חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - אפשרויות והתפתחויות

מאת: קובי אלפספרסום באינטרנט31/01/20105180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר מזמן אינטרנט הפך לזירת פרסום שבאמצעותה החברות מקדמות את מוצריהן לשוק הישראלי ובינלאומי. נכון להיום - כמעט כל סוג פעילות עיסקית מפורסם איכשהו ברשת אינטרנט לפחות באמצעות האופציה של פרסום חינם. כמו כן נוצרו כמויות אדירות של שיטחי פרסום, פורטלים מגזריים וכדומה שמשמשים את הגולשים למציאת המידע הנחוץ להם. כלומר - אינטרנט הפך להיות כלי פרסום עם פוטנציאל עצום בעל תחונות ספציפיאות משלו והכלי הזה מסוגל להתחרות בכל אמצעי הפרסום הקונוונציונליים אך לעומתם לא דורש השקעות גדולות ותקציבים שבשמיים. עלייה מתמדת בכמות הגולשים והופעתם של מדיות פרסומיות חדשות - הם הגורמים העיקריים להתרחבות של שוק פרסום באינטרנט.

תחום הפרסום באינטרנט ניתן לחלק לשלושה מרכיבים עיקריים:

1.      קידום אתרים וקידום עסקים במנועי חיפוש - SEO

2.      פרסום באמצעות באנרים

3.      פרסום קונטקסטואלי

למרות ששירותי SEO בקידום אתרים קשה לייחס אל תחום הפרסום אך דווקא הם בדרך כלל זוללים את רוב תקציב הפרסום ובמקרים מסויימים - את כל תקציבי הפרסום שהוקצו כדי לקדם את העסק באינטרנט.

במקרה והחברה לא הצליחה לקדם את האתר שלה לדפים הראשונים של מנועי החיפוש במילות הפתח הנדרשות מופיע סעיף חדש בהוצאות החברה לפרסום באינטרנט - פרסום קונטקסט ואלי. סוג הפרסום הזה הופיע לראשונה בתחילת שנות 2000 ותוך כמה שנים של התפתחות פרועה נהיה הכלי ההכי פופולרי של פרסום ברשת אינטרנט. האיתרון הבולט של השיטה הזאת כרוך באפשרויות היוצאות דופן של מיקוד המודעה שלכם אל קהל היעד המתאים ביותר. כאשר מסע הפרסום מתנהל באמצעות פרסום קונטקסט ואלי קיימת אפשרות להציג את מודעת הפרסום רק לגולשים שלמשל הקלידו בשורת החיפוש ביטוי ספציפי שמתאים לתחום הפעילות המתפרסם. כמו כן ניתן בדרך כלל לכוון את תצוגתה של המודעה בהתאם למיקום הגיאוגרפי של הגולש וגם על פי תזמון לפי שעות היממה הספציפיות.

בניגוד לפרסום קונטקסטואלי פרסום באמצעות הבאנרים הופיע ברשת הרבה יותר מוקדם אך איבד לאט-לאט את הכח שלו עקב כמה סיבות- רשתות הבאנרים היו חסרות אפשרות מיקוד מתקדם כמו רשתות פרסום קונטקסטואלי, גדלים הבאנרים היו שונים להצגה במקומות שונים והעיקר - בעוד זמן מה הגולשים פיתחו "מחלת עיוורון" לבאנרים ופשוט הפסיקו להגיב על כל ציור גרפי ואנימציות הממוקמים בדפי האתרים ובנוסף חלק גדול מהם התחיל להשתמש בתכנות לחסימת הבאנרים ופרסומות מסוג אחר. כמובן מורכבות יתר של פרסום באנרים והוצאות נוספות על יצירת הבאנרים עצמם גם לא הועילו לשיטה. בכל זאת פרסום באמצעות הבאנרים בזכות ה"צבעוניות" שלה לעומת מודעת טקסט קצרה בפרסום קונטקסטואלי נראת הרבה יותר מושכת ובעיקר משתמשים בבאנרים כאשר יש צורך בקידום תדמית החברה. במקרה ואתם מתכוונים לקדם את החברה שלכם או בראנד חדש - אין כלי יותר מבליט מאשר באנר יפה עם אנימציות מתקדמות.

ברור שתחום הפרסום באינטרנט כולל הרבה כלים מעבר לאלא שנזכרנו בהם בכתבה. קיימות ומתפתחות אופציות נוספות רבות כמו למשל העלאת סרטוני וידאו, פרסום במשחקים ONLINE, פרסום בבלוגים ורשתות חברתיות אך כרגע התקציבים שמושקעים בתחומים הללו הרבה יותר נמוכים.

בנפרד כדאי לציין גם את האופציה של דיוורים פרסומיים באמצעות דואר אלקטרוני. היום נהוג להתייחס לדבר כאל שליחת דואר זבל לכל מיני כתובות דואר אלקטרוני. השיטה הזאת כמובן מאוד יעילה במקרים מסויימים אבל בכל זאת איננה מתאימה למסע פרסום אפקטיבי וממושך אלא אם כן מדובר במוצר או הצעה חד-פעמיים. חוץ משליחת דואר זבל קיימת אופצית פרסום בכל מיני רשימות תפוצה לפי נושאים שקהל היעד שלהם נרשם על המשלוח באופן עצמאי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי אלפס

פרסום חינם, קופונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי אלפס

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/111887 צפיות
בעשור האחרון יותר קבלנים, אדריכלים ואנשי מקצוע עוברים לעבוד עם מוצרי אלומיניום, שהפך לחומר גלם מבוקש ופופולארי בענף הבנייה. זהו חומר גלם בעל מגוון רחב של יישומים, עמיד מאוד, ובעל גמישות רבה המעניקה אפשרויות יצירה.

מאת: קובי אלפסשיפוצים02/02/112477 צפיות
מי שיש לו בבית תריסים יודע שיומו של כל תריס מגיע והוא זקוק לתיקון. לפעמים מדובר בשלבים שנתקעים או נשברים, התריס יצא מהמסגרת, ידיות תקועות, שבורות, עקומות ועוד מגוון צרות שאת חלקן ניתן לפתור באופן עצמאי בבית. אולם לעיתים אנו זקוקים לבעל מקצוע שיעשה את העבודה. מחיר התיקון יכול להתחיל מעשרות שקלים ולהסתיים באלפים, תלוי מה התקלקל.

מאת: קובי אלפסעיצוב פנים27/01/111655 צפיות
כמו שלכל קומקום יש מכסה כך לכל חלון יש תריס, וזאת כדי לנצל את יתרונות פתחי החלון באופן מיטבי. כך ניתן לשלוט ברמות ההצללה בחדר, לקבל הגנה נוספת של בידוד מרעשים וטמפרטורות, ולבצע נעילה. התריסים שומרים על הפרטיות שלנו ובנוסף מהווים אלמנט עיצובי שמכניס עוד נופח לבית.

מאת: קובי אלפסריהוט 27/01/115024 צפיות
אם הייתם מעוניינים בעבר להחליף את הגלגלים בעגלת הילדים שלכם, או לחזק את ידית המטבח שלכם- ייתכן מאד שנתקלתם במונח 'פרזול'. גם אם רבים לא יודעים לייחס לענף זה את מלוא תשומת הלב הראויה לו, העובדה היא כי זהו אחד הענפים המרכזיים ביותר בתחום הבניין והרהיטים.

מאת: קובי אלפסציפורניים26/01/111765 צפיות
אילו מקומות בגוף האישה מאפשרים ביטוי אישי ויצירתיות? נכון, קעקועים ניתן לעשות כמעט בכל מקום, אבל מה עושים אם האישה מעוניינת במשהו מעוצב, ססגוני, אבל כזה שיאפשר שינוי לפי הלכות רוחה?

מאת: קובי אלפסעסקים - כללי26/01/111538 צפיות
קידוחים בבטון הם דרך הנפוצה ביותר לפתיחת פתחים בבטון מזוין. קידוח בבטון היא הדרך הטובה והמדויקת ביותר עד לרמת המילימטר, נקייה מאוד לקידוח פתחים עגולים בגדלים שונים בקירות, רצפות ובכל מיבנה שעשוי מבטון מזוין.

מאת: קובי אלפסגינון25/01/111261 צפיות
בשנים האחרונות, נכנס מוצר חדש לשוק, הדשא הסינטטי. חוסך מי השקיה רבים, מעניק מראה טבעי לגינה ולא מצריך אחזקה מיוחדת. הדשא הסינטטי לא זול ומחירו יכול לנוע בין אלף ומאה שקלים לאלפיים ארבע מאות שקלים לשטח בגודל של עשר מטר רבוע. בחישוב יותר מדוקדק נמצא כי עלויות הרכישה והאחזקה של דשא טבעי יעלה יותר בשנה אחת.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213471 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica