חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות אישים ונכסים בחו"ל

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/20181464 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חקירות בינלאומיות במדינות זרות שונות בחלקם מחקירות המתבצעות בארץ, מנטליות שונה וחוקים שונים הם רק חלק מהדברים איתם צריך להתמודד חוקר פרטי בכל מדינה ומדינה, ההכרות והניסיון בתחום הם ערך מוסף גדול הנותן יתרון משמעותית להצלחה אז מה בעצם חוקרים בחו"ל?

למעשה כל מידע שתרצו לדעת על אנשים, נכסים ופעולות שנעשות בחו"ל ניתן לחקור, כל עוד לא עוברים על החוק הקיים במדינה זרה ניתן לבצע כל פעולת חקירה, יש גם להיזהר מפעולות מול גופים גדולים העלולים לעורר תקריות דיפלומטיות ואף אחד לא היה רוצה להיות במקום הזה, 

תנאי החקירה בחו"ל

כאמור בכדי לחקור בחו"ל, במדינה זרה שבה הסביבה היא פחות מוכרת והחוקים שונים צריך לא מעט קשרים מקומיים, משרדי חקירות המפעילים חוקר פרטי במקומות זרים מפעילים לא פעם משרדים באותם אזורים מקומיים או עובדים בשיתוף פעולה עם משרדי חקירות באותם ארצות, שיתוף הפעולה הזה הוא המפתח לחקירה מקצועית ויעילה, לרוב מתבצעות חקירות על אנשים ונכסים שברשותם במצב שאדם "חייב" טוען שאין לו אמצעיים כלכלים להחזיר את חובותיו אך מערכיים שיש לו נכסים שאינם מדווחים במקומות שונים בעולם, ניתן לחקור ולבדוק לעומק את כל המקורות ולהוכיח בעלות על רכוש שאינו מדווח.

חקירות גופים בינלאומיים

ישנם לא מעט סיבות שבגינם מתחילים לחקור גופים וחברות גדולות המתרחבות ופותחות סניפים רבים ברחבי העולם ואחת מהם הם "מתחרים" המתחרים מנסים להשיג כל פיסת מידע טכנולוגי וניהולי שיאפשר להם לגבור על מתחריהם, כיום התחרות גדולה וכמעט לכל תחום יש מתחרים רבים ואחד החוקים החשובים הוא להכיר היטב את האנשים שמתחלקים יחד איתך בנתח השוק, משרדי חקירות נכסים לתמונה כאשר יש צורך לאסוף מידע אודות פעילותם של הגופים, כיוון שאותם גופים לא ימסרו מרצון את דרך הפעילות שלהם לא פעם משתמשים החורים באמצעי מעקב ואיסוף מידע מתקדמים.

מעקב ואיסוף מידע על אנשים 

רוב החקירות בעולם מתבססות על מעשיהם של אנשים בעבר ובהווה, זה יכול להיות אנשי ציבור ידועים, אנשים פרטיים שחושדים שבן הזוג בגד באמונם או אנשים שמחפשים קרובים שאיתם נותק הקשר בשלב מסוים בחייהם, כיום בעידן המודרני החקירות הפכו פופולריות מאוד ונמצאות בשימוש של אנשים פרטיים ששוכרים חוקר ולא רק בגופי השלטון השונים,

עלות חקירה בחו"ל

אפשר כבר להעריך שחקירה בינלאומית תעלה באופן ברור יותר מחקירה מקומית, באם מדובר על חוקרים שנוסעים מארץ לארץ יש לקחת בחשבון לא רק את זמן המעקב אלא את הטיסות, בתי מלון, מכוניות מושכרות, אוכל וכו' כל זאת יכולה להגיע לעשרות אלפי דולרים של חקירה, תמיד מומלץ ולבדוק אפשרות של הוזלת עליות דרך משרדי חקירות המשטפים פעולה עם חוקרים בחו"ל שמסוגלים לבצע את המשימה באותה רמת מקצועיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201266 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205506 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191818 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191722 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196625 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192156 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191410 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211606 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171736 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152514 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152039 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152531 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

מאת: דוד כהןצבא וביטחון27/02/148542 צפיות
כיצד מתייחסים חוק השיפוט הצבאי וצה"ל לביצוע עבירות ביטחון העלולות לפגוע בביטחון המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica