חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה גורם לטינטון?

מאת: ג.ט קראוןפיזיולוגייה11/11/20129336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה גורם לטינטון?



נתחיל בחדשות הטובות - אנחנו יודעים מה גורם טינטון. ועכשיו לחדשות הרעות - מדע רפואה קונבנציונלי לא יכולה לרפא אותה. לא באופן קבוע לפחות. ואכן, הרופא שלך הייתי מציע כמה תרופות, וזה אולי נראה לך שאתה שומע את הרעשים הולכים למטה. כתוצאה מכך, אתה מתחיל להירגע להאמין שבעיה טורדנית נפתרה. אבל פתאום הצלילים לחזור שוב.
מדובר בבעיה נפוצה מאוד למעשה.

אז הבה נפנה לגורמים במקום, ולראות אם אנחנו יכולים לנסות לפתור את הבעיה בצד הזה.

הנה כמה מהסיבות השכיחות ביותר של טינטון

חשיפה לרעש - האם האמא שלך תמיד אומרת לך בצעירותך להנמיך את עוצמת הקול? היא צדקה. חשיפה לרעש חזק יכולה לתת לך טינטון. למעשה, מוסיקאי רוק, ואלה שעובדים איתם, או במועדוני הלילה לעתים קרובות יש את זה. מי שעובדים באתרי הבנייה יש גם טינטון. אז לסרב נפח שזמן שאת יכולה.

אתה יכול להתחיל לשמוע כל מיני רעשים אם אתה נחשפת לרעש רק אחת גבוה. או שזה יכול להיות בגלל התקפה מתמשכת של רעשים קרובים לאוזן שלך.

זה מה שקורה.

חשיפה ממושכת לרעש עלולה לגרום ניזק לשבלול ולגרום לטינטון. אז אם אתה לא יכול פשוט להתרחק מכל הרעש, לפחות לקבל קצת הגנה. השתמש בתוסף אוזן כאשר אתה יכול.

פגיעת ראש - שמור על הראש שלך, כי מכה קשה או מכה קלה יכולה לגרום לך לשמוע את קולות טינטון. הראש הוא כמובן אחד החלקים הרגישים ביותר בגוף האדם. אבל יש אנשים שלא יכולים לחיות בלי פציעה, כמו אלה שנמצאים בספורט - מתאגרף ושחקני כדורגל. זו הסיבה שהספורטאים נוטים יותר להתקפת טינטון. אפילו ניתוח שיניים יכול לגרום לך לשמוע אותם.

דלקות אוזניים ובעיות אחרות אוזן - דלקת אוזניים, סינוסים ואף יכולים להוביל לטינטון וכן. כאשר יש אלרגיה או דלקת בסינוסים, מתעבה הרירי בתוך האוזן הפנימית, וזה גורם ללחץ נוסף. לחץ נוסף יכול להוביל לטיניטוס. מחלה מהנייר, שבו מפלס הנוזל עולה בתוך האוזן התיכונה היא סיבה נוספת. זה יכול אפילו לגרום לאובדן שמיעה.

תרופות במרשם - תרופות קונבנציונליות לעתים קרובות לגרום לתופעות לוואי, וטינטון הוא אחד מהם. למעשה, כל מיני סוגים של תרופות כבר להאשים ליזום את המצב הזה. כגון אנטיביוטיקה כמו aminoglycosides, אריתרומיצין וVancomycin, אספירין או תרופות המכילות אותו. תרופות אנטי דלקתיות כמו אדוויל, Aleve, Anaprox, Clinoril, Feldene, Indocin, Lodine וMotrin יש גם האשים. לפעמים אנשים שמעו רעשים לאחר נטילת סוכני כימותרפיה כגון ציספלטין, חרדל חנקני וvincristine. ואפילו כמה אחרים האשימו את משתני כינין ולולאה לזה.

מתח - אתה כבר צריך לדעת שלחץ מוגזם הוא לא טוב לבריאות שלך. זה יכול לגרום לכל מיני סוגים של בעיות רפואיות, וחלק מהם יכול גם להיות קטלני. מתח יכול לגרום טינטון מדי. הרבה זה מזיק לחסינות שלך, וזה יכול להוביל לחטאה בגלי הקול / מוח. זה משפיע לרעה על מערכת העצבים שלך, וגורם לך לשמוע את הקולות.

דיכאון - יש אנשים שמאמינים כי דיכאון גורם טינטון. ויש מי שאומרים שטינטון גורם לדיכאון. אבל רובם מסכימים שיש קשר בין שני אלה. ובכל מקרה, אם טינטון שלך מטריד אותך בלי סוף, זה יכול לגרום לך לדיכאון. באופן טבעי זה יהיה עוד יותר מסבך את המצב.

קח את סיבות אלה כדי להשיג הקלה קבועה מטיניטוס. רק בהתמודדות עם הסימפטומים לעולם לא יעבדו. אחרי הכל, אם הסיבות להישאר, הסימפטומים חייבים לחזור.

הדרך היחידה שאדם יכול להיפטר מטינטון שלך לטוב היא על ידי ביצוע הגישה הוליסטית לריפוי. באמצעות טיפול רב ממדי לטיניטוס, אנחנו מתמודדים עם כל הגורמים סיבתי טינטון וביטול אלמנטים מפעילים אלה מהשורש. זו היא הדרך היחידה לחופש קבוע מטיניטוס.




מאמר זה מבוסס על הספר, "נס טינטון" על ידי תומאס קולמן. תומאס הוא יועץ מחבר, חוקר, תזונאי ובריאות שהקדיש את חייו ליצירת הפתרון האולטימטיבי טינטון מובטח לצמיתות להפוך את השורש של צלצול אוזן ובאופן טבעי ולשפר באופן דרמטי את האיכות הכוללת של החיים שלך, ללא שימוש בתרופות מרשם וללא כל פרוצדורות כירורגיות. למידע נוסף קרא בבלוג  ,הבלוג

רוצה טיפים להתמודדות עם טינטון?לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171646 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161823 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151797 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151805 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151682 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142332 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא פיזיולוגייה

מאת: אבי דוידיפיזיולוגייה13/07/161411 צפיות
בקצרה על מחקר אמריקאי בתחום המציג מבדק פשוט לאיתור אלצהיימר תסמינים באופן עצמאי.

מאת: נטלי אינטרדבפיזיולוגייה17/04/131616 צפיות
מקור המילה ארגונומיה היא מיוונית – ארגו פירוש עבודה ונומוס זה חוק. מדע הארגונומיה עוסק בחקר יחסי הגומלין בן האדם לסביבת העובדה היומית שלו ויישום כללים פרקטיים בהקשר זה. מטרתה של הארגונומיה היא לשפר ולהתאים את תנאי הסביבה (בעיקר בכל הקשור למכשור, לסביבת העבודה, למעטפת העבודה) לעובד (על פי נתוניו הפיזיולוגיים- גובה, משקל, מבנה גוף, יציבה) – זאת על מנת לשפר את תפקודו הפיזי, את מצבו הבריאותי, ובסופו של דבר את תפוקתו של העובד.

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211473 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128726 צפיות
מהי תופעה פיזיולוגית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128641 צפיות
מהם היכולות של הגוף הפיזי האנושי? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה29/02/1215538 צפיות
מה בריא לגוף שלנו, פעילות גופנית או ספורטיבית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה08/01/128838 צפיות
איך רצוי להתייחס לטמפרטורת הגוף? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica