חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריחת שתן אצל נשים

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/201211473 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם גם את סובלת מהתופעה של בריחת שתן? יש לך חברה? אחות? אמא? את אשה וסביבך נשים. בעבודה, במשפחה, שכנות... חשבי רגע על כל הנשים שאת פוגשת במהלך היום. את מכירה אותן היטב? עם חלקן את חולקת מערכת יחסים קרובה ואפילו אינטימית, מתייעצות זו עם זו, מחליפות חוויות וצוחקות ביחד.

חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

בריחת שתן נפוצה בקרב נשים

את לא לבד. חברתך או אחותך לא לבד. נשים רבות מדווחות על דליפה או בריחה של שתן באופן פתאומי, כשהן קמות מישיבה או מתעטשות. בריחת שתן היא תופעה שקיימת בקרב כל האוכלוסייה הבוגרת. אולם, דליפת שתן במאמץ שכיחה יותר אצל נשים באופן משמעותי. הכוונה היא לבריחת שתן שנגרמת כתוצאה מהתעטשות, שיעול, צחוק וכד', ולא בריחת שתן מלאה, תכופה ובכמויות גדולות.

אחת הסיבות הברורות לכך היא התרופפות שרירי רצפת האגן, תוצאה של הריונות ולידות אשר מכבידים מאוד על שרירים אלה. אילו הייתה בחברה מודעות גדולה יותר לנושא, אפשר היה למנוע חלק מהמקרים על ידי הדרכה נכונה עוד לפני ההיריון הראשון. גם טיפול גופני מתאים אחרי כל לידה היה יכול לחזק את שרירי רצפת האגן ולעזור להם לשוב לתפקוד תקין.

המצב כיום הוא שנשים רבות סובלות ממצבי בריחת שתן ברמה כזאת או אחרת, אך שומרות זאת בסוד.

חיתולים למבוגרים – פתרון מיידי

נשים מבוגרות אשר איכות חייהן נפגעה, אשר חוששות לצאת מבתיהן מהפחד שלא יצליחו לשלוט ביציאת השתן שלהן ושרוצות לעשות שינוי, יעשו בחוכמה אם יכירו את המוצר הנפלא: חיתולים למבוגרים.

נשים מבוגרות שמשתמשות בעזרה של חיתולים למבוגרים יכולות להמשיך בשגרת חייהן ללא חשש של הרטבת בגדיהן באופן שגורם להן מבוכה.

אף אחד לא יודע כשאישה מסתייעת בנוחות של חיתולים למבוגרים. השימוש האינטימי מאפשר לך, האישה המבוגרת הסובלת מבריחת שתן, נוחות מרבית בקלות.

ובכל זאת, לא רק נשים סובלות מבריחת שתן

חיתולים למבוגרים מתאימים לכלל האוכלוסייה. אל לנו לשכוח שכשליש מהאוכלוסייה המבוגרת סובלת מדליפת שתן ברמה כזאת או אחרת. התופעה אמנם שכיחה יותר אצל נשים אבל היא לא נחלתן הבלעדית. גורמים שונים מביאים לכך. למשל: מצב רוח ירוד ובלבול, תופעת לוואי של תרופות מסוגים שונים, מחלות ומצבים רפואיים אחרים כמו ליקוי במערכת אגירת השתן בשלפוחית השתן.

באותו אופן, חיתולים למבוגרים יכולים לשמש את כל מי שסובל מהבעיה, באופן זמין ונוח שמשדרג את החיים.

 



תגיות המאמר: בריחת שתן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית מילר

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/121282 צפיות
חושבים שכל החיתולים למבוגרים נראים בדיוק אותו הדבר? חשוב מאד לדייק ולהבין, שאם ראיתם אולי חיתולי מבוגרים לפני עשרים שנה - היום העיצוב שלהם שונה לגמרי, כי התפיסה השתנתה לגמרי.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב03/01/121446 צפיות
אנשים הסובלים מתופעות שונות של אי שליטה בסוגרים, מוצאים פעולות שונות, אשר עד עתה נחשבות לשגרתיות ואף מהנות לבלתי נסבלות. לעיתים, אפילו יציאה פשוטה מהבית הופכת לפעולה קשה מנשוא. למרות העובדה שאי שליטה בסוגרים ודליפת שתן הן בעיות נפוצות במיוחד, קשר השתיקה הסובב את הנושא והמבוכה הנלווית אליו, מונעת מרבים לטפל בבעיה בצורה נאותה.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב26/11/111366 צפיות
חיתולים למבוגרים והשימוש בהם, לא צריכים למנוע מאיתנו לחפש פתרון ממשי לבעיית דליפת השתן. בנושא זה, רוב האנשים יעדיפו לבצע פעולות לא פולשניות לפני שנפנה להתערבות כירורגית.

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי01/11/111062 צפיות
כמו כל בעייה אחרת, דליפת שתן גברים או דליפת שתן נשים לא תיעלם רק בגלל שאנחנו רוצים או אם נתעלם ממנה. כמו כל בעייה אחרת צריך להתמודד איתה.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב19/09/111278 צפיות
ישנם חיתולים למבוגרים בעלי עוצמות ספיגה שונות. עוצמת הספיגה מאפשרת את התאמתם למצב בו נמצא המבוגר, הסובל מבעיית בריחת שתן או בעיה של אי שליטה בסוגרים.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב16/05/111444 צפיות
חיתולים למבוגרים הינם אחת הדרכים היעילות, הנוחות והטובות ביותר להתמודדות עם תופעות שונות המביא איתו הגיל השלישי, או תופעות פיסיולוגיות כתוצאה מניתוחים או מחלות, תופעות המצריכות מענה מסוג זה

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי17/04/111682 צפיות
דליפת שתן הן אצל גברים והן אצל נשים עלולה להיות תופעה לא נוחה, הפוגעת לא מעט בחיי היום יום ובניהול אורח תקין. תופעת דליפת שתן נשים ותופעת דליפת שתן גברים כוללות בתוכן מבוכה רבה וחשש, המעכבים מציאת פתרונות נאותים להתמודדות

מאמרים נוספים בנושא פיזיולוגייה

מאת: אבי דוידיפיזיולוגייה13/07/161411 צפיות
בקצרה על מחקר אמריקאי בתחום המציג מבדק פשוט לאיתור אלצהיימר תסמינים באופן עצמאי.

מאת: נטלי אינטרדבפיזיולוגייה17/04/131618 צפיות
מקור המילה ארגונומיה היא מיוונית – ארגו פירוש עבודה ונומוס זה חוק. מדע הארגונומיה עוסק בחקר יחסי הגומלין בן האדם לסביבת העובדה היומית שלו ויישום כללים פרקטיים בהקשר זה. מטרתה של הארגונומיה היא לשפר ולהתאים את תנאי הסביבה (בעיקר בכל הקשור למכשור, לסביבת העבודה, למעטפת העבודה) לעובד (על פי נתוניו הפיזיולוגיים- גובה, משקל, מבנה גוף, יציבה) – זאת על מנת לשפר את תפקודו הפיזי, את מצבו הבריאותי, ובסופו של דבר את תפוקתו של העובד.

מאת: ג.ט קראוןפיזיולוגייה11/11/129339 צפיות
מה גורם לטינטון? נתחיל בחדשות הטובות - אנחנו יודעים מה גורם טינטון. ועכשיו לחדשות הרעות - מדע רפואה קונבנציונלי לא יכולה לרפא אותה. לא באופן קבוע לפחות. ואכן, הרופא שלך הייתי מציע כמה תרופות, וזה אולי נראה לך שאתה שומע את הרעשים הולכים למטה. כתוצאה מכך, אתה מתחיל להירגע להאמין שבעיה טורדנית נפתרה. אבל פתאום הצלילים לחזור שוב. מדובר בבעיה נפוצה מאוד למעשה.

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128727 צפיות
מהי תופעה פיזיולוגית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128641 צפיות
מהם היכולות של הגוף הפיזי האנושי? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה29/02/1215560 צפיות
מה בריא לגוף שלנו, פעילות גופנית או ספורטיבית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה08/01/128838 צפיות
איך רצוי להתייחס לטמפרטורת הגוף? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica