חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמור על בריאות הפה?

מאת: Nirit Shalomבריאות השן09/02/20101073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיניים טובות ופה במצב טוב עם חיוך מושלם כמו של דוגמנים …. נשמע כמו משהו שכולנו היינו רוצים , וזה יכול להיות שלך! ,כל מה שעליך לעשות הוא לשמור ולשפר את בריאות הפה שלך .  קריאה של מסמך זה יכולה לסייע לך ללמוד כיצד לשמור על בריאות הפה שלך.

לך אל רופא השיניים שלך באופן תקופתי . רק צחצוח רגיל של השיניים שלך פשוט אינו מספיק . עששת יכולה להצטבר על השיניים שלך ויהיה צורך לנקות את הצטברויות הפלאק והחיידקים שהחמצת בצחצוח רגיל ובשימוש בחוט דנטלי ולהוביל אל נסיגת חניכיים . במהלך ביקור שגרתי אצל רופא השיניים , הוא יכול לנקות לך את השיניים , להוסיף גם טיפול בפלואוריד , לצלם צילומי רנטגן של הפה שלך ולדבר איתך לגבי המצב הבריאותי הנוכחי של הפה שלך. מומלץ מאוד שתלך לראות את המטפל המקצועי בבריאות השיניים שלך לפחות פעמיים בשנה על מנת לשמור על בריאות תקינה של הפה.

השתמש בחוט דנטלי לפני הצחצוח. זה יכול להסיר חלקיקים שמברשת השיניים אינה יכולה להסיר.

הקפד על צחצוח שיניים באופן קבוע . צחצוח שיניים כל יום הוא חשוב מאוד . המנעות מצחצוח שיניים יכול להוביל למגוון של בעיות בריאותיות כמו רקבון שיניים , גג’ינג’יביטיס ,הצטברות פלאק או רובד חיידקי השן ואפילו לגרום לאובדן מלא של השיניים. צחצח את שינייך פעמיים ביות על מנת להשיג את אפקט ההגנה המקסימלי.

השתמש בשטיפת פה הידועה כיעילה , זה יכולה לסייע רבות לנקיון וחיזוק השיניים שלך - בחר בשטיפה המגנה נגד חורים.

לעסק רק מסטיקים ללא סוכר בין הצחצוחים לאחר הארוחות. זה יכול לעזור בהסרת הפלאק ומועיל מאוד לבריאות השיניים שלך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121046 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101454 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171503 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica