חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי פעולה

קיימים אינספור סוגי משחקים המבדרים אותנו וגורמים לנו להנאה רבה. בין המשחקים הפופולאריים ביותר בכל רחבי העולם ניתן למצוא את ז'אנר משחקי הפעולה. משחקי פעולה הם משחקים המערבים מידה רבה של פעילות והתרחשות ומערבות השתתפות דינאמית מצד השחקן.

פופולאריות הולכת וגואה

משנות ה-80 התפתח ז'אנר משחקים חדש יחסית – משחקי הוידאו. כבר בשלב מוקדם של התפתחותם חלק גדול ממשחקי הוידאו כלל משחקי פעולה. במשחקים מסוג זה התזוזה על המסך  היא מהירה ודורשת מהשחקן חדות עין, תגובה מהירה וריכוז.

ניתן לשחק משחקי פעולה בפלטפורמות שונות ועל פי הן נהוג לסווג את המשחקים: משחקי מחשב, משחקי רשת, פלייסטיישן, מכשירים סלולריים, ומשחקי Wii  המתבססים על תנועות השחקן במהלך המשחק. מגוון רחב זה של אפשרויות מדגים את הפופולאריות הרבה של משחקי הפעולה.

מיליוני אנשים משחקים במשחקי רשת ברחבי העולם. רבים אף משקיעים כסף רב ברכישת טכנולוגיה חדישה המעבירה חוויית משחק תלת-ממדית המדמה בצורה מעוררת תדהמה את העולם האמיתי. אם נבחן את ההתפתחות של משחקי פעולה בשני העשורים האחרונים נגלה כי הם אינם מפסיקים להתפתח ולהשתכלל.

הגרפיקה המדהימה והמורכבות שמציעים משחקי הפעולה כיום תורמות בוודאי להתרחבות של קהל השחקנים העולמי. אם בעבר משחקי הפעולה היו נחשבים כפעילות בידורית לצעירים בלבד, כיום קהל השחקנים המרכזי של משחקי פעולה נע בגילאים 25-40. עוד ממצא מפתיע העולה מסקרים יסודיים שנערכו בשנים האחרונות מראה כי יותר נשים משחקות משחקי פעולה מבעבר.

מה מרגיע יותר – משחקי חשיבה או משחקי פעולה?

בניגוד למשחקים המתנהלים בנחת ושלוה כמו משחקי חשיבה פאזלים, מונופול, במשחקי פעולה מידת האקטיביות היא גבוהה יחסית. עם זאת, אין לקפוץ למסקנה כי משחקי פעולה גורמים לחוסר מנוחה, היפראקטיביות  או התנהגות שלילית אחרת בקרב השחקנים בהשוואה לסוגים אחרים של משחקים.

אנשי חברה לא מעטים מותחים ביקורת קשה על האלימות הרבה במשחקי פעולה ומאשימים את יצרניות המשחקים בעידוד אלימות ובגרימת בידוד חברתי. ואמנם משחקי פעולה רבים מערבים מידה גבוהה של אלימות : חלק ניכר מהמשחקים הם משחקי יריות, מכות וסוגי לחימה שונים. בנוסף לכך, ברוב הפעמים השחקן משחק לבד כאשר הוא שקוע בתוך עולם המשחק. עם זאת, משחקי פעולה משמשים כתרפיה עבור אנשים רבים המחפשים דרך להירגע ולפרוק אגרסיות ולתת לראשם מנוחה. ניתן להניח כי אלמלא  היו פורקים השחקנים את המתחים שלהם במשחקי פעולה, היו אלה באים לידי ביטוי במקומות אחרים בצורות שליליות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/101186 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101370 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/102058 צפיות
כולנו אוהבים להשתתף בהימורים אם מדי פעם או באופן קבוע מתוך תקווה לזכייה בפרס כספי. במסגרת הימורים חוקיים בישראל ניתן להמר על הימורים אשר נמצאים תחת פיקוחה ובאישורה של המדינה. משחקים עיקריים שניתן להמר בהם כוללים הגרלות השונות מטעם מפעל הפיס ובראשן הלוטו והימורי ספורט, בהם טוטו וטוטו ווינר מטעם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מאת: דורון היינהרכב08/07/101921 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/101309 צפיות
אנשים רבים, בכל השכבות החברתיות והגילים, מעלים תמונות לרשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר העלאת תמונות מהירה וקלה. באופן זה מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לחלוק חוויות אישיות עם חבריהם ועם אנשים שמעולם לא פגשו ולא לדאוג כי התמונות יימחקו מזיכרון המחשב.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101519 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101703 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138283 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica