חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ווינר – הגדל את סיכוייך לזכות בהימורי ספורט

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/20102060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מבינינו המעדיפים להמר בהגרלות ומשחקים שמציעים סכומי זכייה גדולים כמו בלוטו – סכומים שיכולים להגיע לעשרות מיליוני שקלים. אחרים יעדיפו להשתתף בהימורים מחושבים שאולי מכניסים פחות כסף במכה אחת אבל בעלי סיכוי סביר לזכייה בסכומים לא רעים שלעיתים אף הופכים להיות מקור להכנסה קבועה. מבין סוגי ההימורים בהיצע הישראלי טוטו ווינר מעניק סיכויים טובים לזכייה ביחס להימורים אחרים. במאמר זה נסביר לכם מדוע.

מה הסיכוי לזכות בלוטו?

אמנם יכול להיות נחמד להשתתף בהגרלות לוטו אבל הסיכויים לזכות הם באמת קטנים. אם אלוהים לא נענה לתפילותיכם ושלח לכם ברכה מיוחדת אז רוב הסיכויים שכספי הזכייה ילכו לכמה ברי מזל בודדים הזוכים מדי שנה. מפעל הפיס מציע הגרלות מזל נוספות פרט ללוטו כמו חיש גד, צ'אנס ועוד סוגים שונים של כרטיסי גירוד והגרלות. בהגרלות הקטנות קיים סיכוי גבוה יותר לזכות בהשוואה ללוטו אבל בכל סוגי הימורים אלה סיכויי הזכייה תלויים רק במזל.

אם תחשבו את הסיכוי לזכות בטוטו לעומת הלוטו תגלו כי בטוטו יש סיכויים גבוהים יותר לזכייה. בנוסף לכך, צריך לקחת בחשבון שהימורי ספורט מערבים גם ידע ומיומנות ניתוח מצד המהמר ובכך הם שונים מהותית ממשחקי הגרלה. בעוד שאין דרך לחזות אם יוגרל המספר 3 או 12 , במשחקי ספורט כמו טוטו או טוטו ווינר המהמר משתמש בידע מוקדם שלו לגבי משחקי ספורט. אם קבוצה מסוימת חווה עונה מוצלחת ומשחקת במגרש הביתי שלה, המהמר יכול להניח כי קיים סיכוי סביר כי קבוצה זאת תנצח במשחק.

ככל שהמהמר מחזיק ביותר ידע לגבי המשחק כך יש סיכוי גבוה יותר שיהיה יכול לתרגם את ההבנה שלו בספורט למזומנים.

סיכויים טובים לזכות בטוטו ווינר

טוטו ווינר הוא דרך מצוינת לבטא ידע במשחקי ספורט בענפי הכדורגל או הכדורסל ולזכות בפרסים כספיים. בטוטו ווינר באה לידי ביטוי מידת הידיעה ספורט רק ברמה הבסיסית של בחירת הקבוצה המנצחת אלא ביכולתו של המהמר להעריך התרחשויות נוספות במשחק. בווינר אפשר למשל להמר על ההפרש שיהיה בתוצאת המשחק, מי יבקיע שער ועוד.

הניחוש בטוטו ווינר אם כן הוא ניחוש מושכל שמשקף ידע לגבי משחקים ספציפיים: מחקר לפני משחק יכול לעזור לכם לשפר את סיכויי הזכייה: כדאי לבדוק לפני מילוי הטופס מה מצב הקבוצה בעונה, האם שחקן חזק פצוע וגורמים נוספים שהשפעתם על המשחק הינה מכרעת.

מרגישים שאתם זקוקים למידע נוסף או התייעצויות? חפשו ברשת האינטרנט המלצות ווינר. המלצות ווינר יתנו לכם טיפים חשובים במילי טפסי ווינר וכוללים ניתוחים של מומחי ספורט המתייחסים למשחקים קרובים ותוצאותיהם האפשריות.

כדאי לדעת כי בטוטו ווינר תוכלו לבחור את הסכום בו תהמרו, שיכול להיות גם סכום קטן ואת יחס ההימורים. הבחירה בידכם – שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/101189 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101373 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהרכב08/07/101921 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/101309 צפיות
אנשים רבים, בכל השכבות החברתיות והגילים, מעלים תמונות לרשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר העלאת תמונות מהירה וקלה. באופן זה מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לחלוק חוויות אישיות עם חבריהם ועם אנשים שמעולם לא פגשו ולא לדאוג כי התמונות יימחקו מזיכרון המחשב.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101521 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101704 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאת: דורון היינהאחסון אתרים04/06/101634 צפיות
ישנם אין ספור אתרים המציעים שירותים מתקדמים למשתמש, רוב רובם של האתרים נותנים את השירות של העלאת תמונות. אז מה זה בעצם השירות הזה? מה היתרונות שאפשר להפיק ממנו?

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173571 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152326 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145191 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148457 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138383 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131890 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica