חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור החוויה עם שעון שטח

מאת: עמית לרכיספורט אתגרי14/01/20101350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפור החוויה עם שעון שטח

לפני שנתיים בערך התחלתי לעסוק בספורט אקסטרים בשטח בעיקר: סנפלינג ואופניים. בהתחלה  רכבתי להנאתי ומדי פעם הייתי עושה סנפלינג בדרום, אבל עם הזמן ה"ג'וק" הזה דבק בי וכמעט כל דבר שיש בו ריגוש כמו רכיבה בשטח, צלילה, סנפלינג ועוד הפכו אצלי לצורך שאני חייב לספק בכל סוף שבוע.

אני רוצה לחוות דעה על שעון שטח שאני משתמש בו. לכל אלה שעוסקים בספורט אקסטרים, יש שעון שטח מעולה לשם כך. כיום, יש מגוון רחב של  שעוני שטח מכל מיני סוגים ושל חברות שונות. אני רכשתי שעון שטח Suunto X10 וחייב להגיד שאני מאוד מרוצה ממנו.

כשהתחלתי לבדוק על דגמים וסוגים, הבנתי שהיום שעוני שטח זה כבר ליגה אחרת. כיום יש שעון ספורט להרבה פעילות אקסטרים, ושמותאם לרכיבה, צלילה ולשאר פעילויות אקסטרים בשטח.

לפני כל פעילות אני מכייל את המידע הנדרש בשעון ויוצא לדרך. כמובן שאפשר לעסוק בספורט אקסטרים גם בלי שעון המיועד לכך, אבל מי שרוצה לעלות שלב ולקבל מידע חשוב שיכול לתרום ולהעשיר את החוויה, כדאי שישתמש ביכולותיו של שעון שטח, ולעניות דעתי מומלץ לקנות שעון עם כמה שיותר אפשרויות.

לסיכומו של דבר, ישנם המון מותגים בתחום שעוני שטח, אך מבחינתי suunto עושה את העבודה. חשוב מאוד לעשות סקר שוק לפני שקונים שעון שטח ולוודא שהוא נוח לתפעול. עצה מאוד חשובה שברצוני לתת היא אל תחסכו. אם אתם קונים שעון שטח תקנו שעון טוב, שעון שיש בו כמה שיותר פונקציות, שיוכל לשרת אתכם לאריכות ימים מבלי שתאלצו ללכת ולקנות חדש, במידה והג'וק שלי גם ידבק בכם.

הדברים שלהם נתתי דגש כשבדקתי סוגים של שעונים הם: מד גובה, ברומטר, מד עומק, עמידות במים, GPS, וכל נושא התפעול והאחריות על השעון. התלבטתי בין גארמין לבין suunto, ובסוף בחרתי ב  suunto X10 שכולל את התכונות האלו ועוד רבות – ממליץ בחום.

מחיר שקניתי: 2,400 ₪

חנות: אונידו (היבואן) – http://www.unidu.co.il

בהצלחה לכולכם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית לרכי

מאת: עמית לרכיאירועים וחתונות – כללי01/03/101282 צפיות
הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה, ליל כלולות כמו בסרטים. מגיע לך שיסחפו אותך אל תוך סוויטה מהממת, מעוצבת כמו בסרטים עם מוסיקה, יין, ארוחת גורמה, תאורה רומנטית ונוף עוצר נשימה. ערב ליל הכלולות חשוב באותה מידה כמו החתונה עצמה. עכשיו יש לך את ההזדמנות לחלום ואף להגשים ליל כלולות שלא ישכח בסוויטת ליל כלולות יוקרתית.

מאת: עמית לרכיאירועים וחתונות – כללי01/03/101146 צפיות
טרנד חדש צץ לנו בתל אביב. סוויטה יוקרתית בעלת עיצוב עוצר נשימה, מאפשרת לכם להגשים חלום וליהנות מחוויה כמו בסרטים. נגמרו לכם הרעיונות ליום ההולדת? מעוניינת לארגן מסיבת רווקת בלתי נשכחת? רוצה לפנק את אשתך בערב ליל כלולות חלומי? סוויטה יוקרתית הופכת מחלום למציאות.

מאת: עמית לרכיספורט וכושר גופני - כללי01/03/101622 צפיות
רובכם כבר מודעים היום לחשיבות הרבה בפעילות גופנית. ענפי הספורט הנפוצים ביותר שבהם רוב האנשים לוקחים חלק הינם: רכיבה על אופניים, צלילה, פעילויות אקסטרים בשטח, חדר כושר, ריצה, כדורגל/כדורסל וטניס. רבים מהמתאמנים משקיעים משאבים בקניית ציוד מתאים, ובאביזרים שיכולים לעזור להם להתמקצע בענף הספורט שבו הם עוסקים. חלק מהציוד הנחוץ הוא שעוני ספורט מתקדמים, אשר משפרים את יעילות האימון ואת החוויה כולה.

מאת: עמית לרכיספורט וכושר גופני - כללי16/02/101298 צפיות
עולם שעוני הדופק עבר התפתחות גדולה בשנים האחרונות. מגוון חברות החלו לייצר שעוני דופק ברמות שונות ובעלי אפשרויות שונות, דבר המחייב אותנו המתאמנים, לדעת על ההיצע בשוק בטרם אנו קונים שעון דופק.

מאת: עמית לרכיספורט וכושר גופני - כללי16/02/101188 צפיות
התאמת שעון דופק, שעון שטח ושעון צלילה לפי סוג האימון - מאמר זה סוקר סוגים שונים של שעוני ספורט המיועדים לפעילויות ספורט מגוונות, כאשר ישנם סוגים של שעוני ספורט המשמשים מתאמנים במגוון פעילויות ספורט ואימוני כושר.

מאת: עמית לרכיספורט ימי 16/02/101787 צפיות
כל מי שעוסק בצלילה, יודע כי ישנם נתונים קריטיים שחשובים לקבל בזמן השהייה מתחת למים. צלילה עם שעון צלילה (מחשב צלילה), אשר יכול לספק נתונים רבים כדוגמת מד חמצן בבלונים, שינויי עומק, שינוי טמפרטורה ושמירה של נתונים מצלילות אחרונות, משפרת את איכות הצלילה ומעצימה את החוויה כולה.

מאת: עמית לרכימיסוי מקרקעין16/02/101270 צפיות
בבואכם לרכוש או למכור נכס נדל"ן, בין אם לצרכי מגורים, לצרכי השקעה כנכס מניב ואף נכס לצרכי העסק, שמאי מקרקעין מוסמך יוכל לסייע לכם בכל תהליך הרכישה והמכירה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222726 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162912 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162704 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152674 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152378 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152100 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132500 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica