חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלחמת הקמטים בעיצומה!!!

חברים, אנחנו נמצאים בעידן מודרני!!!

אפילו אני מתקשה לקלוט את זה אבל העולם מתקדם ואיתו הטכנולוגיה המתחדשת שמביאה לנו כל הזמן חידושים מדהימים!

אפילו הדעות של האנשים משתנות ומתחדשות כל הזמן...

תנו לי לתת לכם דוגמא: כמה גברים אתם מכירים שמתעסקים במראה עורם? כי אני עד לא מזמן לא הכרתי אפילו אחד כזה. להיפך, כששאלתי פשוט צחקו לי בפרצוף על השאלה המגוחכת שלי!

אבל כמו שאמרתי, אנחנו משתנים... יותר ויותר גברים, בגילאים מבוגרים יותר ופחות, מתחילים להתעסק במראה עורם ובקמטים שנוצרים. זה ממש מפריע להם! והם כמובן מחפשים פתרונות.

וכן, גם נשים מתחילות להתעסק במראה עורן בגיל צעיר יחסית. קמט קטן פה, קמט קטן שם, וכל העולם פתאום נהיה שחור! חושך בעיניים!

אז כמו שאמרתי, העולם מתקדם, הטכנולוגיה מתקדמת, ויחד איתם גם אנחנו מתקדמים. אנחנו מחפשים את הדבר הבא... אנחנו מחפשים להיראות צעירים ויפים, ואם אפשר אז שזה גם יהיה לנצח!!!

תרשו לי לנפץ לחולמים מביניכם את הבועה – אבל אין כזה דבר צעירים לנצח...

אתם יכולים עד מחר לעשות ניתוחים פלסטיים, להזריק רעלנים לגופכם ולגרום לעצמם להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. אבל זה לא יחזיק לנצח. כי הגוף מזדקן, ועם זה אין מה לעשות. כמובן שזה כן יגרום לכם/לכן להרגיש טוב יותר, ואולי זה בעצם כן שווה את זה? – את זה אתם תחליטו.

מה שכן, קחו בחשבון שכל ה'פתרונות' שהזכרתי כאן למעלה יכולים לשים קץ לחלומות שלכם – ולתמיד! לא חסרים מקרים של 'תופעות לוואי', שאלה מקרים טובים אגב כי גם היו מקרים של מוות כתוצאה מכך שהרעלן התפשט בגוף... ואני לא רוצה להתחיל בכלל לדבר על ניתוחים פלסטיים... אתם כבר מבינים לאן אנחנו חותרים כאן...

אלה תעשיות שמגלגלות סכומי עתק והן ימשיכו להתקיים ולגלגל הרבה כסף, וכן, גם על חשבון אנשים שיצאו ניזוקים מזה... כי בסופו של דבר – זה דבר בלתי נמנע ולא משנה כמה ינסו לנפץ לנו את החלום – כולנו רוצים להיראות צעירים יותר!

כעת מה שנותר הוא להחליט – האם זה שווה את הסיכון?...ובייחוד כשבעידן הקיים יש פתרונות אחרים, טובים יותר ובטוחים יותר?

כן, אלה לא פתרונות שתוך טיפול אחד או יום אחד העור שלכם יקבל תבנית אחרת ויראה שונה לחלוטין, כמו מה שקורה במקרים הטובים של הזרקת רעלנים כמו Botox או ניתוחים פלסטיים, אך אלה פתרונות לטווח הארוך, שלא מסכנות אף אחד, נותנות את התוצאה אותה רובנו מחפשים – עור חלק ובלי קמטים כמעט או בכלל, והכי חשוב – את הכל אפשר לעשות מהבית, בזמננו החופשי, בלי שום סיכונים בריאותיים כאלה או אחרים, ובמחיר סביר ביותר וברור שזול יותר מניתוחים או BOTOX...

אני מדבר על מכשיר חדשני. פשוט פלא טכנולוגי... אתם פשוט לא יודעים שאתם רוצים אותו עדיין – אבל הבטחה שלי – ברגע שיהיה לכם אותו, לא תוכלו להיפרד ממנו... לעולם!

יש גם אפשרות להתנסות בו בטיפול שאורך 10 דקות בלבד, ולראות תוצאות בעיניים! בלי בולשיט! (אך זכרו – לא מדובר בניתוח ולא בהזרקות, טיפול ההתנסות ראשוני ייתן אמנם תוצאות מיידיות הבולטות לעין, אך לא באותו קנה מידה שנותנים הניתוחים או הרעלנים...)

היכנסו עכשיו ללינק הבא לקבלת מידע נוסף אודות הפלא הטכנולוגי שהולך לאפשר לכם להמשיך לחלום – בלי סיכונים!

www.spa-revolution.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"כי אנטי אייג'ינג זה דרך חיים..."

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מהפכת האנטי אייג'ינג

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגדיאטה ותזונה13/06/101064 צפיות
שלום קוראים יקרים! אנחנו במאמר מספר 2 מתוך סדרה של מאמרים בנושא תוספי תזונה ובכלל תזונה נכונה ואורח חיים בריא!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגתוספי מזון07/06/101280 צפיות
תוספי תזונה – מה זה? בגדול אנחנו מדברים על ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, חומצות אמינו, חלבונים וצמחי מרפא שאינם תרופות ואינם מזון. את תוספי התזונה אנחנו נוטלים דרך הפה בטבליות, קפסולות, אבקות ומשקאות שונים. שימו לב! התוספים חייבים להיות רשומים ע"י משרד הבריאות כתוסף תזונה!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור25/04/101447 צפיות
אז אולי באמת הגיע הזמן להפריח את המיתוס שטיפוח עור הפנים הוא רק למבוגרות?! אולי את הגעת לשלב שאת צריכה לסגל לעצמך הרגלי טיפוח ואפילו לא חשבת על כך?!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגיופי וטיפוח - כללי18/03/101344 צפיות
האם הרופאים שהתייעצתם איתם לגבי הזרקות "בוטוקס" באמת טרחו לעדכן אתכם על המרכיבים הרעילים שנמצאים בתוך החומר הנ"ל?!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור10/03/107442 צפיות
כולנו מתעסקים כל הזמן במראה החיצוני שלנו. בדרך כלל אנחנו גם מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף ולבזבז הרבה מאוד זמן כדי לנסות ולשפר את ה'פגמים' שלנו. כושר הוא אחת מהאופציות שהרבה מאוד אנשים בוחרים בה. ואכן, לערוך אימון כמה פעמים בשבוע בחדר כושר ללא ספק עוזר לנו לחזק את השרירים ולהיראות מושכים יותר!

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגטיפול בעור10/03/101205 צפיות
"הבוטוקס" הינו חומר שנכנס לשימוש ברפואה בשנות השבעים - בעיקר לתיקון מצבים של עין עצלה או פזילה. החומר מופק מרעלן הנקרא "בוטולינום טוקסין". החומר יכול בכמויות קטנות להרפות פעילות של שרירי הבעה ועל ידי כך להפחית או להעלים קמטים מסוימים לתקופה של כמה חודשים. הבוטוקס לא מתאים לקמטים סטטיים אשר לא מושפעים מתנועות שרירי הפנים או לקמטים מאוד עדינים שקשורים למבנה העור.

מאת: מהפכת האנטי אייג'ינגיופי וטיפוח - כללי03/02/101186 צפיות
הרבה מאוד אנשים שואלים אותי מה הסוד לתזונה בריאה? איך אנחנו יכולים להמשיך ליהנות מהחיים ע"י אכילת המאכלים האהובים שלנו ולהיראות טוב בו זמנית? מתי יגיע היום שבו נוכל להביט על עצמנו במראה מבלי להתבייש ממראה "הזקן" שלנו?!

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187511 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172291 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162021 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152324 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica