חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טנטרה ואנרגית החיים

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/20108352 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טנטרה ואנרגית החיים

טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולים לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מדוע חשוב להניע את האנרגיה הטנטרית בגופנו?

אנרגית טנטרה, הינה למעשה אנרגית החיים הבסיסית שלנו, ועל ידי תרגול והתמדה נדע לנתב אותה ליצירה, גדילה אהבה ועוד.

לתנועת האנרגיה  בגוף תפקיד חשוב מאין כמוהו, אולם על מנת להבין לרגע מהי התחושה של זרימת אנרגיה טבעית בגוף, עצרו ונסו להיזכר לרגע בחוויה מינית עוצמתית ומיוחדת שחוויתם בעבר- 
אורגזמה שגרמה לגופכם לנוע מעצמו, בעוד גלי האנרגיה מתפזרים בגופכם ומגיעים עד לחלקים המרוחקים של הגוף: כפות הרגליים ,הידיים ועד לשורשי השיער. חישבו לרגע על תחושת השחרור העוצמתית שליוותה את הרגע הזה ואת תחושת החיים שזרמה בגופכם מיד לאחר מכן..

ובכן, לאחר שנזכרנו והבנו כיצד זרימה טבעית היא חיונית, ננסה רגע להיזכר ברגעים אחרים, פחות מרגשים אולם הרבה יותר שכיחים. ימים בהם אני מסתובבים בעולם עם תחושה כאילו יש קיר בלתי נראה, שקוף אמנם, אולם מורגש ביותר. בימים אילו נרגיש שהתקשורת שלנו עם העולם הסובב אינה זורמת בצורה טבעית, ריחוק וניכור מסוים בננו לבין אחרים וגרוע יותר- לעיתים איננו מרגישים אפילו את עצמנו.

בימים כאלו, בהם אנרגית החיים שלנו כלואה בגוף. נחוש מאמץ  כמעט בכל אשר נפנה- המאמץ נובע מהניסיון "להפריד" בין מה שאנו מרגישים, לבין מה שאנו מציגים כלפי חוץ. ולהיפך- מהניסיון למנוע מהשפעות חיצוניות לחולל בנו שינוי.

על פי הטנטרה, ישנם פעמים רבות בהם אנו יוצרים מצב זה- דוגמא לכך היא סביבת עבודה מלחיצה, או בוס תובעני, שגורמים לנו לחוש לחץ וכעס. מובן שאם נוציא את הכעס שמתעורר בנו, אנו עלולים למצוא את עצמנו מאבדים שליטה או אפילו מפוטרים..

קיימות דוגמאות רבות ואחרות למקרי הדחקה- אנרגיה מינית המתעוררת לפתע במקום וזמן "לא ראויים", משהו שמצחיק אותנו פתאום, אולם אנו עוצרים את עצמנו מכיוון שזה יחשב לא "מנומס" לבטאו במעמד המסוים ועוד.

המאמץ התמידי בו אנו  נמצאים, יוצר אט אט "שריון" אנרגטי סביבנו, השריון יוצר הפרדה וניתוק אוטומטי בין חלקים שונים באישיות שלנו, וגם בינינו לבין העולם הסובב. הטנטרה מאפשרת לנו לשים לב לכך ולשנות זאת.

חשוב לציין של"שריון" שבו אנו מתעטפים, יש חשיבות גדולה ברמת ההישרדות שלנו בחיי היום יום, אולם אם זאת הוא גובה מחיר יקר..

דרך הטנטרה היא דרך היוצאת מודעות ליחס שלנו לעצמנו למיניות שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתורטיולים בחו"ל27/01/111193 צפיות
במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119102 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101066 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101790 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/104602 צפיות
לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות ותשלום עבור לילה שלם -רק בשביל להשתשמש בחדר למספר שעות - מלונות רבים מציעים היום שירות של השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/092660 צפיות
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.

מאת: נדב חייקין בנתורליסינג והשכרת רכב20/12/091357 צפיות
לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא טנטרה

מאת: דוד דרומרטנטרה28/02/171396 צפיות
בשום מקום התורה לא כתבה לשון הרחקה, חוץ מאשר באיסור שקר. 'מדבר שקר תרחק'. ללמדנו כי בשקר אין לחפש היתרים.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה07/01/152392 צפיות
מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בחייכם? ומוכנים לעשות משהו בשביל עצמכם? רוצים לדעת איך היוגה יכולה לעזור לכם? ואולי אתם כבר מתרגלים יוגה, אבל מרגישים שהגיע הזמן לצלול לרבדים עמוקים יותר? בואו לגלות את הסודות הכמוסים של היוגה שעזרו למיליוני אנשים לחיות חיים של אושר, משמעות ובריאות פיזית, רגשית ומנטאלית.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה12/10/142659 צפיות
זוגיות ומיניות בראי הצ'אקרות סדנת ערב - טנטרה מסורתית בואו נדבר על סקס אחר בואו נדבר על תקשורת אחרת בואו להבין את דפוסי המיניות השונים - ואיך הם יכולים להשפיע על החיים שלכם! לכל אחד ואחת מאיתנו יש צ'אקרה דומיננית, שמשפיעה על איך אנחנו נחווה את המציאות, איך אנחנו נגיב לסיטואציות ולצורה בה נקיים יחסי מין ונעשה אהבה.

מאת: רן בראוןטנטרה23/02/148452 צפיות
הגישה הטנטרית רואה את היופי בעולם הדואלי. הקוטבי. את המלאות וההעצמה שיוצרים הקטבים. הטנטרה נהנית מיצירת הפרדה. היא מבחינה לעומק בשוני, בהבדלה. היא מעמיקה את ההבדלים שבין הגבר לאישה. הזכרי לנקבי. בשונה ממרבית הדרכים המיסטיות במזרח, הטנטרה אינה מחפשת אחר אחדות. אינה מטיפה להתפוגגות החלק בתוך השלם. הטנטרה חוגגת את השונות, את הזוגיות, היא מדגישה את המרחק שבין החלקים. האחדות על פי הטנטרה היא בחירת המחדל. היא המקור ממנו צמחה הדואליות, ממנו התפתח האחד אל תוך השניים.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128563 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: סוגנדהוטנטרה17/06/128536 צפיות
מיניות היא המורשת הטבעית שלנו, היא האנרגיה המניעה אותנו קדימה. במהלך החיים אספנו כל מיני אמונות הקשורות לכך בעיקר בגיל ההתבגרות. בסדנה זו נצית את אותה האנרגיה ונחקור את אותן ההטבעות והאמונות, נחווה את המניות בכל מיני צבעים מתוך מודעות אהבה ומדיטציה.

מאת: לילה בן הרוש טנטרה15/05/128745 צפיות
הרבה יותר קל שמבצבץ השעמום הזה לזנק לומר " טוב , כנראה שזה לא זה! " ולעבור לקשר הבא וזה באמת יכול לעבוד לתקופה מסוימת לאחר מכן המרדף אחרי "ריגוש חדש ונוצץ" עם רף התמכרות הולך וגובר ( כן גם זו התמכרות ) מתיש , מעייף וכמו כל מרדף אחרי דבר שאינו במת קיים מרוקן ומתיש פיזית ורגשית, עד שמגיע הנקודה שעוד לפני שמתחילים משהו , כבר מוותרים למי יש כוח לכל הריטואל הזה בכל פעם מחדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica