חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה ברשת

מאת: ivTextקידום אתרים28/02/20091048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת האינטרנט שינתה בצורה חסרת תקדים את ההרגלים שלנו, ויש שיגידו שהיא שינתה מן הקצה אל הקצה את הדרך שבה אנחנו חושבים ואת הדרך שבה פועל המוח שלנו (צפייה בקטע הוידיאו המאלף הזה תבהיר לכם מספר דברים בעניין). אם בעבר נזקקנו לשירותיו של שרברב, סביר להניח שהיינו פותחים ספר טלפונים ומחפשים שרברב באזור החיוג שלנו, ואילו כיום, בלחיצת כפתור אפשר להגיע לרשימה עדכנית של אינספור בעלי מקצוע הנמצאים במרחק פסיעה מביתנו. אם בעבר היינו תוהים לגבי סוגיה אינפורמטיבית כלשהי היינו פונים לעבר האינציקלופדיה וקוראים בעיון על הנושא, לעומת הקלות הבלתי נסבלת בה כל המידע בעולם פרוש לרשותנו בחינם, ובמרחק חיפוש זריז בגוגל.

בדומה לאלו, אחד המיומנויות שהשתנו בצורה מהותית מאז התעצמות האינטרנט היא הדרך שבה אנו כותבים. אם טקסטים בעיתונים ומגזינים היו עד לפני 2 עשורים ארוכים, מפורטים, עתירי אנקדוטות, ומרובי רבדים, הרי שכיום, עם הזמינות האינסופית של האינפורמציה שקיימת באינטרנט, הפכו הטקסטים המגזינים, שמקורם ברשת, לקצרים, תמציתיים, פשוטים מאוד להבנה, ולא מתחכמים מדי. בנוסף, רשת האינטרנט מאפשרת לנו לעשות שימוש ב-קישורים, שבעצם מאפשרים לנו לעבור בצורה מהירה מעמוד לעמוד, מרעיון לרעיון, בלי הצורך להסבירו בצורה מפורטת מחדש. אך אלו הם לא השינויים היחידים. כתיבה לרשת הפכה בשנים האחרונות לשם קוד לכתיבה ייעודית לצורך קידום של אתרי אינטרנט במנועי חיפוש (אופטימיזציה). מדובר בכתיבה פשוטה, השומרת על מבנים מסוימים, אופני הדגשה, ושימוש מבוקר במילות מפתח רלוונטיות, לצורך קידום תוכן האתר ברשימות התוצאות של מנועי החיפוש השונים, ובעיקר זה החשוב והדומיננטי של גוגל.

כתיבה נכונה לרשת, כזו שתשיג עבור אתר האינטרנט שלכם את התוצאות הטובות ביותר, היא דבר פשוט מאוד בבסיסו, אך היא דורשת תרגול רב, הבנה עמוקה של תחום קידום האתרים ושל הצורה וההיגיון שנמצא בבסיס רשת האינטרנט והאלגוריתמים של מנועי החיפוש. קיימים מאמרים רבים ברשת (וכן בבלוג זה), המנסים לתת טיפים והצעות איך לכתוב בצורה נכונה ומיטבית ברשת, ובמקביל קיימים אנשי מקצוע מיומנים שמקצועם ותחום התמחותם המרכזי הוא כתיבה ייעודית לרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091798 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091714 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091718 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091961 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091738 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091668 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092484 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213392 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211691 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183552 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172477 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172518 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica