חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש באינטרנט - חוסכים המון

שגרה. אתה קם בבוקר, נכנס למקלחת, מצחצח שיניים, שוטף מעליך את קורי השינה מלילה קצר ועייף. איזו ארוחת בוקר קלה, אולי רק קפה ועיתון, להתעדכן קצת מה קורה בארץ ובעולם. אחר כך לעבודה, מחשבות שתמיד נראה כאילו לא משנה כמה יוסיפו עוד כבישים וירחיבו את הקיימים, תמיד יש יותר פקקים.

יום העבודה עובר בעצלתיים; עוד שיחת טלפון, עוד פגישה, עוד מייל, ארוחת צהריים, עוד שיחת טלפון, עוד פגישה, עוד מייל והביתה. שוב פקקים, הפעם קצת פחות עמוסים, אבל עדיין.

אתה מגיע הביתה די עייף ודי רעב, כולך ציפיות לשבת קצת מול הטלויזיה עם ארוחה חמה, ולרוב הדברים פועלים כמתוכנן, אבל פעם בחודש לפחות משהו מתקלקל בבית. פעם זה המקרר, פעם זה המזגן, פעמים אחרות יש פיצוץ בצינור או בעיות עם החשמל. הפעם זה דוד השמש. נדמה שזה אף פעם לא נגמר.

אז אתה עושה מה שעשית תמיד, מפעיל את המחשב בנסיון למצוא בעלי מקצוע - רק ככה, אתה אומר לעצמך, אפשר לעשות השוואת מחירים ולקרוא ביקורות גולשים, או למצוא שאלות ותשובות לגבי השירות שאתה מחפש. כל כך הרבה יותר פשוט ובטוח מאיך שזה היה פעם - פותחים ספר טלפונים ועושים על החיים ועל המוות, מה שיהיה יהיה.

הטכנאי אומר לך שאפשר רק מחר, וגם זה רק מאוד מוקדם או מאוד מאוחר, אבל אם מזמינים לבוקר, אז חוסכים המון על הביקור, כי בלילה זה יותר יקר. אתה מקווה שהוא יספיק לתקן הכל בזמן, כדי שתספיק להתקלח לפי העבודה מחר.

וזה הכל, היום נגמר. כמה שעות מול הטלוויזיה או המחשב, לפעמים עם איזה ספר טוב, בסוף השבוע יהיה זמן לצאת, עכשיו אפשר להירגע עד הבוקר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101478 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101371 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101437 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101452 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101114 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101175 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101184 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185098 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172765 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172559 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172462 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152963 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152229 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica