חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוד השקה מבית סמסונג - Samsung Monte S5620 (סמסונג מונטה).

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים24/02/20104258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדובר מכשיר בעל מסך מגע מלא, משלב אפליקציות מובנות של רשתות חברתיות לצד ווידג'טים מתקדמים כגון Twitter ו- Bebo המאפשרים ריבוי מסרים מיידים בזמן אמת ולהתכתב עם החברים באמצעות השירות אותו הם בוחרים

סמסונג אלקטרוניקס מכריזה על השקת S5620 Monte Samsung, מכשיר עם מסך מגע מלא הכולל מגוון תכונות מולטימדיה, עיצוב ארגונומי במראה יוקרתי בצבעי כתום ושחור. המכשיר בעל ממשק אינטואיטיבי של Touchwiz 2.0 Plus. 

Samsung Monte

ל- Samsung Monte תכונות מתקדמות לתמיכה בריבוי מסרים מיידיים למשתמשי הרשתות החברתיות. במכשיר אפליקציות מובנות של רשתות חברתיות כגון: Facebook ו MySpace המאפשרות למשתמשים להיכנס לפרופיל שלהם מתי שהם רוצים ומכל מקום. בנוסף, שילוב של ווידג'טים מתקדמים של Twitter ו- Bebo המאפשרים למשתמשים להתעדכן בזמן אמת עם חברים באמצעות השירות בו הם בוחרים. כמו כן, למכשיר תמיכה מלאה בגלישה באינטרנט עם חיישני תנועה המאפשרים סיבוב מסך באופן אוטומטי בזמן שמטים את המכשיר.

Samsung Monte בעל GPS תומך גם ב  ™ Google Latitude, אפליקציה המאפשרת זיהוי של מיקום המשתמש בכל רגע נתון שיוכל לעדכן את הרשתות החברתיות בכל זמן.  בנוסף, המכשיר תומך ב- Geo-tagging המאפשרת למשתמש לתייג את התמונות שלו עם ציון מיקומו הגיאוגרפי ובכך לשתף את הטיולים והחוויות עם חברים.

אפשרויות חיבור נוספות קיימות במכשיר כמו WiFi, Exchange ActiveSync עבור גישה לחשבונות דוא"ל באאוטלוק

ו  ™  Google Sync. דבר זה מאפשר למשתמשים לעדכן בו זמנית את הרשתות החברתיות שלהם, לוחות הזמנים ולוח השנה של האוטלוק ללא צורך בכמה תוכנות נפרדות."

 
ה- Monte Samsung בעל מסך LCD בגודל 3.0 אינץ' עם תמיכה בתצוגה רוחבית 16:9 ו-262 אלף צבעים. למכשיר זיכרון פנימי בנפח 159MB וכרטיס הרחבה microSD עד 16GB, מצלמת 3.2 מגה פיקסל עם תכונות מזהה חיוכים, צילום פנוראמי ומזהה פנים. בנוסף המכשיר מכיל מזהה מוזיקה מובנה המאפשר למשתמש לזהות את האמנים המועדפים עליו ולהוריד מוסיקה ישירות לנגן המולטימדיה המתקדם של המכשיר. המכשיר כולל גם את Smart Unlock המאפשר שחרור נעילה חכם וזום באמצעות מגע אצבע.
 

דברי JK Shin, נשיא וראש תקשורת סלולרית עסקית, סמסונג אלקטרוניקה: "סמסונג Monte מתאים לאותם אנשים המעריכים עיצוב ויכולות יוצאות דופן במחיר סביר. המכשיר מציע מאפיינים ייחודיים כמו אפליקציות מובנות עבור הרשתות החברתיות עם ממשק משתמש חכם, וקישוריות המספקים למשתמשים את הביצועים שהם

 



תגיות המאמר: Samsung monte, סמסונג מונטה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

samsung mobile israel

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת samsung mobile

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים07/04/101936 צפיות
מאחורי אוקיאנוס היתרונות הגלומים במערכת החדשה של סמסונג - Samsung Bada, עומדת גם חשיבה אסטרטגית מעניינת של סמסונג כמותג מוביל בתחום הסלולר

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים16/03/103043 צפיות
החודש הושק בארץ מכשיר Samsung Spica (סמסונג ספיקה, או בשמו הרשמי Samsung I5700 ) וכבר ניתן למצוא אותו בקטלוג המכשירים של חברת פלאפון

מאת: samsung mobileגאדג'טים24/02/1012099 צפיות
עוד השקה מבית סמסונג - Samsung Monte S5620 (סמסונג מונטה). מדובר מכשיר בעל מסך מגע מלא, משלב אפליקציות מובנות של רשתות חברתיות לצד ווידג'טים מתקדמים כגון Twitter ו- Bebo המאפשרים ריבוי מסרים מיידים בזמן אמת ולהתכתב עם החברים באמצעות השירות אותו הם בוחרים סמסונג אלקטרוניקס מכריזה על השקת S5620 Monte Samsung, מכשיר עם מסך מגע מלא הכולל מגוון תכונות מולטימדיה, עיצוב ארגונומי במראה יוקרתי בצבעי כתום ושחור. המכשיר בעל ממשק אינטואיטיבי של Touchwiz 2.0 Plus.

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים17/02/102600 צפיות
בתחילת השבוע חגגו בכל העולם את חג האהבה, אבל בסמסונג חגגנו חג קטן נפרד. בתערוכת הסלולר בברצלונה Mobile World Congress 2010, המתקיימת השבוע, הושק המכשיר שכולם ציפו לו - הסמארטפון הראשון הפועל על הפלטפורמה החדשה bada , Samsung Wave S8500.

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים28/01/101530 צפיות
כבר לא צריך מחשב כדי לגלוש באינטרנט מכל מקום: אפשר לשלוח מייל מהרכבת, לצייץ בטוויטר מהתור בבנק, לכתוב סטטוס בפייסבוק כשאנחנו במספרה.. הכל, כמובן, בעזרת הטחפונים הסלולריים החכמים

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים05/01/101567 צפיות
קשה לחזות את עולם הסלולר של 2020, אבל לבטח הוא יהיה שונה לחלוטין מזה של 2010, בדיוק כמו שעולם הסלולר של ימינו שונה מזה של תחילת המאה.

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים12/11/091153 צפיות
ה- WINDOWS MOBILE כאן ממזמן, האנדרואיד כאן לא מזמן, אבל בקרוב מאוד, מערכת הפעלה חדשה תנחת בעולם הסלולר: ה- Bada מבית היוצר של Samsung.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205415 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196550 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187907 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181522 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162437 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163879 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica