חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות למען הקהילה

משטרת קריית מלאכי בצעד שירותי ייחודי לאוכלוסיית החרשים . 

משטרת קריית  מלאכי בצעד שירותי ייחודי לאוכלוסיית החרשים   - הודעות SMS באירועי SOS  . ניסים כשכש שוטר קהילתי של קריית מלאכי הוא גם השוטר האישי של אוכלוסיית ליקויי השמיעה . רס"מ כשכש התוודע לאוכלוסייה זו במהלך סיוע שנתן ליו"ר האגודה , אותה ליווה גם במהלך הקמת המועדון הממוקם בתחום אחריותו ומספק פעילות לציבור החרשים והאילמים בעיר וסביבתה .

ההיכרות והמפגשים עם אוכלוסיה העלתה צורך יצירתי למתן שירותי משטרה לאוכלוסיה זו. רס"מ ניסים כשכש יחד עם רמח"מ קריית מלאכי הובילו מהלך ייחודי שמטרתו לגשר על הקשיים העומדים בפני לקויי השמיעה בפנותם לעזרת המשטרה בכלל ולמוקד 100 בפרט . 

חברי הקבוצה הוזמנו לערב שיוחד לפעילות המשטרה , במהלכו נחשפו ליכולות המשטרה , ניתן להם לעמוד מקרוב על עבודת המז"פ דבר שעורר את התלהבותם וסקרנותם . בהרצאתו של פקד רונן עמרם קיבלו סקירה על פעילות המשטרה , תפקיד השוטר , אופן שטיפול המשטרה באירועים שונים ומגוונים . בסיום ההרצאה ניתנו לחברים מספרי טלפון נייד של השוטר הקהילתי וקצין החקירות על מנת שבעת הצורך ובקרות אירוע יוכלו לשלוח מסרון לשוטר ולקבל סיוע מיידי . במהלך כול הערב ליוותה את המפגש מתרגמת לשפת הסימנים. . המפגש הוכתר בהצלחה , קבוצת האורחים שנעה מגיל 16-50 הביעה סיפוק רב מהמפגש המרגש והמלהיב , לרבים מהם היה זה המפגש הראשון עם איש משטרה,ממנו יצאו נשכרים בכול המובנים . עד כדי כך היה מוצלח האירוע מספר רס"מ כשכש שכבר פנו אלי מספר מחברי הקבוצה בבקשה להיות שוטר ליום אחד – בחג פורים הממשמש ובא הם מתכוונים להתחפש לשוטרים ומהשוטר הקהילתי ביקשו לסייע במדים . החיבוק החם , המילים הטובות ועוצמת הרגשות עוד ילוו את השוטרים והאורחים כאחד עוד הרבה ימים

השריף של העיר העתיקה 

מש"ק העיר העתיקה אדי קלמינסקי  מכיר כול פינה רחוב ושכונה בתחום אחריותו , בעלי העסקים ועבריינים מכירים את השוטר המסור והיצירתי . לא פעם נדרש אדי לאתר חשודים בעיקר  כאלה שנמנים על דיירי הרחוב בעיר . השבוע זיהה השוטר מקבץ נדבות שעמד בצומת והושיט יד לכלי הרכב לעצור ,משעצרו כלי הרכב ביקש מהנהגים כסף ,  האיש היה לבוש לא אחרת מאשר במדי שוטר , רק המראה המוזנח  הצביעו על היותו הומלס  ולא שוטר . האיש נלקח לחקירה בתחנת ב"ש בחקירתו טען כי  בהעדר בגדים לבש את המדים אותם לטענתו מצא .  מחקירת המשטרה עלה כי החשוד נהג לעמוד בחניונים ולגבות דמי חנייה כול זאת כשמדי השוטר לגופו . החשוד נאלץ להיפרד מהמדים במקום דאגו לו השוטרים לבגדים חלופיים כנגד החשוד כתב אישום בגין בזוי מדים . אדי השוטר הביא השבוע גם למעצרו של גנב שעונים מבית עסק בעיר העתיקה .  ביום רביעי האחרון  הוגשה תלונה במשטרה על ידי בעלי עסק לממכר שעונים ולפיה לחנותם נכנס אלמוני בשעות הפעילות של החנות , האלמוני ניצל רגע של היסח דעת של המוכרים והצליח לגנוב מהמקום 35 שעונים יקרי ערך . בעלי העסק הגישו למשטרה העתק מצילומי מצלמות  האבטחה . הצילומים הופצו לעיון שוטרי התחנה , ק. המש"ל פקד גיא וייץ קרא אליו את השוטר אדי וביקשו לנסות לאתר את החשוד במעשה אותו הכיר מפעילותו בעיר,  ואכן תוך 48 שעות הצליח השוטר להתחקות אחר מקום הימצאו של החשוד שהינו הומלס , החשוד נעצר ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221496 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211607 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181466 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171737 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152515 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152041 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152533 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica