חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות

מאת: גיא אלוןקניות 03/02/20101588 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעטים התיקים שנופלים עלינו וקשה לנו להתמודד איתם, כמו רכישת מתנה. לא משנה אם זה חבר קרוב, משפחה או כל אחד אחר. אנחנו אומנם אוהבים את הרעיון לתת משהו למישהו, אנחנו אוהבים גם את המבט בעיניי האדם שמקבל מאיתנו מתנה ברגע שאנחנו נותנים לו אותה, אבל הזמן שאנחנו משקיעים ברכישת מתנה ולא פחות מזה, הזמן שאנו משקיעים במחשבה מה לקנות מתנה. זה כבר תיק לא קל.

לא נחזור כאן על ההיסטוריה של רכישת מתנות, שכן מאז ומעולם האדם אהב לתת מתנות ואהב עוד יותר לקבל. עוד בילדותנו, אנו מחכים לימי הולדת, חנוכה, חג המולד או כל הזדמנות אחרת בה אנו אמורים לקבל מתנה. לא פעם נראה ילדים קטנים שמבקשים מהם לתת בשם המשפחה מתנה לילד אחר, והם פשוט מחזיקים אותה אצלם, לא מוכנים לעזוב אותה וחושבים שהמתנה מיועדת להם.

רכישת מתנה יכולה להתחלק לכמה אופציות. האופציה הקלה, השימושית והכי פחות רגשית היא, מתנה ששמה כסף. שמים במעטפה נותנים ביד ונגמר הסיפור. מי שיקבל את המתנה יוכל להשתמש בכסף כרצונו, או כפי שאנחנו אוהבים לחשוב, הוא ישבור את הראש מה לקנות לו. רעיון טוב, אבל גם אם הוא יהנה מהכסף, הוא ירגיש שאנחנו לא ממש התאמצנו בשבילו. מה כבר עשינו, הכנסנו כסף למעטפה?

האופציה קצת יותר מורכבת היא, לחפש משהו שהוא אוהב ולקנות לו אותו. במילים אחרות, עוד מאותו דבר. בחור אוהב דיסקים? נקנה לו דיסקים של מוסיקה. ילד אוהב משחקי מחשב? נקנה לו משחק מחשב. אישה אוהבת בגדים? נקנה לה בגדים. אומנם מדובר במתנה יותר מושקעת מאשר כסף במעטפה אבל גם כאן לא נקבל ציון גבוה על השקעה. מה כבר עשינו, נזכרנו מה הבן אדם אוהב וקנינו לו אותו? במילים אחרות אמרנו לו, לא היה לנו זמן לקנות לך מתנה אז הלכנו על הבנאלי ביותר, אם יש לך את זה במקרה, פשוט תחליף.

האופציה המורכבת ביותר והטובה ביותר היא, להיזכר במה הוא צריך או לחפש לו מתנה מקורית שיכולה לעזור לו גם אם הוא לא יודע את זה. למשל, סדנאות בישול לזוג צעיר, רהיט יפה, ציור אומנותי מרשים, גדג'ט מעניין. כל דבר שיגרום לו לראות שחשבתם עליו ועל המתנה שאתם רוצים לקנות.

אם אתם רוצים לדעת מה ההבדל בין מתנה טובה למתנה לא טובה, תחזרו אל הפרק בסיינפלד בו לאיילין היה יום הולדת. בזמן שג'רי לא ידע מה לקנות לה ונתן לה במקום זה כסף במעטפה, קריימר נזכר שאיילין סיפרה שהיא רוצה רהיט מסוים והוא קנה לה אותו. אתם יכולים להבין לבד, איזו מתנה היא אהבה יותר.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים  שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113436 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111701 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112216 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102398 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012423 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102414 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213732 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205189 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186797 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica