חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השבוע בפלילים - 8.2.2010

מאת: YBPmediaפלילי08/02/20101032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם השבוע היו לצערינו המון אירועים פליליים במדינת ישראל, עשרות עבריינים הושעו וכמובן יש כאלו שיצאו בזול בזכות עו"ד פלילי טוב שייצג אותם בבית המשפט. המאמר זה נסקור את האירועים של 7 הימים האחרונים.

ראשית נפתח בידיעה חמה "טריה מהתנור" - בן אדם בשם רוני גלילי אשר מכונה "מלך הלילה של תל אביב
" הורשע בבית המשפט בעבירות של אונס וביצוע מעשה סדום לאחר שפיתה את הנשים ואנס אותן בכוח אצלו במועדונים. גלילי ניהל מועדוני חילופי זוגות וסאדו מאזו בתל אביב במהלך השנים האחרונות. סביר להניח שעם קביעת העונש יערער גלילי לבית המשפט באמצעות עו"ד פלילי מהשורה הראשונה.

עוד אירוע מחריד הוא אירוע שקרה בטבריה בסופו נעצרו 2 חיילים במדים. לדברי עוברי אורח - החיילים השתכרו לגמרי, שלפו וכיוונו את נשקם לעבר העוברים ושבים. גם כאשר הגיעה המשטרה על מנת להתלט על השניים - כיוון אחד החיילים את נשקו אל עבר אחד השוטרים ואף שקשק אותו. רק בדיעבד (כנראה מתוך שכרות) לא הבחין החייל שהמכסנית לא בתוך הנשק בצורה מלאה, הדבר אפשר לאחד השוטרים לקפוץ עליו ולאזוק אותו.

ועוד אירוע מעורר סערה הינו הצתת רכבו של שופט בית המשפט המחוזי משה גלעד, ההצתה קרתה סמוך לביתו בעכו וכרגע המשטרה בודקת האם זה קשור לאחד מפסקי הדין בתחום הפלילי שפסק השופט. במקרה זה אם המשטרה תמצא הוכחות חותכות למי שביצע את המעשה - סביר להניח שגם עו"ד פלילי ממש טוב לא יצליח להוציא אותו מזה בשלום וללא עונש כבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121192 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101887 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201369 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201188 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191567 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181468 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161900 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161933 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162533 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica