חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג מימוני כאלטרנטיבה לעסקת ליסינג תפעולי

לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים. התהליך הוא פשוט: בוחרים ברכב מתוך מגוון רחב של כל סוגי הרכבים: פרטיים, מסחריים, רכבי שטח, רכבים מפוארים ועוד. לאחר מכן מוצגים אפשרויות המימון של הרכב מצד חברת הליסינג – הלקוח בוחר בתוכנית פריסת התשלומים המתאימה לו ביותר ולוקח את הרכב החדש. הרכב עדיין אינו בבעלותו, עד שיסיים לשלם את כל התשלומים עבור הרכב.
יש אנשים שמאמינים בשיטה של ליסינג מימוני ויש כאלה שלא ונשארים נאמנים לשיטת ליסינג תפעולי מסורתית. אלה שאינם מאמינים בשיטה מנמקים את הסיבה בכך שהם לא מוכנים להתחייב לחברה נוספת בתשלומים חודשיים גדולים. הרי תשלום חודשי עבור רכב בליסינג מימוני מתחיל ב-1000 ש"ח בחודש, תלוי בסוג הרכב. האנשים שאינם מאמינים בשיטה משווים את שיטת התשלום החודשי למשכנתא שרכשו עבור הבית ואינם מעוניינים להתחייב בשנית לגורם נוסף. אנשים אלו מעדיפים לרוב עסקאות של ליסינג תפעולי בהן הם רק צריכים לשלם תשלום חודשי קבוע אך אינם מתחייבים לדבר וכל הטיפול ברכב הוא על אחריות חברת הליסינג.
שיטה נוספת לקניית רכב הדומה בעיקרה לשיטה של ליסינג מימוני היא הלוואה מהבנק. בהלוואה מהבנק, אם היא מאושרת, אינך מחויב לשום גוף כלכלי פרטי מלבד הבנק. זה נכון שסכום התשלומים החודשיים כמעט זהה והריביות לעיתים עשויות להיות יותר גבוהות, אבל ההבדל העיקרי בהלוואה מהבנק הוא שהרכב הוא נכס שבבעלותך כבר מהשלב הראשון בקנייה. מה ששונה מתוכניות הליסינג בכלל ותוכנית של ליסינג מימוני בפרט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתורטיולים בחו"ל27/01/111191 צפיות
במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119098 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101064 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101787 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/104595 צפיות
לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות ותשלום עבור לילה שלם -רק בשביל להשתשמש בחדר למספר שעות - מלונות רבים מציעים היום שירות של השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/108349 צפיות
טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולות לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/092656 צפיות
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205317 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192949 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181343 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181337 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172904 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162105 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica