חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוכב נולד - ריאליטי עם אופי

מאת: דוד כהןטלוויזיה17/02/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כוכב נולד היא אולי תכנית הריאלטי המצליחה ביותר בישראל והפכה מזמן כבר לתופעה של ממש. התכנית כבר עברה שבע עונות מוצלחות והיא נמצאת לקראת תחילתה של עונה שמינית. התכנית פרצה לטלוויזיה בישראל בשנת 2003 בפורמט מעט שונה ממה שמוכר לנו כיום. העונה הראשונה הייתה מעין המשך של שעשועון טלוויזיה שנקרא 'לא נפסיק לשיר', בו המתמודדים צריכים להשלים מילים של שירים וכדומה. העונה כן כללה אודישנים לאלפי מתמודדים וגמר אחד ענק שקשה לשכוח.

הדבר הכי גדול שיצא מהעונה הראשונה של כוכב נולד הוא הזוכה הגדולה, נינט טייב שהביצוע שלה ל- 'ים של דמעות' הפך ללהיט אחרי הגמר. מאז התכנית הספיקה טייב לשחרר שני אלבומים, לככב בסדרות טלוויזיה מצליחות ולא לרדת ממדורי הרכילות. גם כוכב נולד 2 זכתה ללא מעט הצלחה ודרמה לא קטנה, כאשר המתמודד שנראה כזוכה הבטוח במהלך כל העונה, הראל סקעת, הפסיד את המקום הראשון להראל מויאל לאחר הכרזתו הדרמתית של צביקה הדר, 'מהפך'!.

אם יש משהו שאפשר ללמוד מהתוכנית כוכב נולד זה שמקום שני זה לא סוף העולם. שירי מימון שזכתה במקום השני בכוכב נולד 1 הספיקה להוציא מספר אלבומים, להשתתף בפסטיגלים ואפילו לייצג את ישראל בתחרות הארוויזיון בה היא סיימה במקום הרביעי והמאוד מכובד. מקומות שניים מפורסמים נוספים שהוציאה התכנית, כוללים את הראל סקעת שממשיך להצליח עד היום, או את מרינה מקסמיליאן בלומים שהפסידה בגמר כוכב נולד 5 לבועז מעודה אבל הצליחה להשתתף בסדרות והיום יש לה אפילו תכנית בישול.

במהלך שבע העונות שעברו ליוו את התכנית צוות שופטים שהתחלף מדי פעם אבל מנחה אחד שנשאר קבוע, צביקה הדר. בעונה הראשונה היו רק שני שופטים, רוני בראון ויזהר אשדות שליוו רק את הגמר, אך החל מהעונה השנייה ליווה את התכנית החל משלב האודישנים ועד לגמר צוות שופטים שכלל את רוני בראון מנכ"ל הליקון, ריקי גל וצדי צרפתי. בעונה השלישית של כוכב נולד צביקה פיק החליף את רוני בראון והמשיך ללוות את התכנית עד העונה האחרונה. בעונה הרביעית החליפה את ריקי גל מרגלית צנעני ואליה הצטרף גם גל אוחובסקי, כאשר בעונה השביעית הצטרפה לצוות השופטים גם דנה אינטרנשיונל.

במהדורת כוכב נולד 8 יהיו גם כמה שינויים בצוות השופטים לאחר שצביקה פיק יעזוב את התכנית ובמקומו ייכנס כנראה פבלו רוזנברג שכבר הצטרף לשופטים לאודישנים בברזיל. לצוות התכנית שנסע לערוך את האודישנים בברזיל הצטרפה גם הזוכה של כוכב נולד 7 רוני דולמי שבקרוב מתכננת להוציא סינגל בכורה וגם מבצעת את שיר האודישנים של העונה שנכתב על ידי מוש בן ארי. כעת נשאר לחכות ולראות אילו כישרונות חדשים ימצאו השופטים בארץ ובחו"ל ומי יהיה הכוכב הנולד החדש של ישראל.

 



תגיות המאמר: כוכב נולד, כוכב נולד 8


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205175 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152337 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143359 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143049 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica