חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היזהרו מעשן הסיגריות!!! הוא פוגע בעור הפנים שלכם וגורם לו להזדקן!!!

שלום לכל הקוראים היקרים!

אני רוצה לדבר אתכם על אחד הגורמים היותר משמעותיים וקריטיים שגורם להיווצרות גדולה של קמטים בעור פנינו – העישון!

אני אינני אדם מעשן, אבל אני חי בבית שבו כמעט כולם מעשנים. את ההשפעות של העישון על תווי הפנים של הוריי ניתן לראות בבירור – קמטים בולטים באזור קמטי הצחוק וההבעה, סביב העיניים, בלחיים ובייחוד סביב הפה.

העישון גורם להאצה משמעותית מאוד של תהליך הזדקנות העור שלנו.

אדם מעשן בטח ישאל את עצמו: מה בעצם גורם לכך שייווצרו אצלי קמטים?

אז יש לכך מספר גורמים. לדוגמא:

· התנועות שאנחנו עושים במהלך העישון – תנועת ה"שאיפה" כאשר אנחנו שואפים את עשן הסיגריה, גורם להיווצרות קמטים מסביב לשפתיים.

· העישון פוגע בגמישות של עורנו. החומר הרעיל אשר אנו שואפים מהסיגריה פוגע בחלבון האלסטין שבגופנו, אשר אחראי על הגמישות של העור.

· העישון מפחית את אספקת הדם לעור – דבר זה גורם לפגיעה באספקת החמצן לעור שנחוץ לו עבור התפקוד של התאים וההתחדשות הטבעית של עור.

· העישון משחרר רדיקליים חופשיים לעור אשר פוגעים במבנה הפנים ובתאים ובעצם גורמים לעורנו להיראות זקן ורפוי יותר.

אז מה הדרך שלי להתמודד עם הבעיה הזאת?

דבר ראשון, מה שכל הרופאים והמומחים ממליצים זה פשוט להפסיק לעשן.

עכשיו אתם בטח צוחקים, כי עבור 99% מהמעשנים זה כנראה לא פתרון שהם יוכלו ליישם.

האפשרויות הנוספות הם שימוש בכל מיני תכשירים קוסמטיים, שרובם לא נותנים כמעט תוצאות, וכמובן שיש גם ניתוחים פלסטיים והזרקות שונות למילוי הקמטים (בוטוקס וכדומה).

תחום הקוסמטיקה ובייחוד האנטי אייג'ינג הולך ותופס תאוצה בכל העולם. יותר ויותר אנשים מודאגים ממראה העור שלהם ומחפשים כל הזמן פתרונות חדשים שיעזרו להם לשמור על עור פנים בריא, צעיר וחלק!

ועוד נתון מאוד מעניין! אם עד לאחרונה מרבית הפונים לטיפול למילוי קמטים היה בעיקר נשים וגברים שכבר חצו את גיל ה-40, בשנים האחרונות הייתה עלייה חדה במספר הצעירים, שנמצאים בשנות ה-30 לחייהם, אשר מבקשים לעשות טיפולים שונים כדי למנוע את הקמטים בפניהם.

לכל המעשנים למיניהם – תשמחו לשמוע שיש פתרון חדש!

לעשן כנראה שרובכם לא יצליח להפסיק, אבל לעזור למנוע את הקמטים שנוצרו וייווצרו בעקבות העישון כן תוכלו!

יש מכשיר קטן וביתי שיעזור לכם להיפטר מהקמטים בעורכם ולהחזיר לו את הברק שהיה לו בגיל 22.

למידע נוסף וצפייה בסרטון הדגמה של המכשיר היכנסו לקישור הבא:

HTTP://WWW.SPA-REVOLUTION.COM

------------------------------------------------------

"זיכרו! אנטי אייג'ינג זה דרך חיים..."

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"כי אנטי אייג'ינג זה דרך חיים..."

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מהפכת האנטי אייג'ינג

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגדיאטה ותזונה13/06/101065 צפיות
שלום קוראים יקרים! אנחנו במאמר מספר 2 מתוך סדרה של מאמרים בנושא תוספי תזונה ובכלל תזונה נכונה ואורח חיים בריא!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגתוספי מזון07/06/101280 צפיות
תוספי תזונה – מה זה? בגדול אנחנו מדברים על ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, חומצות אמינו, חלבונים וצמחי מרפא שאינם תרופות ואינם מזון. את תוספי התזונה אנחנו נוטלים דרך הפה בטבליות, קפסולות, אבקות ומשקאות שונים. שימו לב! התוספים חייבים להיות רשומים ע"י משרד הבריאות כתוסף תזונה!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור25/04/101447 צפיות
אז אולי באמת הגיע הזמן להפריח את המיתוס שטיפוח עור הפנים הוא רק למבוגרות?! אולי את הגעת לשלב שאת צריכה לסגל לעצמך הרגלי טיפוח ואפילו לא חשבת על כך?!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור31/03/101222 צפיות
חברים, אנחנו נמצאים בעידן מודרני!!! אפילו אני מתקשה לקלוט את זה אבל העולם מתקדם ואיתו הטכנולוגיה המתחדשת שמביאה לנו כל הזמן חידושים מדהימים! אפילו הדעות של האנשים משתנות ומתחדשות כל הזמן... תנו לי לתת לכם דוגמא: כמה גברים אתם מכירים שמתעסקים במראה עורם? כי אני עד לא מזמן לא הכרתי אפילו אחד כזה. להיפך, כששאלתי פשוט צחקו לי בפרצוף על השאלה המגוחכת שלי!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגיופי וטיפוח - כללי18/03/101344 צפיות
האם הרופאים שהתייעצתם איתם לגבי הזרקות "בוטוקס" באמת טרחו לעדכן אתכם על המרכיבים הרעילים שנמצאים בתוך החומר הנ"ל?!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור10/03/107443 צפיות
כולנו מתעסקים כל הזמן במראה החיצוני שלנו. בדרך כלל אנחנו גם מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף ולבזבז הרבה מאוד זמן כדי לנסות ולשפר את ה'פגמים' שלנו. כושר הוא אחת מהאופציות שהרבה מאוד אנשים בוחרים בה. ואכן, לערוך אימון כמה פעמים בשבוע בחדר כושר ללא ספק עוזר לנו לחזק את השרירים ולהיראות מושכים יותר!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור10/03/101205 צפיות
"הבוטוקס" הינו חומר שנכנס לשימוש ברפואה בשנות השבעים - בעיקר לתיקון מצבים של עין עצלה או פזילה. החומר מופק מרעלן הנקרא "בוטולינום טוקסין". החומר יכול בכמויות קטנות להרפות פעילות של שרירי הבעה ועל ידי כך להפחית או להעלים קמטים מסוימים לתקופה של כמה חודשים. הבוטוקס לא מתאים לקמטים סטטיים אשר לא מושפעים מתנועות שרירי הפנים או לקמטים מאוד עדינים שקשורים למבנה העור.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187267 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151946 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151882 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica