חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דינה של עבירה בצבא

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/20171734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בצבא זה לא ממש משנה אם עברת עבירה שהיא צבאית במקור או עבירה שהיא כללית ואפשר לראות אותה נידונה גם בבתי המשפט האזרחיים, כל עוד מדובר באדם שנחשב לכזה שנמצא תחת מסגרת צבאית של שירותי הביטחון, הדיון בעבירה יתבצע בבית משפט צבאי על כל המשתמע מכך.

הפרשה של אלאור עזריה פתחה את הצוהר לגבי האופן שבו נידונות עבירות שכאלה בצורה סגורה וללא חשיפה תקשורתית והשפעות של אנשי ציבור מהעולם הפוליטי, אבל בצורה הכללית, אפשר לראות עד כמה הנושא הצבאי הוא כזה שמצריך בקיאות רבה בתחום והובלת המשפט לבית הדין הצבאי על ידי עורך דין צבאי שמכיר את הסעיפים והחידושים על בוריים על מנת להביא את האינטרסים של הלקוח שלו לביטוי בצורה הכי טובה. עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.


דיונים עם כללים שונים

זה לא רק העובדה כי קיים בית דין צבאי שדן בכל עבירה שמבצע חייל שנמצא תחת מסגרת צבאית וגם לא העובדה כי קיימים שורה של עונשים והתייחסויות לעבירות שמתבצעות בסדר היום הצבאי בלבד, אלא העניין החשוב הזה שאומר כי כל מהלך הדיונים בבית המשפט הצבאי מתנהל בצורה שהיא שונה במידה רבה מכל מה שקורה בבית הדין האזרחי, ולכן ראוי כי עורך דין צבאי יסנגר עבור הלקוח שעומד בפני עבירה כזו או אחרת בבית הדין הצבאי.

התוצאה של עורך דין שכבר בקיא באופן ההתנהלות בסדר הצבאי על הדינאמיקה השונה שלו יכולה לקחת את הטיפול בתיק למרחקים ארוכים יותר מבחינת מבחן התוצאה, כאשר עורך דין שטרם דרך בבית דין צבאי יהיה לגמרי הלום מכל ההתרחשויות ומן האופן שבו משחקים הכללים השונים לרעתו.

 



תגיות המאמר: עורך דין צבאי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213578 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213820 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213952 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221494 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211605 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181463 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152512 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152038 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152529 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

מאת: דוד כהןצבא וביטחון27/02/148540 צפיות
כיצד מתייחסים חוק השיפוט הצבאי וצה"ל לביצוע עבירות ביטחון העלולות לפגוע בביטחון המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica