת יופי ועיצוב...? אנחנו שמחים להציג בפניכם את מדבקות הקיר. מדבקות קיר לעיצוב הבית הן אלמנט נוי מרהיב עין, ולעומת התוצאה המקסימה העלות כה נמוכה וההדבקה קלה כל כך. אז למה אתם מחכים?

מאת: shlomy mutzafiרהיטים09/09/151480 צפיות
כאשר אנשים משפצים את הדירה שלהם, הם משקיעים רבות בבחירה של כל פריט, קיר, צבע, רהיט וכדומה. מקומה של הרצפה אינו נפקד, כמובן, ואנשים רבים מחפשים דרך ליצור רצפה שתהיה נעימה למגע, יפה, בעלת מראה נעים, או יוקרתי, או שניהם, שתהיה נוחה לתחזוקה ועמידה לאורך זמן. מרבית האנשים מחפשים גם רצפה שלא תהיה יקרה. אמנם, סביר להניח שאין רצפה אשר עונה לכל הדרישות הללו בו זמנית, אך בהחלט יש רצפה אשר עונה על רוב הדרישות, ובהצלחה רבה – פרקט.

מאת: shlomy mutzafiרהיטים09/09/151132 צפיות
עולם העיצוב מתקדם כל הזמן. כחלק מהליך ההתפתחות בתחום, נלקחים מרכיבים שימושיים וישנים ששימשו בעלי בתים במשך שנים רבות על מנת לעשות בהם שימוש מותאם בעולם עיצוב מתקדם. כך, השטיחים הותיקים שנעשה בהם שימוש מאות שנים, נלקחים ומותאמים מחדש לצרכים של דיירים ובעלי בתים בעולם מתקדם

מאת: shlomy mutzafiבית חכם02/07/15962 צפיות
אם בעבר התקנת מצלמות אבטחה לעסק היה בגדר רשות, כיום המצב שונה ומצלמות הם חלק בלתי נפרד מכל עסק שמוקם, לעיתים אף יותר מזה בכך שרשויות החוק מחייבות בחלק מהעסקים התקנה של המצלמות כתנאי להמשך פעילות העסק למשל במקומות שנמכר בהם שתייה חריפה, במגרשי ספורט ועוד, השימוש במצלמות הוא מועיל עד מאוד, מלבד ההרתעה כנגד פריצות, גניבות וונדליזם הם משמשות לציפה ובקרה על העובדים וההתנהלות בשגרה

מאת: shlomy mutzafiבניין ואחזקה - כללי13/04/15892 צפיות
הצינור מטפטף? המים שוב לא יורדים בכיור? לפני שאתם רצים לקרוא לאינסטלטר תדעו שכמחצית מבעיות האינסטלציה הביתיות ניתן לפתור ללא קריאת שרות לבעל מקצוע ובשימוש בכלים הנמצאים בכל בית

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221492 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181463 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171734 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152512 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152037 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152529 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

מאת: דוד כהןצבא וביטחון27/02/148539 צפיות
כיצד מתייחסים חוק השיפוט הצבאי וצה"ל לביצוע עבירות ביטחון העלולות לפגוע בביטחון המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica