חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סו ג'וק (Su Jok) – בשירות הרפואה המשלימה

סו ג'וק (Su Jok)  – בשירות הרפואה המשלימה

יום רביעי אחר הצהרים השעה 16:35 הטלפון צלצל  ומירי עונה לי מצידו השני של הקו. מירי ידידתי הטובה המתגוררת לא הרחק ממני.
האמת, קולה לא נשמע כתמול שלשום. שאלתי אותה אם קרה לה משהו? מירי ענתה לי בקול חלוש שיש לה כאבים חזקים בגב תחתון והיא לא יכולה לזוז.

"אני שוכבת על כריות, עשו לי פיזיותרפיה בבוקר, מרחו לי איזה משחה לחמם את המקום ואני עדיין שוכבת עם כאבים".
אמרתי לה שאני יגיע אליה לפנות ערב ואנסה לעזור לה עם הציוד שיש לי. הגעתי למירי לפנות ערב וראיתי שמירי מרותקת למיטה ולא יכולה לזוז. מתחתיה שתי כריות על מנת שתימצא בתנוחה שתקל עליה במקצת.

מירי בדרך כלל בחורה בריאה ולא סובלת מכאבי גב. באותו בוקר במקרה הרימה חפצים כבדים וכנראה הרימה בצורה לא נכונה ועשתה תנועה לא נכונה. זה היה התקף אקוטי פתאומי וחזק וידעתי שבשני סוגי טיפול ברפואת סו ג'וק (Su Jok) אני מוציא אותה מזה ומלווה את הכאבים החוצה כהרף עין.
התחלתי לעשות אבחון ואיתרתי שתי נקודות כואבות בכף היד אשר קשורות לאזור הכאב בגב. ביקשתי ממנה לנשום עמוק ולחצתי על כל אחת משתי הנקודות כ- 2 עד 3 דקות וכבר החלה הטבה.
ולאחר מכן הצמדתי 2 מגנטים לאזור מסוים בכפות ידיה וכעבור  כ-20 דקות  מירי קמה על שתי רגליה והחלה ללכת בחופשיות.
הבאתי אותה למצב שהיא יכלה לקום ולהכין לי כוס קפה. ישבנו ופטפטנו כשעה על נושאים ברומו של עולם וכשהתכוננתי להיפרד ממנה ולחזור חזרה לביתי מירי כבר שכחה שהיו לה כאבים.

"אלוהים  ברא אותנו עם 4 בתי חולים המובנים בגופנו. שתי כפות ידיים ושתי כפות רגליים" כך אומר פרופסור פארק ג'יי וו.

סו ג'וק (Su Jok) זו שיטת טיפול ברפואה קוריאנית עתיקת יומין הקיימת מזה אלפי שנים. מפתח השיטה ב- 30 השנים האחרונות הינו פרופסור פארק ג'יי וו מדרום קוריאה. בשנים האחרונות שיטת טיפול זו הפכה לשיטה מאוד מוכרת ויעילה ונותנת תוצאות חיוביות ומהירות יותר מהרבה שיטות טיפול אחרות.
סו ג'וק מורכב משתי מילים: סו (Su)  = יד, ג'וק (Jok) = רגל. גופנו משתקף ביד וגם ברגל ובעוד אזורים שונים בגוף. כל בעיה המתרחשת בגופינו שולחת "נקודות ריפוי" לאזור ההשתקפות המבטאות את עצמן בכאב ולעיתים בנפיחות נקודתית המכונה "קריסטל".
למעשה כל הגוף משתקף בהרבה אזורים בגופנו: בכף היד, בכף הרגל, בכל היד (השתקפות גדולה), בכל הרגל (השתקפות גדולה), הדמיית חרק (באצבעות), השתקפות מיני (בפלנגות דיסטליות), באפרכסת, בפנים, בקרקפת ועוד... ישנן השתקפויות נוספות כמו: חיה, באולינג ויוגה וצריך להתאים את הטיפול המתאים ביותר לבעיה. (בסו ג'וק ישנן שיטות טיפול נוספות כמו: מדיטציית חיוך ותרפיית טואיסט = פיתול).
הגוף והאיברים משתקפים בכל מקום בגופנו כמו שהצופן הגנטי שלנו (ה- DNA  וה- RNA) נמצא  בגרעין כל תא ותא בגופנו. הצופן הגנטי קובע את אופי האדם, תפקודו, חוסנו וחולשותיו (=תורשה).

הטיפול בסו ג'וק (Su Jok)  מתבצע בשתי רמות:
הרמה הראשונה: היא טיפול באזורי ההשתקפות.
הרמה השנייה: היא טיפול אנרגטי דרך קווי אנרגיה (=מרידיאנים) ודרך מרכזי אנרגיה (צ'קרות). שני טיפולים יעילים מאוד ברמה האנרגטית הם דרך מרדיאנים ספרליים ודרך יהלום אותם פיתח בין השאר פרופ' פארק ג'יי וו.

יתרונות השיטה
הטיפול בסו ג'וק (Su Jok) הוא טיפול יעיל ביותר לכאבים, כאבי עמוד שדרה, כאבי צוואר, כאבי ברכיים, דורבן ולבעיות בריאותיות שונות כמו: סוכרת, לחץ דם, בעיות פוריות ומחלות שונות וההטבה מורגשת כבר מהטיפול הראשון.
הטיפול אינו פולשני, אינו מכאיב, ללא חומרים כימיים וללא תופעות לוואי. במידת הצורך המטפל מדריך את המטופל והמטופל יכול לעשות בביתו טיפול משמר.
הטיפול מתבצע בצורות שונות על-ידי מגנטים, דיקור, לייזר, צבעים, טיפול בזרעים ועוד... לפי המקרה מתאימים את הטיפול המתאים ביותר ואפשר גם לשלב בניהם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי זילברפרב
מומחה לטיפולי סו ג'וק (Su Jok), רפלקסולוג בכיר
ומטפל באמצעות פורמולות סיניות מדור מתקדם.
"פוקוס יעמיד אותך על הרגליים"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זילברפרב

מאת: יוסי זילברפרברפואה משלימה27/09/102404 צפיות
סגולות המרפא של "פטריות הקיסר" ידועות מזה אלפי שנים. אלו פטריות נדירות הגדלות במקומות ובתנאים מיוחדים, בעלות סגולות ריפוי. הרפואה הסינית קיימת כ-5000 שנה עם ניסיון עתיר בריפוי.

מאת: יוסי זילברפרבבריאות השן21/09/101300 צפיות
כאבים ורגישות בשן ובחניכיים: מקרה שאירע לי בחודש האחרון – חודש ספטמבר 2010 . לפני ראש השנה הרגשתי מחושים בשן טוחנת ימנית תחתונה ובצידי החניכיים של אותה שן. אחרי ארוחת הצהרים הרגשתי כאב גובר ומשהו לא כתמול שלשום. תופעה משונה ממנה סבלתי בשבוע האחרון. בגדול, השיניים שלי מטופלות ושנים רבות אני לא יודע מה זה כאב שיניים או כאב חניכיים. חשבתי לעצמי "Wow" איך אני יעבור את החג בשלום?

מאת: יוסי זילברפרבבריאות ורפואה כללי08/02/102414 צפיות
מחלת קרוהן זו מחלה כרונית מסיבה לא ידועה ומשערים שזו מחלה אוטואימונית. מחלה זו יכולה לפגוע לאורך כל מערכת העיכול מהפה ועד ל- Anus (=פי הטבעת). אך הכי שכיח במעי הדק. המקומות השכיחים ביותר: 1. סוף המעי הדק – 40% 2. מעי דק ומעי גס – 30% 3. מעי גס בלבד – 30% 4. פגיעה בוושט ובקיבה, השכיחות היא רק 1/2% עד 11/2%.

מאת: יוסי זילברפרבבריאות ורפואה כללי08/02/102516 צפיות
סיבי העצב עטופים בשכבות בידוד רבות הנקראות: מיאלין (Myelin), דבר המאפשר מהירות הולכה גבוהה יותר של זרמים חשמליים (כלומר מאיץ את ההולכה דרכו) ומבודד את העצב כמו בידוד במוליך חשמלי. במחלת טרשת נפוצה עצבי העין, המוח וחוט השדרה מאבדים פיסות של מיאלין (Myelin). זוהי מחלה דלקתית שעדיין לא נמצאה הסיבה למחלה. ישנן תיאוריות שישנו וירוס או איזה שהוא חומר שמפעיל את המערכת החיסונית לתקוף את המיאלין של העצבים.

מאת: יוסי זילברפרבבריאות ורפואה כללי14/12/094300 צפיות
בלוטת התריס: בלוטת התריס שייכת לקבוצת הבלוטות. מבקרת ומפקחת על תהליכי ההתפתחות והקיום של מערכות הגוף דרך זרימת הדם. בלוטה זו משתתפת במערכת ההפרשה הפנימית באמצעות הורמונים, בעיקר תירוקסין (וגם קלציטונין) המופרשים לדם ובשיתוף עם הפרשת תוצריהן של בלוטות אחרות לדם קיים תיאום בין תפקודי המערכות השונות בגוף. הגדרת המחלה: תת פעילות של בלוטת התריס הינה מצב קליני בו בלוטת התריס אינה פעילה די הצורך, ולכן היא מייצרת הורמוני תירוקסין בכמות נמוכה מן הדרוש למחזור הדם וכתוצאה מכך קצב חילוף החומרים בגוף נמוך מהנורמה ובזה מתבטאת המחלה בחסר. תת פעילות חמורה מאוד נקראת מיקסדמה.

מאת: יוסי זילברפרבבריאות ורפואה כללי14/12/091952 צפיות
מחלת שפעת היא מחלת חורף קלסית, מחלה ויראלית הנגרמת על-ידי נגיף (=וירוס) אינפלואנזה. מחלת השפעת תוקפת את מערכת הנשימה. ההידבקות מהירה ביותר דרך האוויר אחרי שיעול או עיטוש של חולה. תקופת הדגירה עד להתפרצות התסמינים כ- 4 ימים.

מאת: יוסי זילברפרברפואה משלימה02/12/091598 צפיות
כאב הינו סימפטום הכי נפוץ שמביא את החולה אל הרופא או לחילופין לטיפול ברפואה משלימה. במצב של כאב, משהו לא טוב מתרחש בגוף ומטרת המערכת התחושתית של הכאב הינה לאתר, למקם ולזהות תהליכים הורסי רקמות מצב המעידים על התפתחות מחלה או סטרס.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223135 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213639 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201743 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201513 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201784 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica