חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעוני ספורט – התאמת סוג השעון לפעילות המתאמן

התאמת שעון דופק, שעון שטח ושעון צלילה לפי סוג האימון - מאמר זה סוקר סוגים שונים של שעוני ספורט המיועדים לפעילויות ספורט מגוונות, כאשר ישנם סוגים של שעוני ספורט המשמשים מתאמנים במגוון פעילויות ספורט ואימוני כושר.

שעוני ספורט נחלקים לשלוש קטגוריות עיקריות: שעון דופק, שעון שטח ושעון צלילה.

שעוני ספורט - שעון דופק

שעון דופק הוא כלי אדיר לספורטאים תחרותיים ולמתאמנים כאחד. שעון דופק משמש הן מתאמנים בחדר כושר והן פעילויות אירוביות שונות כדוגמת ריצה, ספינינג, הליכה, פעילויות ספורט קבוצתיות ועוד, כאשר שעון דופק יעיל ושימושי לפעילות אירובית ולפעילות אנאירובית. שעון דופק איכותי מספק נתונים רבים ושונים אודות האימון, כשביניהם מד דופק, מד קלוריות, זמן האימון, מרחק, זמן בין נשימה לנשימה, זמן בין פעימה לפעימה, R-R, צריכה קלורית לקדה ועוד. בנוסף, ישנם סוגים של שעון דופק המכילים תוכניות אימון מובנות ואפשרות ליצור תוכנית אימונים אישית, וכן שמירת נתוני האימון לטווח ארוך שמאפשרים השוואה בין הנתונים השונים שהשעון מנטר אחריהם מאימון לאימון.

שעוני ספורט - שעון שטח

לכל אותם מתאמנים אשר עוסקים ברכיבת שטח, מומלץ לרכוש שעון שטח, שיכול לספק נתונים כדוגמת שינויי מזג אויר, שינויי גבהים, מדידות לגבי עליות וירידות, מצפן דיגיטלי ועוד מגוון תכונות הנחוצות לרכיבת שטח. למעשה, שעון שטח יכול למלא פונקציות שטח חשובות בזמן פעילויות ספורט מחוץ לבית, החל מרכיבה על אופניים, סנפלינג, טיפוס הרים וכלה בטיולי ניווט בשטח, ומכאן כי שעון שטח הוא כלי שימושי ביותר לעוסקים בפעילויות Outdoor, ועונה על מספר צרכים רחב של מתאמנים מקצועיים וחובבים כאחד.

שעוני ספורט - שעון צלילה (מחשב צלילה)

למתאמן העוסק בפעילות ימית מתחת למים (צלילה), מומלץ לעשות שימוש בתכונותיו של שעון צלילה. על שעון צלילה מקצועי להיות בנוי מטיטניום ועמיד בפני מים עד 300 מטרים ובעל תצוגת עומק של עד 200 מטרים. בנוסף, על שעון צלילה להיות בעל יכולת העברת נתונים הכוללים את העומק בו הוא נמצא, כמות האוויר שנשארה במיכלי החמצן, שינויי טמפרטורה במים, התראות קוליות ועוד אינספור פונקציות המשמשות מתאמנים בפעילויות צלילה. שעון צלילה הינו כלי הכרחי לכל מתאמן בפעילות ספורטיבית מתחת למים, ומומלץ למקד את השימוש בשעון צלילה לפעילות זו.

לסיכום, העולם של שעוני ספורט הולך ומתפתח מיום ליום.  שעון דופק, שעון שטח ומחשבי צלילה הינם עזרים חשובים מאוד לשיפור יעילות האימון, ומומלץ לרכוש שעוני ספורט בהתאם לסוג האימון ושיוכלו לשרת את המתאמן לזמן רב.

אונידו, יבואנית שעון דופק, שעון שטח ומחשב צלילה של חברת סונטו, מציגה קו מוצרים רחב של שעוני ספורט, ומציעה ייעוץ אישי בהתאמת שעוני ספורט לכל מתאמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית לרכי

מאת: עמית לרכיאירועים וחתונות – כללי01/03/101284 צפיות
הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה, ליל כלולות כמו בסרטים. מגיע לך שיסחפו אותך אל תוך סוויטה מהממת, מעוצבת כמו בסרטים עם מוסיקה, יין, ארוחת גורמה, תאורה רומנטית ונוף עוצר נשימה. ערב ליל הכלולות חשוב באותה מידה כמו החתונה עצמה. עכשיו יש לך את ההזדמנות לחלום ואף להגשים ליל כלולות שלא ישכח בסוויטת ליל כלולות יוקרתית.

מאת: עמית לרכיאירועים וחתונות – כללי01/03/101149 צפיות
טרנד חדש צץ לנו בתל אביב. סוויטה יוקרתית בעלת עיצוב עוצר נשימה, מאפשרת לכם להגשים חלום וליהנות מחוויה כמו בסרטים. נגמרו לכם הרעיונות ליום ההולדת? מעוניינת לארגן מסיבת רווקת בלתי נשכחת? רוצה לפנק את אשתך בערב ליל כלולות חלומי? סוויטה יוקרתית הופכת מחלום למציאות.

מאת: עמית לרכיספורט וכושר גופני - כללי01/03/101623 צפיות
רובכם כבר מודעים היום לחשיבות הרבה בפעילות גופנית. ענפי הספורט הנפוצים ביותר שבהם רוב האנשים לוקחים חלק הינם: רכיבה על אופניים, צלילה, פעילויות אקסטרים בשטח, חדר כושר, ריצה, כדורגל/כדורסל וטניס. רבים מהמתאמנים משקיעים משאבים בקניית ציוד מתאים, ובאביזרים שיכולים לעזור להם להתמקצע בענף הספורט שבו הם עוסקים. חלק מהציוד הנחוץ הוא שעוני ספורט מתקדמים, אשר משפרים את יעילות האימון ואת החוויה כולה.

מאת: עמית לרכיספורט וכושר גופני - כללי16/02/101300 צפיות
עולם שעוני הדופק עבר התפתחות גדולה בשנים האחרונות. מגוון חברות החלו לייצר שעוני דופק ברמות שונות ובעלי אפשרויות שונות, דבר המחייב אותנו המתאמנים, לדעת על ההיצע בשוק בטרם אנו קונים שעון דופק.

מאת: עמית לרכיספורט ימי 16/02/101788 צפיות
כל מי שעוסק בצלילה, יודע כי ישנם נתונים קריטיים שחשובים לקבל בזמן השהייה מתחת למים. צלילה עם שעון צלילה (מחשב צלילה), אשר יכול לספק נתונים רבים כדוגמת מד חמצן בבלונים, שינויי עומק, שינוי טמפרטורה ושמירה של נתונים מצלילות אחרונות, משפרת את איכות הצלילה ומעצימה את החוויה כולה.

מאת: עמית לרכימיסוי מקרקעין16/02/101272 צפיות
בבואכם לרכוש או למכור נכס נדל"ן, בין אם לצרכי מגורים, לצרכי השקעה כנכס מניב ואף נכס לצרכי העסק, שמאי מקרקעין מוסמך יוכל לסייע לכם בכל תהליך הרכישה והמכירה.

מאת: עמית לרכיספורט אתגרי14/01/101352 צפיות
לפני שנתיים בערך התחלתי לעסוק בספורט אקסטרים בשטח בעיקר: סנפלינג ואופניים. בהתחלה רכבתי להנאתי ומדי פעם הייתי עושה סנפלינג בדרום, אבל עם הזמן ה"ג'וק" הזה דבק בי וכמעט כל דבר שיש בו ריגוש כמו רכיבה בשטח, צלילה, סנפלינג ועוד הפכו אצלי לצורך שאני חייב לספק בכל סוף שבוע.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204916 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205472 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172879 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173440 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173894 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173697 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163128 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica