חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבהעלאת תמונות לאינטרנט

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/20101310 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלאת תמונות לרשת - מדוע כדאי לך להעלות תמונות לאינטרנט?

לרובנו זה קרה לפחות פעם אחת – צילמנו אלפי תמונות דיגיטליות, תיעדנו אירועים משפחתיים, טיולים ברחבי העולם ואת ההווי היומיומי בבית,אחר כך שלחנו תמונות בודדות למכרים באמצעות הדואר האלקטרוני ומיד שכחנו מהן. היינו בטוחים שהן יחכו לנו, בכל עת שנחפוץ, בכונן הקשיח של המחשב. והנה יום אחד המחשב נדבק בוירוס מרושע או שהכונן הקשיח ניזוק ללא סיבה ברורה ובין רגע כל התמונות יקרות הערך, מחתונת הזהב של הסבים, ממסיבת הסיום של הילדים, מהטיול לפולין, צוללות לאבדון כאילו לא היו מעולם.

משום שכונן המחשב אינו יציב ונאמן כפי שהיינו רוצים שיהיה, תמיד כדאי לגבות את הקבצים והתמונות שלנו ולאחסנם במקום בטוח, שאינו מועד למחיקה או לקריסה. מסיבה זו קמו ברשת אתרים להעלאת תמונות שמספקים שירות אחסון של קבצים ותמונות, לרווחתם של המשתמשים.

 ישנם אתרים להעלאת תמונות שמציעים את השירות ללא תשלום ואילו אחרים, לרוב כאלה שמספקים שטח אחסון בלתי מוגבל, גובים תשלום שנתי בעבור הזכות להשתמש בשירותיהם. למי שחשוב לשמור על התמונות שלו בגודלן המקורי (למען שמירה על איכות התמונה),כדאי מאד לבדוק האם האתר להעלאת תמונות שבו הוא בחר לאחסן את תמונותיו מכווץ את התמונות או שומר על גודלן המקורי. במרבית המקרים אלו האתרים בתשלום שאינם פוגעים באיכות המקורית של התמונה ושומרים אותה כהווייתה, בעוד שהאתרים החינמיים מקצצים מן הגודל המקורי בשל השטח המוגבל שהם מקצים לכל משתמש.

פתחתי חשבון באתר להעלאת תמונות, האם כעת כל אחד יכול לצפות בתמונות שלי?

כמעט כל אתר להעלאת תמונות כל אתר מאפשר למשתמשים להגדיר את העדפות הפרטיוּת שלהם. אם ברצונכם לשמור על חסיונו של המידע שהזנתם לאתר, עליכם לגשת לעמוד ההגדרות האישיות שבאתר ולסמן שם כי אינכם מעוניינים לשתף אחרים בתמונות שהעליתם.היה ותרצו לשתף את התמונות רק עם קומץ חברים, ביכולתכם להגדיר בדיוק מי יכול ומי לא יכול לצפות באלבום מסויים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/101189 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101373 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/102061 צפיות
כולנו אוהבים להשתתף בהימורים אם מדי פעם או באופן קבוע מתוך תקווה לזכייה בפרס כספי. במסגרת הימורים חוקיים בישראל ניתן להמר על הימורים אשר נמצאים תחת פיקוחה ובאישורה של המדינה. משחקים עיקריים שניתן להמר בהם כוללים הגרלות השונות מטעם מפעל הפיס ובראשן הלוטו והימורי ספורט, בהם טוטו וטוטו ווינר מטעם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מאת: דורון היינהרכב08/07/101921 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101522 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101705 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאת: דורון היינהאחסון אתרים04/06/101635 צפיות
ישנם אין ספור אתרים המציעים שירותים מתקדמים למשתמש, רוב רובם של האתרים נותנים את השירות של העלאת תמונות. אז מה זה בעצם השירות הזה? מה היתרונות שאפשר להפיק ממנו?

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica