חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאות מורחבת ואפליקציות סמארטפון: כבר לא חלום

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים05/01/20101569 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מספר שנים לא רב, אם היינו הולכים לאיבוד בעיר זרה, היינו צריכים לסמוך על נדיבותם של זרים שיכוונו אותנו למחוז חפצנו. היום, בעידן של מציאות מורחבת, לא צריך טובות מאף אחד. יש לנו טלפון. הוא כבר יוציא אותנו מזה.

תחשבו על זה: אתם נמצאים בעיר שאתם לא מכירים, אתם רעבים, צמאים, מחפשים מקום ממוזג שתוכלו לנוח בו ואולי ללכת לשירותים. אין לכם מושג מה נמצא איפה. הפעלה פשוטה של האפליקציה בטלפון שלכם - ותוכלו לאתר את סניף מקדונלדס הקרוב, לדוגמה, בו תוכלו לנוח, לאכול ולהתרענן בחסות המזגן (או, אם זה חורף, להתחבא מהגשם).

קשה לחזות את עולם הסלולר של 2020, אבל לבטח הוא יהיה שונה לחלוטין מזה של 2010, בדיוק כמו שעולם הסלולר של ימינו שונה מזה של תחילת המאה.

עדות למגמה היא תחרות המפתחים שארגנה סמסונג מובייל העולמית (Samsung Developer challenge), שהזוכים בה הוכרזו לפני מספר ימים. הקריטריונים שהנחו את השופטים בבחירת הזוכים הם יצירתיות, ידידותיות ממשק המשתמש ותיכנות יישומים.

הלהיט בתחום האפליקציות:"מציאות מורחבת"

בפרס הראשון (פלאטינום) זכו שניים (שגם זכו ב- 100 אלף דולר כ"א) שפיתחו אפלקציות בעלות פוטנציאל מסחרי המספקות מידע שימושי המאופיין על פי מיקום גיאוגרפי:

1.            Cinetrailer, יישום של מפתחים איטלקיים, המאפשר קבלת מידע עדכני על עולם הקולנוע

2.            Ompass World Cities, יישום של חברה קוריאנית המציג על צג הסלולר מצפן -  אבל עם שכבות של מידע "מציאות מורחבת" (Augmented Reality).

במגזין האינטרנטי PocketGamer  התפרסם ראיון עם שוקיון שין, המפתח הקוריאני של ה- Ompass World Cities שהסביר מדוע לדעתו האפליקציה שלו זכתה בתחרות:  "היישום שלנו ניצל באופן אופטימלי את החומרה שמגיעה עם מכשיר ה- Samsung Omnia 2, כמו: GPS, מד תאוצה, מצפן, רטט ומצלמה. וידאנו שממשק האפליקציה ישתלב בצורה הטובה ביותר עם ממשק המשתמש של המכשיר".

לקבל מידע עדכני לפי מיקום

"הודות להתפתחות הטכנולוגית של המכשירים והגישה החופשית לאינטרנט, ה"מציאות המורחבת" הפכה לתחום הלוהט בעולם הסמארטפונים", אמר שין כשנשאל מה היתה ההשראה שלו לפיתוח האפליקציה.. "בגירסה הראשונה ל-  Ompass World Cities יש שתי פונקציות עיקריות: האחת היא מצפן דיגיטלי והשניה היא מידע המבוסס על מיקום המשתמש המציג את הזווית והמרחק שלו ביחס לערים גדולות בעולם.

"בגרסה הבאה נספק גם מידע מפורט עבור כל עיר. כך המשתמש יוכל לראות איפה הוא וכמה הוא רחוק מתחנת הרכבת התחתית, שדה התעופה, המסעדה, התיאטרון, המוזיאון או הפארק".

האפשרויות המגולמות באפליקציות המציאות המורחבת יכולות לקחת אותנו רחוק מאוד. אם עכשיו אפשר לכוון את מצלמת הסלולרי שלנו אל אובייקט מסוים ולקבל עליו מידע און ליין, אולי גם יגיע היום שבו נוכל לקבל מידע על כל בן אדם אקראי שנכניס לפריים. ללא ספק, יהיה מעניין לראות את ההזלכות שיהיו לטכנולוגיה הזו על החיים של כולנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

samsung mobile israel

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת samsung mobile

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים07/04/101938 צפיות
מאחורי אוקיאנוס היתרונות הגלומים במערכת החדשה של סמסונג - Samsung Bada, עומדת גם חשיבה אסטרטגית מעניינת של סמסונג כמותג מוביל בתחום הסלולר

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים16/03/103044 צפיות
החודש הושק בארץ מכשיר Samsung Spica (סמסונג ספיקה, או בשמו הרשמי Samsung I5700 ) וכבר ניתן למצוא אותו בקטלוג המכשירים של חברת פלאפון

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים24/02/104259 צפיות
מדובר מכשיר בעל מסך מגע מלא, משלב אפליקציות מובנות של רשתות חברתיות לצד ווידג'טים מתקדמים כגון Twitter ו- Bebo המאפשרים ריבוי מסרים מיידים בזמן אמת ולהתכתב עם החברים באמצעות השירות אותו הם בוחרים

מאת: samsung mobileגאדג'טים24/02/1012101 צפיות
עוד השקה מבית סמסונג - Samsung Monte S5620 (סמסונג מונטה). מדובר מכשיר בעל מסך מגע מלא, משלב אפליקציות מובנות של רשתות חברתיות לצד ווידג'טים מתקדמים כגון Twitter ו- Bebo המאפשרים ריבוי מסרים מיידים בזמן אמת ולהתכתב עם החברים באמצעות השירות אותו הם בוחרים סמסונג אלקטרוניקס מכריזה על השקת S5620 Monte Samsung, מכשיר עם מסך מגע מלא הכולל מגוון תכונות מולטימדיה, עיצוב ארגונומי במראה יוקרתי בצבעי כתום ושחור. המכשיר בעל ממשק אינטואיטיבי של Touchwiz 2.0 Plus.

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים17/02/102603 צפיות
בתחילת השבוע חגגו בכל העולם את חג האהבה, אבל בסמסונג חגגנו חג קטן נפרד. בתערוכת הסלולר בברצלונה Mobile World Congress 2010, המתקיימת השבוע, הושק המכשיר שכולם ציפו לו - הסמארטפון הראשון הפועל על הפלטפורמה החדשה bada , Samsung Wave S8500.

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים28/01/101530 צפיות
כבר לא צריך מחשב כדי לגלוש באינטרנט מכל מקום: אפשר לשלוח מייל מהרכבת, לצייץ בטוויטר מהתור בבנק, לכתוב סטטוס בפייסבוק כשאנחנו במספרה.. הכל, כמובן, בעזרת הטחפונים הסלולריים החכמים

מאת: samsung mobileטלפונים סלולריים12/11/091153 צפיות
ה- WINDOWS MOBILE כאן ממזמן, האנדרואיד כאן לא מזמן, אבל בקרוב מאוד, מערכת הפעלה חדשה תנחת בעולם הסלולר: ה- Bada מבית היוצר של Samsung.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205438 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196573 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187931 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica