חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום של אתר

מאת: ivTextקידום אתרים27/02/20091002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים פנים רבות לו. אחת הדרכים האפקטיביות להשגת קידום אתרים, דרך שזוכה לפופולאריות הולכת וגדלה עם מהפכת הווב שתיים, היא קידום אתרים באמצעות תוכן באתרים חברתיים.
רגע, רגע, לא מכירים את מהפכת הווב שתיים או שמעתם עליה אך אינכם יודעים במה בדיוק מדובר? אם כך כמה מילות הקדמה תהיינה נחוצות כאן. בואו נסביר מהו ווב שתיים, מה בדיוק מהפכני בו ומדוע זה רלבנטי לצורך קידום אתרים ברשתות חברתיות, הנושא לשמו התכנסנו כאן היום.

כפי שמלחמת העולם השנייה נזקקה לקיומה של מלחמת העולם הראשונה בכדי להיקרא שנייה, גם ווב שתיים נזקקה לקיומה של ווב אחת. ווב אחת הייתה השלב הראשון באבולוציה של רשת האינטרנט. כיצד נראתה רשת האינטרנט בעבר הלא רחוק? הרשת הורכבה משני סוגים של משתתפים – יצרני תוכן מחד וצרכני תוכן מאידך. יצרני התוכן היו בעלי האתרים וצרכני התוכן היו הגולשים. יצרני התוכן היו מייצרים תוכן וצרכני התוכן היו קוראים את התוכן, מהנהנים בהתלהבות או מגיבים באדישות, הכול לפי ההקשר.

ווב שתיים הפכה את המונולוג שאפיין את ווב אחת לדיאלוג. ווב שתיים פירושו עולם שלם של אפליקציות, שאפשרו לצרכני התוכן להגיב ברשת ולהשפיע על התוכן או ליצור תוכן בעצמם ולשתפו עם כל הגולשים ברשת. החלוקה הישנה של יצרנים וצרכנים הפכה להיות הרבה פחות ברורה. בווב שתיים כולם יצרנים, מי פחות ומי יותר. גם מי שאינו מכיר את המונח ווב שתיים מכיר אפליקציות בעלות אופי ווב שתיימי – ויקיפדיה, למשל היא דוגמא מובהקת לאפליקציה בעלת אופי של ווב שתיים. אם פעם התאפיינה אנציקלופדיה בהיותה מקור סמכות שהאציל מן הידע שלו על הקוראים, בא ג'יימי ולס, מייסד ויקיפדיה ואמר לקוראים – "בואו תהיו אתם הכותבים. הרי כל אחד מכם יודע משהו ואם נאסוף את כל מה שכולכם יודעים, לא נהיה פחות מוצלחים מכל אנציקלופדיה שהיא. ואנחנו אפילו לא נגבה כסף עבור השימוש, כי יצרנו זאת בעצמנו עבור עצמנו".

וכיצד, תשאלו, קשור כל זה לעניין קידום אתרים? ובכן, קשור בצורה הדוקה. בואו נחשוב על הדפוס הישן של מערכת היחסים בין עסק לבין לקוחותיו. עסק שביקש לחשוף עצמו לפני הגולשים ברשת, נדרש לעשות דבר פשוט – להקים אתר אינטרנט ולהפוך ליצרן תוכן ומידע עבור הגולשים. ואז הגיעה ווב שתיים והוסיפה אפיק פעילות חדש לחלוטין עבור בעל העסק – בעל העסק יכול עתה לייצר תוכן תחת הכובע של אדם פרטי שיש לו עסק או להשתמש במגוון הכלים המאפשרים לגולשים ליצור תוכן לצורך חשיפת העסק שלו בדרכים חדשות ועדכניות.

האפיק החדש גם רלבנטי מעין כמוהו לצורך קידום אתרים. אם קידום אתרים בווב אחת נעשה באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של בית העסק (אפיק שעדיין רלבנטי כיום כפי שהיה בעבר ואף רלבנטי יותר), נוסף אפיק אפשרי חדש לשם קידום אתרים – קידום אתרים באמצעות הכלים השונים שנוצרו בעקבות מהפכת הווב שתיים. ווב שתיים מאפשרת, כאמור, כלים שונים לצורך קידום אתרים. כאן נעסוק רק באחד מהם – קידום אתרים דרך רשתות חברתיות.

מהן רשתות חברתיות? רשתות חברתיות הן יישומים אינטרנטיים, המאפשרים לאנשים שונים ממקומות שונים ליצור קשרים זה עם זה, ליצור בעצמם תכנים, לשתפם, ליצור קבוצות משנה על בסיס תחומי עניין משותפים ועוד.
רשתות חברתיות מאפשרות קידום אתרים באופנים שונים.

ראשית, קיומן של קהילות המתאפיינות במכנים משותפים ספציפיים מאוד מאפשר פניה לקהל יעד מפולח שמאפייניו מוגדרים והופכים אותו לפוטנציאל מושלם לשיווק ספציפי וממוקד. מדוע להפיץ מסרים שיווקיים בתפוצה רחבה וחסרת מיקוד, מסרים שרובם יגיעו, מן הסתם, לאנשים שאין להם כל עניין במוצר המשווק ואשר הסיכוי שיהפכו ללקוחות קלוש? בואו נשווק את המוצר לאנשים המשתייכים לקבוצה שברור לנו שיש לה עניין פוטנציאלי במוצר. חכות משווקים לדייגים ולא לאדם מן הרחוב.

שנית, אנשי מקצוע בתחומים מסוימים יכולים לפתוח בלוג ולהעלות אליו תכנים בתחום התמחותם. תכנים שמעלים אנשי מקצוע הם תכנים בעלי ביקוש רב אצל הדיוטות מן השורה. תכנים כאלה ימשכו לאתר קהל הולך וגדל של קוראים, שייהנו מן הידע המקצועי שאתם חולקים עימם ויקפידו להתעדכן בתכנים החדשים שתעלו. גולשים וקוראים נאמנים כאלה יעניקו לכם הילה של מומחים לתחום ויגדילו את הטרפיק לאתרכם באמצעות המלצות לחברים. הגדלת הטרפיק תביא מצידה, להתקדמות הבלוג או האתר האישי במנועי חיפוש ושוב למשיכת גולשים נוספים. זהו מעגל קסמים שהוא הדרך הנכונה למיצוב עצמי כברי סמכא בתחום התמחותכם. הפנית הגולשים מן הבלוג אל האתר של מפעיל הבלו,ג תזרים לאתרו כמויות גדולות של גולשים שהם בגדר לקוחות פוטנציאליים ועשויה לשפר במידה ניכרת את יחס ההמרה שלו.

הפצת תוכן באמצעות בלוג היא כלי שיווקי מעולה, אך יש צורך להקפיד על מספר כללים בסיסיים. ראשית, יש להשתמש במונחי מפתח השייכים לתחום הכתיבה. באופן כזה ימשכו התכנים אנשים המחפשים במנועי החיפוש מידע הקשור למונחים הללו. שנית, יש להקפיד על עדכון תכנים בתדירות מספקת – ככל שיתפרסמו יותר תכנים, יחשב הבלוג לפעיל יותר בעיני מנוע החיפוש וידורג גבוה יותר. בנוסף כדאי להקפיד גם על השתתפות בכלים נוספים שמציעות רשתות חברתיות - קריאה של בלוגים של אחרים בתחום, הגבה אליהם ויצירת רשת קשרים שיכולה לסייע גם מחוץ לתחומי הרשת. שיבוץ תגיות תואמות משפר גם הוא את התייחסותו של מנוע החיפוש לתוכן שאתם יוצרים. לבסוף נזכיר כי רצוי לבחור ברשתות חברתיות נכונות, הרלבנטיות ביותר לתחום הפעילות שלנו – רשתות בהן נמצאים אנשים המתעניינים ומתמחים בתחום ובה מרוכזת מירב הפעילות.

לסיכום, קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות הוא הטרנד הלוהט ביותר של קידום אתרים ואפיק שרצוי מאוד לעשות בו שימוש. בסך הכול זהו אפיק קל לשימוש, יעיל ואם זה לא מספיק אפילו חינמי. אז מה עוד צריך?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091803 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091719 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091727 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091966 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091746 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091675 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092492 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213421 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211709 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183560 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172902 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172646 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172488 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172528 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica