חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח לאומי סכרת

מאת: דוד פיילביטוח13/01/20102993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח לאומי סכרת

חולי סכרת נעורים (סוג 1) זכאים לקצבת נכות, גם במקרה של סכרת סוג 2 (הנפוצה יותר), רמות סוכר גבוהות עלולות להוביל לסיבוכים ותופעות מזיקות כגון טרשת עורקים, עיוורון, אי-ספיקת כליות, פגיעה במערכת העצבים, זיהומים ועוד.

חולים רבים שסובלים מסיבוכים רפואיים שונים, מאבדים את עצמאותם ופרנסתם וכן זקוקים להשגחה מתמדת. החולים ומשפחותיהם לא תמיד יודעים איך להתנהל מול הבירוקרטיה, וכיצד לקבל את מירב הפיצויים הכספיים בגין המחלה, דרוש ידע וניסיון מקצועי על מנת להתמודד מול דרישות בנושא ביטוח לאומי סכרת, ולקבל את כספי הפיצויים המגיעים, על כן מומלץ לפנות לעורך דין מומחה בתחום הרפואי משפטי שיוכל לייעץ ולפעול להשגת מירב הזכויות.

מהי סכרת?

סכרת היא מחלה המאופיינת ברמות סוכר גבוהות בדם. ישנן מספר צורות של סכרת שהגורמים להן משתנים. למרות שמחלת הסכרת אינה ניתנת לריפוי, ניתן לשלוט בה בעזרת התרופות, והשיטות הטכנולוגיות החדשות וכך לזכות באיכות חיים ובריאות ברמה קרובה לזו של אנשים ללא סכרת.

צורות הסכרת:

סכרת סוג 1 נקראת גם סכרת נעורים או סכרת התלויה באינסולין. מופיעה לפני גיל 30 והסובלים ממנה חייבים להיות מטופלים בהזרקת אינסולין. ההערכה היא, כי הגורם למחלה הוא מערכת החיסון, הפועלת כנגד תאי הלבלב המייצרים את האינסולין, ועל כן ישנה ירידה בכמות האינסולין המופרשת.
סכרת סוג 2 נקראת גם סכרת מבוגרים, מופיעה בגיל מאוחר הרבה יותר, פעמים רבות אצל אנשים במשקל גבוה, חולים אלו יכולים לחיות פעמים רבות ללא הזרקות אינסולין, אלא על ידי שמירה על דיאטה דלת סוכר, ושימוש בתרופות. הבעיה היא לרוב, חוסר יעילות בשימוש האינסולין על ידי התאים.

תביעות ביטוח לאומי - סכרת

סכרת סוג 1- התביעה היא עבור: גמלת ילד נכה
עבור השגחה מתמדת, תינתן גמלה בסך 50%  (30% + 20% במידה והילד נמצא במסגרת חינוכית כלשהי) בתנאים:

1. בשנה הראשונה של המחלה.

2. עד הגיעו של הילד לגיל בו הוא יכול לתת ביטוי מילולי לשינויים ברמת הסוכר (לרוב עד תום הלימודים בגן חובה).

3. לילד אשר אינו מסוגל להגיע לאיזון בריאותי.

הגמלה ניתנת באופן רטרואקטיבי מיום הגשת התביעה, לכן יש להגיש את הבקשה מהר ככל הניתן בצירוף המסמכים המתאימים.

סכרת סוג 2 - קצבת נכות כללית

כל סוכרתי מעל גיל18, רשאי להגיש תביעת נכות למוסד לביטוח לאומי.
אחוזי הנכות נקבעים ביחס ישיר לבעיה הרפואית, עוצמתה או סיבוכים הקשורים אליה.
אם נקבעו לתובע לפחות40% נכות רפואית והוא איבד את כושר השתכרותו במלואו
או חלקית, הוא יהיה זכאי לקצבת נכות מן המוסד לביטוח לאומי.
משמע, לאחר תביעות ביטוח לאומי, לאדם יכולים להיקבע אחוזי נכות גבוהים, אך במידה ויכולתו להשתכר לא נפגעה, הוא לא בהכרח יהיה זכאי לקצבה.

שיקום מקצועי

סכרתיים מעל גיל 18 יכולים לפנות למוסד לביטוח לאומי בבקשה לקבלת דמי שיקום. הזכאות לשיקום מתקיימת, אם נקבעים לתובע לפחות 20% נכות רפואית. החולה נדרש לעבור אבחון שיקבע את סוג השיקום שקבל. במסגרת השיקום, יקבל החולה, בין היתר: סיוע בהכוונה מקצועית, תשלום דמי שיקום בזמן למידת מקצוע, תשלום הוצאות שכר לימוד ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עורך דין דוד פייל וצוות המשרד מתמחים בתביעות רשלנות רפואית, ניתן לקבל ייעוץ ראשוני ללא תשלום להערכת סיכויי הזכייה בפיצוי עקב רשלנות רפואית. המשרד עובד בליווי צמוד של רופאים מומחים מן הבכירים בישראל והניסיון הרב בתחום הרפואי-משפטי שנצבר במשך השנים בתביעות רבות של רשלנות רפואית ונזקי גוף תורם רבות להצלחת עורכי הדין בהשגת הפיצויים המקסימאליים לנפגעים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד פייל

מאת: דוד פיילרשלנות רפואית03/03/101248 צפיות
הוכחת רשלנות רפואית הינו תהליך מאד מורכב ולכן, יש חשיבות רבה לייצוג על ידי עורכי דין המומחים בתחום. רק ייצוג על ידי עו"ד ניתן יהיה שפר את סיכויי התביעה. אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ חינם, עם מיטב עורכי הדין בתחום המשפטי ועם צוות הרופאים הבכירים שלנו על מנת לבחון באם אכן יש מקום להגשת תביעה. במידה ויתברר שקיימת רשלנות רפואית, נוכל לתת לך ייעוץ משפטי שישיג את מירב הפיצויים המגיעים לך בגין רשלנות זו.

מאת: דוד פיילרשלנות רפואית02/01/101085 צפיות
עיקר התביעות בתחום הרשלנות רפואית הן בגין רשלנות רפואית בניתוח. ניתוח הוא פעולה רפואית המחייבת את הרופא להסביר למנותח, בפירוט על הצורך בניתוח, האופציות החלופיות לניתוח, הסיכונים ותופעות הלוואי וסיכויי ההצלחה של הניתוח.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: רוי ורלביטוח29/01/201231 צפיות
נדל"ן מסחרי הוא עסק רווחי מאוד עבור אנשים רבים. אין בזה שום קסם. אתה צריך ידע, מוסר עבודה טוב ויש לך את הדחף להצליח. במאמר זה יש כמה הצעות שיעזרו לכם בנדל"ן. לפני שאתה רוכש נכס כלשהו, ​​התבונן ברמות ההכנסה המקומיות, בשיעור האבטלה והאם האזור הזה גדל או לא. אם אתה מסתכל על נכס שקרוב לדברים כמו אוניברסיטה, מרכזי תעסוקה, אוניברסיטאות או חברות גדולות, ייתכן שתוכל למכור אותו מהר יותר ובכסף רב יותר.

מאת: מגניב ביטוח09/08/162163 צפיות
ובכן, התשובה היא לא עניין של כדאיות אלא של אפשרות. יש לכם בהחלט את האפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול מקופת החולים בה אתם חברים, אם כי עליכם לזכור שקופת חולים הוא גוף ציבורי שלא תמיד מעניק את השירות הטוב ביותר, בזמן שאתם הכי צריכים אותו, וכן קופת חולים מתמחה בתחום של ביטוחי נסיעות בהקשר הרפואי, בעוד שאתם זקוקים לפתרון גם בהיבט של רכוש וכסף שאותם אתם לוקחים יחד איתכם לטיול.

מאת: מאיר סוויסה ביטוח05/11/153936 צפיות
טיפים לבחירת חברת הובלות בקריות תושבי חיפה והצפון זקוקים מדי פעם לשירותי הובלה מחברה מקצועית ואמינה. חברת הובלות בקריות מציעה שירות מקצועי לכלל לקוחותיה ומכירה את כל שכונות ורחובות העיר ואת כל אזור הצפון. לחברת הובלות בקריות יש צי חדש של רכבי הובלה וצוות מקצועי ומנוסה מבצע את העבודה במהירות וביעילות לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מאת: רוי ורלביטוח22/09/153381 צפיות
Purchasing life insurance policy is a wise decision.This can make you to wonder where to begin to start with your research. Your beneficiary can pay the mortgage, including your mortgage, as well as be able to provide for your spouse's well-being and finance your children's education.

מאת: Shiraביטוח17/06/148262 צפיות
חברות ביטוח רבות נעזרת במשרדי חקירה פרטיים על מנת לאמת הצהרות של מבוטחים התובעים מן הביטוח סכומי כסף בגין פגיעה שנפגעו בה בהיותם מבוטחים. רבות מחקירות ביטוח אלה נעשות בתחום ביטוח הרכב כאשר אנשים מעורבים בתאונות דרכים והם תובעים את הביטוח באשר לנזק שנגרם להם.

מאת: יעקב שקלארביטוח08/01/149275 צפיות
מהי תאונת דרכים? כל פגיעה הנגרמת משימוש ברכב מנועי כגון מכונית, אופנוע, קטנוע, אוטובוס, משאית או טרקטור אשר נועד לנסיעה על הקרקע, נכנסת להגדרת "תאונת דרכים".

מאת: אורי תבורביטוח01/12/138980 צפיות
בטרם שתרכשו פוליסת נכות מתאונה, רצוי לבחון האם ביטוח נכות מתאונה נחוץ לכם והאם אין ברשותכם כבר פוליסת ביטוח אחרת אשר מכילה בתוכה כיסוי נכות מתאונה בסכום ראוי. צעדיכם הם שיכריעו מה תקבלו, אם בכלל, ביום הגשת התביעה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica