חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות ארון

מאת: Nirit Shalomריהוט 02/03/20102072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השבוע קונים ארון אמרה אשתי, כבר אז ידעתי שאני עומד לפני מסע רציני בחקר תולדות הארון.
יש אנשים שכאשר הם רוצים לקנות ארון , הם פשוט הולכים לאחת החנויות הקרובות,לפעמים אולי להום סנטר והמשקיעים של ממש הולכים לנגר. אצלנו בבית הסיפור הוא קצת שונה, כל מוצר אשר עובר את סף דלתנו צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר ובעל סיפור מיוחד. למשל המנורה בבית היא של ראש שבט הקואלוקו היושבים במישורי הקרח של קנדה. טוב אז איך בוחרים ארון ואיך מוצאים ארון יחיד ומיוחד אשר מאחוריו סיפור.

יד שנייה זאת אפשרות טובה,זאת אומרת חנות עתיקות אשר מחזיקה ארונות ישנים ומיוחדים, אני רק מקווה שנמצא אחד שגם יש לו סיפור, אשתי רוצה רהיט עם סיפור! חיפוש קצר ברשת הוביל אותי לבחור בשם דני, יבואן של "רהיטים מספרים" חברת ריהוט המתמחה בריהוט ייחודי מכל העולם. נסיעה קצרה בכביש החוף לקחה אותנו למושב שקט ונחמד בו מתגורר דני.

כבר בכניסה לביתו היה אפשר לראות שדני חובב פריטים ייחודיים. היו שם פריטים אקזוטיים מכל העולם ממש פלא. ארון אנחנו מחפשים אמרה מהר אשתי לפני שדני החל לדבר. ארון תקבלי גברתי ענה לה דני. יש לי פה מבחר של ארונות מכל חלקי הפלנטה, ארון יפני אשר היה משמש גיישות,ארון פיני מעץ מלא אשר נעשה עבודה יד בכפר איכרים בפינלנד. אולי קודם תגידו לי מה התקציב שלכם ואז אני ידע איזה ארונות אני יכול להציע לכם. המחיר הוא לא חשוב אמרה מהר אשתי, אני רוצה לראות את הארון היפה והיקר ביותר שיש לך.

גברתי יש לי ארון אחד אשר נמצא בחדר השנה שלי שאותו אני בדרך כלל לא מראה לקונים. מחירו הוא יקר מפז ואני לא בטוח שזהו סכום אשר אדם יהיה מוכן לשם תמורת ארון.מה מחירו של הארון שאלה אשתי ללא חשש. בואו קודם אני יראה לכם את הארון ואז אספר לך גם מה מחירו.בכניסה לחדר השינה עמד לו ארון יפה תואר, היו לו חמש דלתות וארבע מגרות, גובהו היה כשני מטרים וחצי וממש נשק לתקרה. ישר היה ניתן לראות שמדובר בארון יחיד ומיוחד אשר מתאים לדירות גדולות במיוחד.

מחירו של ארון שהוא אינו ארון בגדים זה הינו מליון דולר אמר דני וחיוך על פניו. הסיבה למחיר הוא מפני שארון זה היה ארונו של לא אחר מאשר הנסיך ולאד, הידוע בשמו הנוסף דרקולה. יכולתי לראות את מבטה של אשתי והרגשתי את ליבי חובט בחוזקה. הארון של הנסיך דרקולה בכבודו ובעצמו ניצב כאן לפנינו, ריגוש אמיתי.


אני רוצה את הארון צעקה אשתי עלי ועל דני , לא אכפת לי מה מחירו אני רוצה אותו נקודה. דני הסתכל עלי במבט מרחם ואמר , מליון דולר זהו מחירו ולא סנט אחד פחות.


אתם שואלים את עצמכם האם קנינו את הארון, אז בו נגיד שחברי לעבודה מכנים אותי בשם חיבה חדש,
דרקול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112742 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica