חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול משא ומתן

מאת: תמר טובימו"מ16/02/20102172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבעל עסק אתה נדרש לנהל משא ומתן עם לקוחות ועם ספקים כמעט ברמה היומית, ולעיתים תוצאות המשא ומתן עשויים להיות גורליים עבור העסק שלך, עבור רווחיותו או קבלת פרויקט כלשהו.
משא ומתן מחייב הכנה מוקדמת שתשפר את סיכוייך לקבלת הפרויקט ולהשגת תוצאות טובות יותר.

יעוץ עסקי אפקטיבי, מחייב בראש ובראשונה להגדיר מראש את שלבי המשא ומתן:
•מהן המטרות ומה אנו רוצים להשיג
•מהי נקודת הפתיחה
•מהם הקווים האדומים שלא נוכל לחצות
•באיזו אסטרטגיה נשתמש
•כיצד להציג את עמדתך.

מהם סימנים למשא ומתן מוצלח  
•האם כל האינטרסים החשובים שלך התמלאו?
•האם האינטרסים החיוניים של הצד השני התמלאו?
•האם בסיום המשא ומתן היחסים טובים?
•האם התוצאה טובה יותר מכל חלופה אחרת עליה חשבת
•משא ומתן מתקיים בכל מקום בו יש יחסים בין שני בני אדם, ולכן, כדאי מאד ללמוד לשאת ולתת היטב.

שגיאות שכיחות במשא ומתן  
1. אל תיכנס למשא ומתן עם תביעות גבוהות מדי באופן מלאכותי כדי להמריץ פשרה שהינה תוצאה של מיקח וממכר. תמיד יש מקום לפשרה, אבל ראשית כל יש לגלות מה באמת חשוב לך ומה חשוב לצד השני. אין צורך לבקש את כל העולם כאשר יתכן שאתה זקוק רק לחלק ממנו שאינו דרוש לאיש.
2. אל תנסה להתמודד קודם כל עם הנושאים הקשים. אנשים נוטים לומר, 'זאת הבעיה הגדולה ביותר, אז בוא נחסל אותה ואז יהיה לנו קל יותר להמשיך' אולם מה שקורה בדרך כלל הוא ששני הצדדים אינם מצליחים לעולם לעבור את המשוכה הראשונה, עובדה היוצרת תסכול רב. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתחיל עם נושאים פעוטים עליהם קל יותר לשאת ולתת. בניית מערכת יחסים טובה מעניקה תנופה להתמודדות עם הבעיות הקשות יותר.
3. אל תמהר להתנגד או לדחות אופציות שליליות על הסף. דחייה מוקדמת מדי של הצעה עלולה לשלול ממך את יחידת המידע שהייתה עשויה להפוך את המצב לכדאי עבורך. בנוסף, דברים משתנים. מה שלא עבד בעבר עשוי לעבור מערך שלם של משתנים שיהפכו את המצב לכדאי כעת. מלבד נטישה לא נבונה של עסקה אשר בבדיקה מדוקדקת יותר הייתה מתבררת כבעלת יתרונות, דחייה על הסף מעוררת תגובה שלילית ובלתי רצויה אצל האדם מצידו השני של השולחן.הגישה של הכל או שתוק חוסמת למעשה את פתרון הבעיות היצירתי ומובילה למלחמת התשה. אין כל רע בתקיפות, אבל הגבול בין תקיפות לצרות אופקים הוא דק מאד. במשא ומתן הגבל מראש את מספר הפעמים שתאמר לא.
4. אל תניח כלום. אל תניח שאתה יודע מה הצד השני רוצה ברר וודא. כאשר פועלים כאילו ההנחה היא עובדה, נתקעים עם ההנחה וחייבים להמשיך לפיה, לעתים קרובות עד לתוצאות הרסניות.
5. אל תתגונן ואל תסתיר מידע. "במקום להתייחס לאנשים מצידו השני של השולחן כאל אויבים מהם אתה חייב להסתיר את תוכניות הקרב שלך, חשוב עליהם כעל חלק מצוות לפתרון בעיה הדדית .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113423 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111388 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111428 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111745 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102676 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101624 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101644 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא מו"מ

מאת: בנימין קלינגרמו"מ16/11/222292 צפיות
דירת מגורים בראי העליון שדחה את עתירת רשות המסים פה אחד-פסיקה זו מחזירה עשרות אלפי דירות מגורים בישראל להיכנס לגדר דירת מגורים, על פי הפרשנות של החוק במשך עשרות בשנים, לפיה מבחן העל בחוק מיסוי מקרקעין הוא מבחן השימוש, ולא קיומה של תב״ע מתאימה או רישום בטאבו. העליון (14.11.2022), גם הפעם, אישר את החלטת ועדת הערר ודחה את ערעור המדינה בעניין שטיין (ע״א 1073/20): הסוגייה המרכזית שנדונה האם דירת מגורים המשמשת למגורים, ואולם אין לה היתר מתאים כחוק לשימוש למגורים, חרף שימוש בה למגורים ובידיעת העירייה, האם בעת מכירתה ניתן לקבל בגינה פטור ממס שבח או חישוב לינארי מיטיב במסגרת סעיף 48א(ב2) לחוק?

מאת: רונן הללמו"מ08/08/129333 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן ברכישה והשכרה של עסקים, מספר על מלכודות של מו"מ טלפוני ונותן עשרה כללים לשליטה במשא ומתן טלפוני

מאת: רונן הללמו"מ24/03/128689 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן, משיק שירות חדש לייעוץ, הכוונה וניהול מו"מ בתחום הנדל"ן

מאת: ronyotמו"מ17/11/118659 צפיות
בכל מערכות הסינון שקיימות בשוק יש פילטרים (ובשמם השני – מסננים) אשר אמורים לסנן את האוויר שנפלט החוצה. חובה להחליף את הפילטרים הללו אחת לתקופה, חשוב לזכור שהכול תלוי בפעילות המטבח ובסוג העבודה שנעשית בו.

מאת: קופירייטינג פלוסמו"מ03/10/118609 צפיות
תרגום טקסט הינו שירות הניתן על ידי חברות שונות בארץ ,אשר כשמו כן הוא- עוזר לנו בתחום תרגום טקסט. חברות שונות מציעות שירות תרגום טקסט ממגוון שפות לתרגום לעברית

מאת: אייל גלמו"מ20/08/118607 צפיות
עסק ללא צליל המתנה הכולל קריינות מקצועית, מוסיקה ממתגת, לצערי נתפס באוזני הלקוח כעסק פחות רציני ומכובד. אנחנו בעולם בו השירות הפך לכלי שיווקי. אסור להתעלם מכך. הלקוח יודע שמגיע לו שירות טוב, וכצרכן לרוב הולך לקנות בחברה/ עסק שמעניקה לו הרגשה טובה, וזאת באמצעות השרות הטוב, וכוח האדם המסור.

מאת: zafil mamanמו"מ07/04/1110873 צפיות
סקס ישראלי - מה זה התשוקה לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? החדשנות ברשת הביאה עמה נגישות חדשה מיוחדת במינה בכל המתייחס לתכנים פורנוגרפים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica