חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לקניות של מתנות לאישה

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/20092656 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנמסטה

המדריך למציאת מתנות לאישה
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם  בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.


יהלום, שרה פעם מרילין מונרו, הוא ידידה הטובים ביותר של כל  אישה. למרבה הצער, לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו קניה של יהלום כמתנה למישהי. אבל אפשר למצוא גם רעיונות אחרים למתנות וכמובן שאין זה אומר כי אין יותר דרכים לגרום לאישה להיות מאושרת  ולהראות לה כמה אהובה ויקרה היא עבורכם. ישנן עשרות דרכים נוספות. תפקידן של מתנות הוא להעניק תשומת לב הערכה ולהראות רגשות. רעיונות למתנה יש הרבה :תוכלו להעניק לזו שלצידכם, מתנות לא פחות טובות מיהלומים,  מפני שבעצם תפקידה של מתנה הוא לומר למישהי  שאתם אוהבים אותה ושאתם חושבים עליה. מתנה לאישה ניתן לקנות בכל הזדמנות: ליום הולדת , ליום נישואין, מתנת יום האהבה, וכן מתנות אחרי לידה ומתנות לאמא הולדת הבן או הבת.



כיצד נבחר מתנות עבור נשים? קודם כל כדאי להכיר את עולמן הפנימי של מקבלות המתנות ואת העדפותיהן. אל תעניקו לנשים מתנות שאתם הייתם רוצים לקבל, כי אישה היא (ממש לא) גבר. כדאי להתאים עבור הנשים שלכם מתנות שתקלענה לטעמן. חישבו איזו מתנות הייתה רוצה אשתכם לקבל, מה היה משמח אותה, מה הייתה אוהבת. אם אינכם בטוחים מה אשתכם מעדיפה או מהו הסגנון המועדף עליה, תוכלו תמיד להתייעץ עם חברה טובה שתוכל גם להגיד לכם איפה תוכלו לקנות את המתנות ומה בדיוק לחפש ואיך ומתי.

רעיונות לבחירת מתנות לאישה, רשימת המומלצים שלנו:
תיק מעוצב - תיק או נרתיק מעצבים. אין אישה שלא משתמשת בתיקים ולא תשמח לתיק יפה וחדש.
מוצרים למטבח ופריטים לאירוח - מתנה שימושית, מוצרים למטבח או מוצרים לאירוח. מתנה זו יכולה להיות מסוכנת, במידה וזה ייתפס כרמז לאישה היכן עליה להיות....
תכשיטים – חבריה הטובים של האישה, כפי שנאמר. יהלומים, זהב, כסף או כל דבר שיגרום לה להיות יפה ומטופחת.

אז כל מה שאתם צריכים זה רצון טוב, אכפתיות, היכרות עם האישה לה אתם קונים את המתנה, ויגע בסיסי לגבי נשים בכלל. עם כל אלו, לא תוכלו לטעות בבחירת מתנה לאישה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתורטיולים בחו"ל27/01/111191 צפיות
במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119098 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101064 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101787 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/104595 צפיות
לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות ותשלום עבור לילה שלם -רק בשביל להשתשמש בחדר למספר שעות - מלונות רבים מציעים היום שירות של השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/108349 צפיות
טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולות לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מאת: נדב חייקין בנתורליסינג והשכרת רכב20/12/091355 צפיות
לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186762 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica