חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול משותף עם הנכדים - טיפים

טיול עם הנכדים ללא הוריהם הוא חוויה שונה לחלוטין מטיול של שלושת הדורות ביחד. טיול כזה יכול להוות הנאה גדולה, אולם הוא כרוך גם באחריות רבה ועלול לעייף מאוד. כמו בכל נושא, גם כאן תכנון נכון הוא עניין חיוני. מובן שתצטרכו להחליט על יעד הטיול, התקציב והאתרים השונים שבהם תתמקדו, אולם לא פחות חשוב להיערך לטיול כזה מבחינה פיזית.

אנחנו תמיד נדהמים מכמות האנרגיה שיש לילדים. לעמוד בקצב שלהם בבית יכול להיות די מפרך. כיצד תוכלו, אם כך, להתמודד עימם בטיול משותף? ריכזנו עבורכם כמה המלצות אשר תסייענה לכם לאסוף כוחות ולהתגבר על עייפות טיולים פוטנציאלית, כך שלא תתפשרו על ההנאה המשותפת עם הנכדים

טיסת יום או טיסת לילה?

בין אם אתם נוסעים או טסים, זמן ההגעה האופטימלי למקום הלינה שלכם הוא בסביבות שלוש אחר הצהריים. הימנעו ככל האפשר מלהשכים עם צאת החמה - זה מיותר. נסו לתכנן טיסת בוקר מאוחרת ועשו ככל שביכולתכם לתכנן טיסות ישירות.

גם אם הדבר כרוך בתוספת תשלום, עצות אלה עשויות להתברר ככדאיות. המתנה בשדה התעופה לטיסת המשך היא מעייפת כשלעצמה, ועל אחת כמה וכמה כשמתווספת לה ריצה אחרי נכדים ברחבי הטרמינל.

אל תתחילו עייפים

הטריק להתחיל את הטיול ללא עייפות הוא לבצע כמה שבועות מראש כל משימה שניתן להקדימה.

אין כמעט דבר שבלתי אפשרי לארגן מראש. לעתים קרובות אנו נוטים לסחבת מיותרת. דחיית מטלות לרגע האחרון גורמת מטבעה ללחץ נפשי ולעייפות. ערכו מראש רשימה של הסידורים שאותם עליכם לבצע לקראת הטיול והשתדלו לבצעם מוקדם ככל האפשר. אם אתם מגדלים בעל חיים, לדוגמה, בחרו בפנסיון מבעוד מועד. תכננו מראש מי יאסוף עבורכם את הדואר ועוד.

בעת הטיול נוחו במהלך היום

זוכרים איך בתור הורים צעירים ניצלתם את שעות השינה של התינוק כדי לנוח בעצמכם? עשו זאת גם במהלך הטיול. אם בן/בת הזוג שלכם איתכם והנכדים מסרבים להתעייף, דאגו למשמרות: בזמן שאחד מכם נח, השני מעסיקה את הנכדים, ולהיפך.

אכלו טוב

הקשיבו לגופכם. במהלך טיולים ממושכים אכלו ירקות ופירות המלאים בסיבים תזונתיים ומונעים עצירות. החזיקו לידכם חטיף אנרגיה או שקית סוכר קטנה למקרה של נפילת סוכר. הרבו בשתיית מים והקפידו שנכדיכם יעשו כמוכם. הטיול המשותף יכול להיות הזדמנות מצוינת ללמד אותם הרגלי אכילה נכונים ולהיחשף למגוון מתכונים ומאכלים חדשים.

לפני היציאה - שפרו את הכושר הגופני

שפרו את הכושר הגופני שלכם. אם אין לכם תוכנית אימונים או הרגלי חיים בריאים הכוללים ספורט והתעמלות, התחילו כעת. פעילות גופנית סדירה כחודש עד שישה שבועות לפני הטיול, הכוללת הליכה וחיזוק פלג הגוף העליון, תעזור לכם להתמודד עם העמסת מזוודות או לחילופין עם סחיבת נכד ישנוני. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להירשם לחדר כושר, או להיעזר במאמן אישי, מה טוב. פעילות גופנית היא דבר חיובי לשיבוץ בתוך שגרת החיים שלכם. אם הזרז הוא טיול עם הנכדים, הרווחתם פעמיים.

דאגו לשנת לילה טובה

אתם ודאי מכירים כמה "תרופות סבתא" לשינה טובה. קחו איתכם תה מרגיע, כיסוי לעיניים או פריט שעשוי לסייע לכם להירגע ולישון כראוי. נסו להיעזר בסביבה החדשה שבה אתם נמצאים. אם במלון יש בריכה, שחו שחיית לילה לפני השינה. אם אינכם שוחים, צאו להליכה קלה. פעילות פיזית בלתי מאומצת תורמת לשינה ערבה ולו רק מהטעם שהיא מעייפת. מזונות נכונים (בננות ומוצרי חלב, למשל) נהפכים בגוף לסרוטונין ומסייעים לשינה.

מה לעשות כשדברים משתבשים?

החל מאובדן מזוודה ועד מזג אוויר רע - בעת טיול עם הנכדים כדאי שתהיו ערוכים מנטלית ומורלית לבעיות שיצוצו. נסו לשנן לעצמכם כי כמעט אף תקלה אינה ראויה להעיב על אווירת הטיול.

ותרו לעצמכם, אל תהיו קדושים מעונים

אם התעייפתם - סלחו לעצמכם ונוחו. פארק המים יהיה שם גם מחר. נסעתם כדי ליהנות עם הנכדים ובכלל. אל תהפכו טיול מהנה למסע מפרך. זכרו שהחוויה קשורה קודם כל למצב הרוח, ורק אחר כך לנופים ולפעילויות. שמרו על מורל גבוה והתחשבו בהפרש הגילים.

נכתב בסיוע חברת trip4you: ביטוח נסיעות לחו"ל לכל הגילים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר "מוטק'ה" הוא רשת חברתית לאוכלוסיית הגיל השלישי המספק שירותי הכרויות לגיל הזהב, מידע אודות פעילויות, טיולים ואירועים שונים. כמו כן, פורטל "מוטק'ה" מציע תכנים מגוונים וייחודיים כמו איכות חיים, בריאות, מתכונים, תרבות ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת מוטק'ה

מאת: מערכת מוטק'המתכונים ואוכל - כללי24/05/103041 צפיות
כולם יודעים שכדי לרזות צריך להפחית את כמות הקלוריות בתפריט בצורה הדרגתית. אבל אחת הבעיות היא שלא תמיד אנחנו שמים לב לכך שהאוכל שלנו עשיר בשומן ובקלוריות. אפילו מזון בריא עלול להכיל כמות גבוהה של שומן. אז איפה מתחבאים השומנים במזון? וכמה שומן מומלץ לשלב בתפריט?

מאת: מערכת מוטק'ההכרויות24/05/101723 צפיות
הרבה פעמים איכות החיים של בני האדם הולכת ויורדת עם הגיל. אבל זה לא הכרחי. יש אנשים מבוגרים שאיכות חייהם ירודה, בעוד שאצל אחרים היא גבוהה מאוד. הסיבה לכך היא שלא הגיל הוא הגורם המשפיע על איכות החיים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196164 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172045 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171453 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171338 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161700 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica