חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריאות - קופות חולים

מאת: שי חאויביטוח בריאות07/02/20101562 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

קופת חולים היא ארגון רפואי המעניק שירותי בריאות לאלו החברים בו.

שירותי הבריאות הללו כוללים השתתפות של הקופה בעלות רכישת תרופות, חיסונים, ביקור אצל רופא, אשפוזים ועוד..

סל התרופות המסובסדות כולל רק תרופות שנקבעו בסל הבריאות ע"י משרד הבריאות.

לכל קופה יש רופאים שעובדים איתה, וביקור או טיפול אצל אותו רופא מסובסד ברובו ע"י הקופה.

בארץ קופות החולים ממומנות ע"י המוסד לביטוח לאומי (כאשר עיקר התקציב של הקופות הוא מס

בריאות שאנו משלמים בכל חודש)

קופות החולים הן ארגונים שפועלים ונותנים שירותים, ללא כוונה של מטרות רווח, אלא מתן שירותי בריאות לרווחת הציבור. ביטוח

ביטוח קופת חולים – 'קופת חולים מכבי', 'קופת חולים כללית', 'קופת חולים מאוחדת' ו'קופת חולים לאומית'. השתייכות לקופת חולים מאפשרת את אותן הטבות שנותנת הקופה.

כל הקופות מציעות ביטוח רגיל וביטוחים משלימים למיניהם. לדוגמה בקופת החולים 'מכבי' יש ביטוח רגיל - ממלכתי, וביטוח 'מכבי מגן כסף' ו'מכבי מגן זהב' שעולים יותר, ומאפשרים שירותים נוספים במחירים מסובסדים, או ללא תשלום נוסף.

ישנם גם ביטוחי בריאות משלימים בחברות ביטוח כמו 'הראל חברה לביטוח'. בביטוחים המשלימים יש השתתפות של קופת החולים או חברת הביטוח בעלות טיפול רפואי בחו"ל, חוות דעת של רופא מומחה, טיפול פסיכולוגי ותרופות וחיסונים נוספים.

במידה ואינכם מרוצים מהשירותים שאתם מקבלים ע"י קופת החולים שלכם, יש אפשרות לעבור לקופה אחרת. זכות המעבר בין קופות החולים קבועה בחוק. כל אזרח רשאי לעבור בין קופות החולים פעמיים בשנה, תוך שמירת זכויותיו.
בפועל, מספר האנשים שעוברים בין קופות החולים, הוא נמוך יחסית. כנראה בגלל הצורך להחליף רופאים. (אם עובדים רק בקופה שבה אתם חברים)

פעמים רבות נעשתה השוואה בין 4 קופות החולים, אך אין הכרעה לגבי קופת החולים הטובה והמשתלמת ביותר.

לידיעתכם, לאחר פציעה או גילוי מחלה ניתן לפנות ל'מרכז למימוש זכויות רפואיות' והוא יעזור לכם בטיפול ובקבלת הזכויות והמימון או הנחות שמגיעים לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב גינות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חאוי

מאת: שי חאויגינון09/03/111051 צפיות
טיפול בגינה - כל מה שרציתם לדעת על טיפול בגינה, מה כדאי לעשות ומה פחות מומלץ

מאת: שי חאוירפואה30/12/101062 צפיות
נכות אינה בהכרח חולי, אבל לא אחת נכים נדרשים לעזרה כדי להבטיח טיפולים ומיצוי זכויות. בריאות של נכים אינה מובנת מאליה ולא אחת נדרש מהם מאמץ – פיזי ונפשי – כדי לשמור עליה ולהבטיחה.

מאת: שי חאויעיצוב01/12/101103 צפיות
עיצוב גרפי בירושלים - העיצוב הגרפי הוא תחום המשלב טיפוגרפיה-כתב, תמונות, צבע וצורה כדי להעביר מסר חזותי כלשהו לציבור או ללקוחות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101277 צפיות
בני אדם אוהבים ליצור דברים, עובדה נכוחה בשטח. אבל תחומי היצירה שלנו בפועל רחבים יותר מהמגוון שיכול להיחשב לקבוע. לא מדובר רק באמצעים טכנולוגיים או רעיונות, אלא גם דרך תחומים צנועים כגון נטיעת גינות יחד עם עיצוב גינות.

מאת: שי חאויגינון11/11/101071 צפיות
עיצוב גינות בחולון - אם פעם גינות היו עוד שטח נחמד שבו רוב האנשים היו מאחסנים דברים או מקסימום שמים קצת דשא , אזי כיום הדבר ממש שונה לחלוטין.

מאת: שי חאויגינון19/10/101236 צפיות
עיצוב גינה צבעונית - כיצד מעצבים את הגינה? ניתן לעצב את הגינה בצורה כזו שהיא תשדר שמחה וצבעוניות מבחינה ויזואלית. אז איך תעצבו גינה צבעונית? קודם כל ניתן ליצור ערוגות פרחים רב שנתיים, כלומר פרחים שצומחים כל השנה ולא רק בקיץ או בחורף.

מאת: שי חאויגינון04/10/102081 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו היה רוצה גינה מפוארת, הבעיה שלא לכל אחד זה מתאפשר, מה לעשות כשיש גינה קטנה? תכנון גינות יעיל ונכון יכול להפוך את הגינה שלכם לגינה מושלמת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155093 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148186 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica