חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קהילת פורומים, חלומו של משתמש

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/20101191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים ,  החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

הלכתי למילון , רציתי לבדוק אולי אני זה שטועה? ולאחר מספר דקות הבנתי שהטעות לא אצלי , הם כולם טעו. קהילה זה קבוצה של אנשים בעלי עניינים משותפים, ובכן בדבר אחד כן היה להם עניין וזה להציף את אותו פורום ו/או פורומים אחרים בתוכן בלתי הגיוני בתדירות בלתי הגיונית.

אז לפי מה הם קבעו שהם קהילת הפורומים הטובה בארץ? האם בגלל שהם מעדכנים תוכן בצורה מהירה? או יכול להיות שזה בגלל שיש להם אלפי משתמשים?. אני חושב שהמילה קהילה מחייבת אותך בראש ובראשונה לדאוג לקהילה, לדאוג לגיבוש לחברות ולרצון להיות ביחד.

היום כל קהילת פורומים באשר היא שמה דגש על ההורדות , על העיצוב ועל התכנות.
נכון עיצוב יפה ימשוך בן אדם , אבל אם הבן אדם נמשך, והחליט להירשם לקהילה ואחרי יומיים הוא מגלה שכל מה שיש שם זה הורדות והוא באמת מחפש קהילה, האם לדעתם הוא יישאר?

הלכתי וחיפשתי את הפורום הגדולים כאלה בעלי רבבות של אשכולות ומשתמשים , ורציתי לבדוק מה היחס למשתמש הפשוט , נכנסתי לרשימה הכוללת את : FXP , אטרף , פורום TRP, ומולטי.
נרשמתי וחיכיתי מתי יבוא היחס מהבעלים , מנהל מישהו שידבר איתי, בכל זאת, המקום הוא בראש ובראשונה פורום.

לצערי לאחר השקעה גדולה , בהמון מקומות כמו פורום קאונטר סטרייק , פורום דיבורים וכו' רק מנהלי פורום TRP פנו אלי ודיברו איתי. חלקם היו אפילו נחמדים מאוד ושאלו עלי. החלטתי להירשם בצורה אמיתי לקהילה הזאת ולהישאר שם לאורך זמן.

לסופו של עניין הגעתי למסקנה , קשה למצוא היום קהילת פורומים שעומדת במבחן השם שלה. מעטים מאוד המקומות בהם הפורום אליו אתה מגיע הוא באמת המקום המתאים בשבילך, לרוב כל הפורומים מלאים בהורדות ובאנשים שמציפים את אותם פורומים בתוכן בלתי פוסק שלא כל כך רלוונטי ומתאים. ולכן חשוב לבחור ולדעת מה אתה מחפש ולאיזה אתה הולך....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101375 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/102063 צפיות
כולנו אוהבים להשתתף בהימורים אם מדי פעם או באופן קבוע מתוך תקווה לזכייה בפרס כספי. במסגרת הימורים חוקיים בישראל ניתן להמר על הימורים אשר נמצאים תחת פיקוחה ובאישורה של המדינה. משחקים עיקריים שניתן להמר בהם כוללים הגרלות השונות מטעם מפעל הפיס ובראשן הלוטו והימורי ספורט, בהם טוטו וטוטו ווינר מטעם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מאת: דורון היינהרכב08/07/101922 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/101313 צפיות
אנשים רבים, בכל השכבות החברתיות והגילים, מעלים תמונות לרשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר העלאת תמונות מהירה וקלה. באופן זה מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לחלוק חוויות אישיות עם חבריהם ועם אנשים שמעולם לא פגשו ולא לדאוג כי התמונות יימחקו מזיכרון המחשב.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101523 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101706 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאת: דורון היינהאחסון אתרים04/06/101637 צפיות
ישנם אין ספור אתרים המציעים שירותים מתקדמים למשתמש, רוב רובם של האתרים נותנים את השירות של העלאת תמונות. אז מה זה בעצם השירות הזה? מה היתרונות שאפשר להפיק ממנו?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223016 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213499 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193850 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163164 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163258 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163198 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163310 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica