חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן להודו

במידה ופספסתם את הרכבת ועל הטיול הגדול של אחרי הצבא כבר ויתרתם ולא תספיקו להיזרק בהודו למשך מספק חודשים, תוכלו לערוך טיול מאורגן להודו וליהנות מהנופים הקסומים, החוויה שמגרה כמעט כל חוש בגוף והאווירה שאי אפשר לתאר במילים בצורה מאורגנת ובעזרת מדריך שמכיר כל איזור בהודו כמו את כף ידו. בטיול מאורגן להודו שיוצא מישראל נמצא תיירים מכל מני תקופות בחיים: טיול קצר לרגל השחרור מהצבא, טיול סטודנטים, טיול פנסיונרים או משפחות. הודו מתאימה לכולם ויכולה לרגש ולגעת בכל אחד ואחד מאיתנו.
בהודו נמצא מספר דתות שונות החיות במקביל בשלווה זה עם זה, נצפה במסורת ובפולחן הדתי המסורתי של כל דת ודת, החל מהסיקים שעושים את הפולחן במקדש הזהב שבאמריצר ובפולחן הטיהור שמתקיים בנהר הגנגס המפורסם. נעבור בין השווקים ההודים ונריח את הריחות, נעשה טיול מקומי בריקשה ונצפה בפרות שמתהלכות בחופשיות ברחוב הומה באדם. הודו היא מדינת עולם שלישי לכל דבר ועניין, אך חרף הדבר, טיול מאורגן להודו יפגיש אותנו עם תרבויות שמעולם לא הכרנו וזאת חוויה של פעם בחיים שחייבים להכיר.
מספר חברות תיירות ישראליות מציעות טיולים מאורגנים להודו. הטיולים ומסלולם משתנים מחברת נסיעות אחת לאחרת, והם נבנים בדרך כלל על ידי המדריכים שמכירים כל איזור בהודו. מסוללי הטיולים יכולים להשתנות גם בהתאם להתראות של משרד החוץ והמטה ללוחמה בטרור, על אזורים שמסוכן לישראלים לבקר בהם. טיול מאורגן להודו יפגיש אתכם עם התרבות ההודית על כל גווניה, בביקור קצר בטאג' מאהל לדוגמא, אשר קיים כמעט בכל הטיולים המאורגנים היוצאים מישראל להודו תוכלו להתרשם מהמקדש שמוגדר פאר אדריכלי לכל דבר.
טיול מאורגן להודו יעמיק את החוויה שלנו בתור תיירים במקום שהתרבות שלו כל כך שונה מהתרבות המערבית שאנחנו מכירים. נבקר בארמון הרוחות בג'ייפור, נטייל בין סמטאות השוק של פושקאר, נכיר את הפולחנים הדתיים השונים של הדתות השונות בהודו ונבקר בדלהי שהיא בירת הודו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב חייקין בנתור

מאת: נדב חייקין בנתוראנרגיות25/01/119097 צפיות
את שיטת הריפוי והטיפול הקרוייה תטא הילינג, הביאה לעולם אישה נפלאה בשם וויאנה סטייבל, אמריקנית אשר באמצעות השיטה החלימה לחלוטין ממחלת הסרטן. המאמר יסביר על מהות השיטה ויתרונותיה.

מאת: נדב חייקין בנתוראירועים וחתונות – כללי07/10/101063 צפיות
חנויות פרחים מתמחות במשלוחי פרחים בצורות שונות ויודעות להתאים את הפרחים לאירוע ולייעץ למזמין על פי רגשותיו וסוג הקשר איזה משלוח פרחים יש להזמין.

מאת: נדב חייקין בנתורמיתוג אישי 31/03/101787 צפיות
סרט תדמית לוקח עסקים בעידן המודרני של האינטרנט למקומות מאוד טובים, ואם אתם בעלי עסקים אז כדאי שתשקלו הפקת סרט מעין זה/

מאת: נדב חייקין בנתורבתי מלון22/02/104595 צפיות
לאלו שלא יכולים להרשות לעצמם ליהנות מסוויטות יוקרתיות ותשלום עבור לילה שלם -רק בשביל להשתשמש בחדר למספר שעות - מלונות רבים מציעים היום שירות של השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: נדב חייקין בנתורטנטרה22/02/108349 צפיות
טכניקות טנטרה מסוימות, המותאמות למבנה האנרגטי של גופנו, כגון נשימה, קול, תזוזה והפעלת שרירים מיוחדים, יכולות לעורר את האנרגיה המינית שלנו ואף להניע אותה מעלה ומטה בגופנו.

מאת: נדב חייקין בנתורקניות 20/12/092656 צפיות
מתנה לאישה זו דרך נפלאה להפגין את אהבתכם לאישה שאתכם בכדי לשמח אותה. סביר להניח שיש בחייכם עוד נשים להן תוכלו לקנות מתנות: אמא,חברה, אחות או ידידה המלווות אתכם בדרך של חייכם , תומכות תמיד ונוכחות בכל שלבי חייכם. אז איך לבחור מתנה לאישה? מאמר זה ינסה לסייע בכך.

מאת: נדב חייקין בנתורליסינג והשכרת רכב20/12/091354 צפיות
לאחרונה חל שינוי בעולם הרכבים. תופעת הליסינג, שיטת מימון הרכב המוכרת ביותר בקרב הציבור הישראלי, צברה תאוצה ונכנסה לתודעת הציבור ככלי המימון המשתלם ביותר עבור רכבים חדשים. רבים מהרכבים הישראלים מוחזקים באמצעות חוזי ליסינג מימוני שדומים לתוכנית המשכנתא שמציעים הבנקים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica