חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרים לפי שעה -עדיף בבית מלון

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/20104599 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות במלונות יוקרה בארץ ובחו"ל, מלונות רבים מציעים היום שירות של חדרים לפי שעה. התהליך הוא פשוט: בכניסה לבית המלון אתה משלם מראש עבור השעות בהם אתה מעוניין להתארח במלון במחיר קבוע לפי שעה. בהזמנה של מספר שעות מראש (אך פחות מיממה) מוענקת הנחה קטנה בתשלום פר שעה. ישנם מלונות המתבססים אך ורק על אירוח על בסיס של חדרים לשימוש יומי בתשלום לפי שעה, המלונות ממוקמים באתרי תיירות או במרכזי ערים גדולות.
קהל היעד המרכזי של השכרת חדרים לפי שעה בבתי מלון הם בעיקר זוגות צעירים. ברוב המקרים - כאשר לא מדובר בזוגות, הדיסקרטיות משחקת תפקיד מפתח במתכונת של שכירת החדרים בתשלום לפי שעה. לכן מלונות שעובדים על פי מתכונת זו דואגים רבות לדיסקרטיות של לקוחותיהם: בין אם בכניסה נפרדת וצדדית לחדר בבית המלון, חנייה נפרדת ואי ביקור של חדרניות בזמן שכירת החדרים.
מלונות מסוימים מקפידים יתר על המידה בשמירת דיסקרטיות של לקוחותיהם ומאפשרים תשלום במזומן לאחר הכניסה לחדר על ידי השארת מעטפה במזומן במקום המיועד במיוחד לכך. לקיחת שירות של חדרים לפי שעה מחייבת לעיתים את בעלי המלונות להקצות קומות נפרדות או אזורים ספציפיים במלון רק לתחום זה, על מנת להבטיח את הדיסקרטיות של לקוחותיהם.
על ידי חיפוש מהיר באינטרנט ניתן למצוא היום בארץ עשרות מלונות המציעים שירות של חדרים לפי שעה. לצד מלונות יוקרתיים ניתן למצוא גם מלונות ברמת תיירות טובה במחירים זולים יותר. בחו"ל מתכנות של חדרים בתשלום לשעה נפוצה יותר וניתן למצוא אפילו מאות. לעיתים קיימים מלונות המיועדים אך ורק להשכרת חדרים בתשלום לפי שעה. יש לקחת בחשבון שברוב המקרים השכרת חדרים בבתי מלון על בסיס של שעה תצא יקרה יותר מאירוח בחדרים על בסיס יממה מלאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתורטיולים בחו"ל27/01/111192 צפיות
במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119101 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101065 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101788 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/108351 צפיות
טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולות לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/092659 צפיות
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.

מאת: נדב חייקין בנתורליסינג והשכרת רכב20/12/091355 צפיות
לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica