חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקוח הוא לקוח הוא לקוח"-זו תובנה שמשנה פרספקטיבה של עסקים

"לקוח הוא לקוח הוא לקוח"-זו תובנה שמשנה פרספקטיבה של עסקים.כל העסקים מתייחסים ללקוח "כמוצר"-ניתן לו שירות יותר טוב...יותר איכותי...יותר נוחות...נגישות...רושם.....זול...הכול טוב ויפה-אפשר יותר טוב.לקוח הוא בן אדם ואנשים עושים עסקים.בעלי עסקים שמבינים את זה הם אלו שמגיעים ונכנסים "למועדון ה-5% "-רק 5% מכלל העסקים מגיעים לגדולה וממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם-כל השאר פשוט קיימים.

כל מגע בין 2 אנשים/קבוצות/עמים/עסק ולקוח...הוא תהליך של יחסי גומלין.בבסיס של כל יחסי גומלין יש "ערך" לכל צד-כל צד "שווה" לשני משהו.אם נבחן את זה מימי קדם,אלוהים אמר לנו שאנחנו "שווים" לו-"תשמרו את חוקותיי ומצוותי...אתם הבנים שלי",והוא "שווה" בשבילנו-"אני ה' אלוהכם...אני אבא"-על כל המשתמע מזה.זה מוביל אותנו למסקנה מאד ברורה-הבסיס לקיום העולם ואנושות הוא יחסי גומלין.

יחסי גומלין בינינו לבין אלוהים,בין אדם לחברו,בין האדם לאדמה....בין X ל Y.ברגע שכל צד מבין מה הוא "שווה" לשני-מתרחש תהליך של "אחדות וליכוד"-אין הגנות,אין פחדים,אין מסכות-                  ה 2 נהפכים ל 1 ויש "חיבור".החיבור הוא למעשה אהבה,אמונה ושיתוף פעולה למען...או לצורך העניין-קנייה עם תחושת "ברכה ומזל".

כמו כן,לכל לקוח ובכל אחד מאיתנו שולט "B.O.S"(brain operating system).יש לו צרכים תקשורתיים מסוימים-עמידה בתנאים ו/או פרזנטציה נכונה,מצד המוכר/העסק, תגרום לפעולה ולתוצאת התנהגות צפויה מראש.ישנו מודל מתחום הפסיכולוגיה שמסביר את התהליך.הוא נקרא מודל א.פ.ר.ת והוא מלמד אותנו ש:

אנחנו כתגובה לכל אינטראקציה(תהליך מכירה) נותנים פרשנות(ה-B.O.S  מודד את המוכר/העסק לפי סטנדרטים וצרכים "שטבועים ב-DNA שלו").כמסקנה מהפרשנות מתעוררים אצל הלקוח רגשות שמובילים אותו לצורת חשיבה ולהתנהגות מסויימים-תוצאה(החלטה האם לקנות.../המקום טוב ואמין.../מסקנות לגבי המוצר....).

אם הפרשנות תהיה  חיובית,יתעוררו אצל הלקוח רגשות טובים וחיוביים כלפי העסק והמוצר והתוצאה תהייה צפויה מראש-קניה עם "ברכה ומזל".אם הפרשנות תהיה שלילית ,יתעוררו רגשות של ספקות,פחד,חוסר אמונה במוכר ובמוצר,והתוצאה תהיה דחיית הקניה,התנגדות ותירוצים      "למה לא"-החלטת הקניה היא רגשית-ההיגיון והשכל רק מנמקים אותה אחר כך.

באבחון אנו מזהים ומגדירים את צרכי ה-B.O.S  של הלקוח .מה הוא "מחפש להרגיש" מהמוצר/מהעסק שלך...,איך הוא בוחן את המוצר/העסק/המוכר..., מה הייחודיות שלך....,איך "הכי טוב" להציג את המוצר שלך...וזה ידוע-"מי שמאמין לא מפחד...לקנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנליסט לחיים-life analyst

חיים בעוצמה,לפחד בפרופורציות

התמחות בתקשורת בין אישית וניהול שינויים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גיגי

מאת: שרון גיגיהפרעות קשב וריכוז02/02/145577 צפיות
תקשורת מילולית זה "שיווק" הרצון שלך לאחר,וזה תהליך שמורכב מכמה פרמטרים מדידים וברורים,ושליטה במיומנות הזו מובילה להצלחה ולהישגים ברמות הכי גבוהות שיש,בכול תחומי החיים,והיא פתרון טבעי להמון ממקרי בעיות "הקשב וריכוז" שיש היום.

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי12/07/121705 צפיות
להמון אנשים אין את הידע איך לזהות את הצרכים התקשורתיים של זה שממולנו על מנת להעביר לו מסר בלי כוח ובלי "לקבל עצבים",כי אם אני טועה,איך אפשר להסביר את התוהו ובוהו שהולך בעולם?-"חיים ומוות ביד הלשון" וה-"תקשורת אשמה"-לא אני המצאתי.

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים07/07/123316 צפיות
הורה צריך כוח.הוא צריך להיות "חזק".פיזי , לוגי ,ומנטאלי. הורה צריך ידע. כמה שיותר נרחב וביותר נושאים-ה"רווח" כולו שלו.יהיה לו הרבה יותר קל להתמודד עם החיים וילדיו בפרט. ולא פחות חשוב , הורה צריך תגמול. תוצאה ודאית / ויזואלית .ילדים "ווינרים" שמצליחים,עצמאים....וכמובן, מסבים להורה נחת וכבוד.

מאת: שרון גיגיחינוך ולימודים - כללי07/07/121809 צפיות
המון סודות יש בעולם,ולחיים בפרט. אחד מהחשובים,הגדולים והמתסכלים ביותר הוא ב"מלחמה" בין הורים וילדים-איך לגרום לילד שלי להקשיב לי? למה הוא לא מקשיב? הוא לא מבין שאני רוצה רק בטובתו? שאני אוהב אותו "בטירוף"? איך אני יגרום לו להיות "ילד פלא" במקום "נוער בסיכון"? הוא לא מבין שמה שהוא עומד לעשות זו טעות ו/או הדרך מסוכנת?

מאת: שרון גיגיאימון לאיכות חיים07/07/121866 צפיות
תהליך זהו מסע של קבלה ונתינה. מסע שיש לו התחלה וסוף,והוא קצוב בזמן.יש לו כוח עצום. הוא מעצב את האישיות והחיים של כולנו ומשאיר "חותם לדורות". התהליך עצמו בנוי מנושאים, ולכול נושא אנחנו "יוצקים תוכן".לומדים,משננים,מתנסים,טועים ולומדים מטעויות...ובנוסף אי אפשר אחד בלי השני.תהליך בלי תוכן לא שווה,ותוכן בלי תהליך -אין לו זכות קיום-הוא לא רלוונטי. ככה זה גם בתת נושאים שמעצבים את חיינו: אמהות,הורות,נישואין,התפתחות אישית....

מאת: שרון גיגיאימון לחינוך27/06/121918 צפיות
תקשורת בינאישית אפקטיבית היא אחת מהיכולות שמוגדרות ככישורי חיים, והיא לא נלמדת בבית הספר. היא לא נלמדת בכלל (לפחות לפי מה שאני יודע)-רק מניסיון אישי של ההורה או "כישרון טבעי". ישנם המון יכולות שמוגדרות ככישורי חיים , שקריטיות לחיים של ילדנו , והם לא נלמדות בשום מקום- ניהול זמן, קבלת החלטה, אינטיליגנציה פיננסית.... כול אלו הם כישורי חיים שיקבעו ויעצבו את חייהם של ילדנו במציאות היום יומית , וזה תפקידנו ואחריותנו ללמד אותם-זה מצופה מאיתנו כהורים, לא "הציונים" בבית הספר (ואני בכלל לא מזלזל בחשיבות ובידע שנרכש שם).

מאת: שרון גיגיחינוך ילדים06/05/121733 צפיות
אתם מכירים את זה שאתם "מטורפים מרוב אהבה" לילדכם, ורוצים הכי טוב בשבילו, ועם זאת, רוב הפעמים לא מצליחים להחליף אתו שני משפטים בלי לקבל "עצבים" והתנגדות מצדו: רגע.../לא רוצה.../שניה אמא... אז יש פתרון.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201056 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica