חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין אימון אישי ונהיגה במכונית?

מה בין אימון אישי לנהיגה במכונית?


דורית קיי  MA ,,פיתוח אישי, Coaching, יעוץ ארגוני

האם גם אתם נמנים על אוהבי מכוניותחדשות? האם אתם מתרגשים רק מהמחשבה על קבלת המכונית החדשה שזה עתה רכשתם, בצבעהאהוב עליכם? האם אתם מדמים איך תראה הנסיעה הראשונה שלכם ולאן תיסעו, האם תתרגלובמהירות למכונית או אולי תצטרכו להתאמן עוד קצת עד שתגלו שליטה מלאה על הנהיגה?
במציאות היום כשהקטל בדרכים ממשיך, רבים עסוקים במחשבה מי נחשב לנהגטוב וזהיר, האם רק מכונית עם חידושים רבים תשפיע על איכות הנהיגה ,או הניסיון בשטח,לצד אימוץ תכונות אישיות של הנהג הוא שישפיע על נהיגתו. בתהליך של אימון אישי אנו משתמשים בדימויים כדי לסייע לנו להתמודד עם אתגרים שוניםבחיים. המכונית בתהליך של אימון אישי עשויה להידמות לחיים עצמם.בחיים שלנו אנו מוקפים באנשים שונים, חלקם תומכים בנו וחלקם מתנגדים או אדישים,המכונית שלנו גם היא לעתים מלאה בנוסעים שונים שמדברים אלינו, לעתים בו זמניתונותנים לנו הוראות היכן לנסוע, כיצד לבצע את הפנייה, באיזו מהירות לנסוע ועוד.

גם אנו בבואנו לקבל החלטות שונות ,אנו מפעילים קולות שונים חלקם רגשיים,חלקם שכלתנים ולעתים ההצפה בקולות העוטפים אותנו גורמת לנו להצפה ולבלבול. וכמובנהיגה, כשאנו מתבלבלים או תקועים, אנו עוצרים וחושבים מה לעשות, כך גם בחיים,באמצעות אימון אישי, אנו עוצרים ובודקים לאן פנינו והאם הייתה זוהפנייה הנכונה.

אימון אישי - ניווט במסלול החיים


אם כן, כיצד יכול אימוןאישי לסייע לנו לנווט את מסע חיינו?

אימון אישי - הקשבה

בתהליך אימון אישי אנולומדים להקשיב לצד הרציונאלי והצד הרגשי. הקשבה רציונאלית היא הקשבה לצד השכלתני שלאופיינו – כאן תהליך Coaching עוזר לנו להתחבר לצד השכלי באופיינו ולנהל תהליך קבלתהחלטות על בסיס נתונים רציונאליים. הקשבה רגשית היא הצד האחר של המטבע - צחוק אודמע שמגיעים כשצופים בסרט, התרוממות רוח שחשים בהביטנו על יצירת אומנות או תמונתנוף עוצרת נשימה. כאן תהליך אימון אישי עוזר להתחבר ל"אני הפנימי"שלנו ולחפש את האושר האישי (והייחודי) של כל אחד ואחד מאיתנו. כך או אחרת, המיקודבתהליך אימון אישי הוא בהקשבה פנימית, הקשבה לצרכים האישייםהגלויים והסמויים שמאפשרת לנו להתחבר לרצונות שלנו ולפעול על פי רצונותינו.

אימון אישי - סביבה תומכת

בתהליך אימון אישי אנו מקבלים החלטות תוך התייחסות מתמדת לחלק החושב שבנו ולנפש,אינטואיציה ותחושת הבטן. כשאנו מתייחסים רק לחלק אחד דומיננטי אחד בלבד (לרגש אולמוח) אנו נעצרים ואפילו נתקעים ובדיוק כמו בנסיעה במכונית מה שיאפשר לנו לצאתמהתקיעות הוא להפעיל מספר מערכות משולבות. אימון אישי מספק סביבהתומכת ומחזקת שמאפשרת איזון בין שני הצדדים השונים. בתהליך Coaching המאמן הופך לראי המשקף אתהמתאמן ומחזק אותו בתהליך גילוי עצמי – תהליך זיהוי רצונות (יעדים) והשגתם.

אימון אישי - שקט פנימי

מכונית שנוסעת ללא עצירה נשחקת וכךגם אנו. בתהליך Coaching אנו לומדים לעשות עצירות מכוונות שיאפשרו לנו להקשיבלחלקים השונים שבנו. השקט הפנימי שמקנה לנו אימון אישי עוזר להקשהולהתפתחות עצמית שנובעת מהקשבה זו.

אימון אישי - קבלה עצמית

האמצעים השונים שאנו לומדים להשתמשבתהליך של אימון אישי מסייעים לנו לקבל את עצמנו. אימון אישי מאפשר לנו להכיר את הדברים אותם אנו אוהבים ולא אוהבים, את החזקותשלנו ואת החולשות. באמצעות אימון אישי אנו לומדים להשתמש בעוצמותשלנו כדי להשיג את מה שאנו חפצים בו. בתהליך אימון אישי תחושתהכוח שלנו נובעת מקבלה עצמית שמאפשר לפתח את הצד החזק מבלי להעלים עין מהצד החלש.בתהליך אימון אישי המתאמן לומד כי היכולת לזהות חולשה היא כוחאדיר שיכול להעניק לו (או לה) יתרון משמעותי בחיים האישיים והמקצועיים.

אימון אישי - תכנון

בתהליך אימון אישי, כמובנסיעה במכונית, המסע מתחיל באיתור היעד. כך, כשאנו מציבים לנו יעד להגיע אליובמכונית אנו נערכים מבעוד מועד-אנו בודקים את הדרך, מנסים לשער כמה זמן ייקח לנולהגיע, האם יש לנו מספיק דלק ,האם עלינו לאסוף עוד נוסעים בדרך ועוד... גם בתהליךשל Coaching אנו לומדים להבחין בין עיקר לטפל, לבדוק מה אנו רוצים להשיג ולדבוק בו.בזמן אימון אישי אנו מגדירים את אותן פעולות שעלינו לעשות כדילהתקדם לעבר מטרתנו, ועל מה עלינו לוותר כדי להגיע ליעד.

אימון אישי - טעינת מצברים

מנת שהמכונית שלנו תמשיך בנסיעהחלקה עלינו שלמור על המצבר טעון. הדרך הקלה והאפקטיבית לעשות זאת היא ע"י שימושבמכונית. הטמעת המיומנות הנרכשות בתהליך אימון אישי הן למעשה הטענת המצברים. לאמספיק להגיד אמירות כגון:עלי לנסוע לבקר את משפחתי יותר,או עלי להרבות בקריאה.Coaching מסייע לנו להגדיר במדויק את מצב שיא ההצלחה עבורנו-שהוא המצב הרצוי,להגדיר את היעד המרכזי להשגת תמונה זו. אימון אישי מסייע לנו להעמיד לעצמנו יעדיםמדידים,על מנת שנוכל לבדוק בכל עת היכן אנו נמצאים ביחס למה שתכננו.

אימון אישי - לרכוש 'שפה חדשה'

כשאנו לומדים נהיגה אנורוכשיםשפה חדשה-שפת התמרורים – שפה שהיא משותפת לכל קהילת משתמשי כלי רכב. אימון אישימקנה לנו שפה חדשה שמשמשת לנו כאמצעי עזר להטמעת הרגלים חדשים מקדמי תוצאות.באמצעות שפה חדשה של אימון אישי ,אנו מטמיעים לעצמנו תרבות של היותנו מועילים,ויוזמים.

אימון אישי ומודעות עצמית

כשאנו נוהגים ומרגישים לפתעעייפים, אנו עוצרים להתרעננות. בתהליך של אימון אישי משעה שלמדנו להקשיב לעצמנו,לתכנן,להגדיר לנו תוצאות רצויות ולפעול,עלינו להבטיח שנשאר במסלול הרצוי לנו.באמצעות אימוןאישי אנו לומדים לזהות מתי אנו מצויים בדרך הרצויה לנו. לדוגמא: כשאנוחשים חיוניים, שמחים, יצירתיים, נלהבים ובטוחים, המשך הגשמת המטרות שהגדרות לעצמנובתהליך Coaching ,ייראה לנו קל יותר להשגה,בעוד שאם אנו מאתרים תחושות של בלבול,חוסר ספור,תשישות ,פחד ותקיעות , מיומנויות שלמדנו בתהליך אימון אישייסייעו לנולאתר במדויק היכן התקיעות ומה עלינו לעשות כדי לצאת ממנה ולהמשיך במסע החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122457 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122265 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122045 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121904 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122003 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122049 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121822 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213656 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205284 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193113 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193018 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174136 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173540 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica