חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלטים

מאת: אוריעיצוב תעשייתי 07/02/20101211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלטים.

שלטים נמצאים בכל מקום סביבנו. ברחוב המסחרי, וברחוב העסקי. שלטים ענקיים מוצבים לצידי הדרכים המהירות. לפעמים הם אינפורמטיביים, ולפעמים מטרתם היא לפרסם מוצר או שירות מסוים. לשלטים יש השפעה לא מועטה על התודעה שלנו. כך למשל אם ראינו כמה שלטים בצורת קרטון חלב בדרך לסופרמרקט, הדבר הראשון שנלך לקנות, זה את החלב. ולא סתם חלב, אלא את זה שמיוצר על ידי אותה החברה שפרסמה לצד הדרך. שלטים באים לקדם מוצר מסוים במיוחד כשהלקוח נימצא ליד מקום שבו המוצר זמין מאוד. כך למשל נראה שלטים של מקדונלדס עם חץ שיגלה לנו כמה מטר יש לנו עד שנראה את המקדונלדס הבא, ישנם שלטי חוצות ועוד.

חברות יכולות לנצל אירוע מסוים של המתחרה שלהם כדי לתלות באזור האירוע שלטים המציעים דווקא את השירותים של החברה שלהם. כך למשל, ביום אורקל שהתקיים בהרצלייה, בכל הדרכים המובילות עד למקום האירוע היה ריכוז גבוהה מאוד של שלטים של SAP. שלטים אלו באו למעשה להזכיר ללקוחות שהיו בדרכם לכנס אורקל, שאורקל היא לא החברה היחידה שקיימת בשוק.

לשלטים יש גם השפעה מזיקה, כך למשל אסור על פי חוק להציב שלטים המפרסמים בגדים תחתונים לנשים לצידי הדרכים כי זה גורם להסטה של תשומת ליבם של הגברים מהמתרחש על הכביש, ולמעשה לסכן אותם. לעומת זאת, שלטים בולטים במיוחד זה לפעמים עניין של הצלת חיים ממש. כך למשל שלטים המודיעים על חומרים מסוכנים, שלטים הנמצאים מסביב לשדה מוקשים, המוכרים לנו כל כך מהטיולים ברמת הגולן. שלטים המורים על יציאת חירום הם ללא ספק שלטים שחשוב שיראו אותם. הם צרכים גם להיות עשויים מחומרים שיזרחו בחושך, כי בשעת חירום לא יהיה חשמל בבניין.

לשלטים יש מטרות רבות ושונות. ישנם שלטים אינפורמטיביים. כך למשל השלט "ברוכים הבאים לנתיבי איילון" מעדכן אותנו למעשה שנכנסנו לכביש איילון. יש גם שלטים מסחריים שהם למעשה אינפורמטיביים. כך למעשה כל אותם שלטים המכריזים על מבצעים. יש חנויות בהן השלט הקבוע מכריז על מבצע זה או אחר, למשל "כל החנות בעשרים שקלים". לעומת זאת, יש שלטים שהמטרה שלהם היא דווקא לשדר יוקרה ואמינות ולא לפרט מה בדיוק היא מוכרת. יש שלטים מוארים, ויש שלטים שאינם מוארים. מגוון אפשרויות העיצוב והחומרים מהם עשויים השלטים הוא רחב ביותר, וכל ארגון או בעל עסק יכול למצוא את מה שהוא מחפש, ומה שיתאים לצרכים שלו בצורה הטובה ביותר.

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161655 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161367 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181565 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171993 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152235 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica