חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים זה חשוב

מאת: ivTextקידום אתרים28/02/20091192 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים, כידוע, הוא מקבץ של טכניקות שמטרתן לקדם את מקומם של אתרים בתוצאות מנועי החיפוש. האופן המדויק בו פועלים מנועי החיפוש אינו ידוע, בשל מספר סיבות. ראשית זהו פטנט וסוד מסחרי של מנועי החיפוש. שנית, אם ידעו מקדמי האתרים את האופן המדויק בו פועלים מנועי החיפוש, יוכלו לבצע מניפולציות שונות בכדי לקדם את  אתרי לקוחותיהם באופן "לא טבעי". ועם זאת, קידום אתרים מתבסס על מגוון של טכניקות שיש סבירות גבוהה שהן משפיעות על מקומו של אתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. המינון המדויק  של השימוש בטכניקות אינו ברור ולכן קידום אתרים הוא סוג של אמנות, לא פחות מאשר מדע או מיומנות טכנית.

מה שאינו מוטל בספק הוא העובדה שמקומו של אתר בתוצאות מנועי החיפוש נקבע על סמך שני סוגים של פרמטרים   -   פרמטרים הנקבעים על סמך מרכיביו ומאפייניו של האתר הנבדק ופרמטרים שהם חיצוניים לאתר המסוים. משום כך תהליך קידום אתרים מתייחס לשני פרמטרים אלה. למה הכוונה? פרמטרים התלויים בדף הם פרמטרים כמו מספרן וצפיפותן של מילות החיפוש בעמוד, מרכיבים טכניים כמו הקוד של האתר ועוד. מרכיבים שהם חיצוניים לאתר הם מרכיבים שתלויים ברשת כולה. למשל מספר הקישורים שמקבל האתר מאתרים אחרים, חשיבותם של האתרים המפנים אל האתר הנבדק (קישורים המופיעים באתרים גדולים וחשובים יקבלו משקל גדול יותר מאשר קישורים המופיעים באתרים שוליים) ועוד. כלומר מרכיבים התלויים ברשת עצמה.

תהליך של ביצוע אופטימיזציה  לאתר לשם שיפור מקומו בתוצאות מנוע החיפוש (המוכר יותר בשם SEO  או בשם קידום אתרים) מטפל בשני התחומים הללו  –  שיפור האתר ושיפור ההתייחסות אליו ברשת עצמה (למשל באמצעות החלפת קישורים עם אתרים אחרים).

עם זאת,  נטען כאן, קידום אתרים בתוצאות מנועי חיפוש באמצעות ביצוע אופטימיזציה לאתר או החלפות קישורים עם אתרים אחרים הוא חשוב, אך אינו מספיק לשם הגדלת המכירות של אתר או הצלחתו. מונח משמעותי בהקשר הזה הוא המונח "יחס המרה". יחס המרה של אתר הוא היחס בין מספר הגולשים המגיעים לאתר ובין מספר הגולשים הרוכשים דרכו או מבצעים פעילות אחרת שנחשבת בעיני בעלי האתר להצלחה (למשל הצטרפות למועדון לקוחות, משלוח פרטים, מנוי על ניוזלטר וכדומה). ככל שיחס ההמרה של האתר גבוה יותר, ניתן להסיק שהאתר משכנע ומוצלח יותר. ביצוע קידום אתרים ומשיכת כמות גדולה יותר של גולשים לאתר, אך גולשים שלא יהפכו ללקוחות בסופו של דבר, היא חסרת תועלת.

כאן משתלב הגורם הנוסף והמכריע. הבה נניח שביצוע קידום אתרים השיג את מטרתו והגדיל את כמות הגולשים המגיעים לאתר. אך קידום אתרים לבדו אינו מספיק, שכן לאחר שהגיעו הגולשים באתר יש צורך להפוך אותם ללקוחות פעילים ולא סבילים. ובדיוק במקום זה משתלבת כתיבת התוכן לאתר. התוכן שמשבץ בעל האתר בתוכו הוא סוכן המכירות שלו במהלך  גלישת הגולש באתר. התוכן חייב למלא מספר פונקציות, בהתאם למה שהגדירו בעל אתר וכותבי התוכן שלו. מטרותיו של תוכן האתר משתנות, כמובן, בהתאם לסוג האתר והמטרות שמבקשים בעלי האתר להשיג. אם מדובר באתר תדמיתי בלבד, חייב התוכן להיות תוכן המעביר את התדמית הרצויה באופן המשכנע ביותר. אם האתר מספק תוכן בלבד, עליו לספק את התוכן המוצלח ביותר באופן ההצגה המתאים ביותר וכן הלאה.  משום כך גורם קריטי בהצלחתו של אתר מעבר לביצוע קידום אתרים טוב, הוא כתיבת תוכן באופן שישפר את יחס ההמרה של האתר ויגרום לגולש לבצע את הפעולות הרצויות מבחינתו של בעל האתר.

המסקנה? יש להשקיע בביצוע קידום אתרים, אך לדאוג גם לצייד את האתר בתוכן מקצועי ומשכנע שישפר את יחס ההמרה שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091798 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091713 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091718 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091958 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091737 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091668 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092484 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213390 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211689 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172892 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica