חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער- לייזר או קרן אור?

מאת: זיו בשןהסרת שיער02/03/20101339 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום שכבר טיפולי הסרת שיער הפכו להיות עניין שבשגרה השאלה היחידה שנותרה לא ברורה היא האם לעשות הורדת שיער בלייזר או הסרת שיער בקרן אור. ומדוע עניין זה נשאר לא ברור, זאת מכיוון שכל חברה לייצור מכשירים להסרת שיער ממציאה איזה גימיק המתווסף למכשיר (לייזר או קרן אור) הגורם לבלבול בקרב המטפלים והרופאים, שלא לדבר עלינו, המטופלים.

 

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היה נחשב פעם לטיפול החזק והמוצלח יותר מכיוון שהלייזר היה עוצמתי יותר מה IPL (קרן אור), זאת גם הסיבה שעד היום טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להיעשות אך ורק על ידי רופאים. החיסרון העיקרי של שימוש בלייזר להסרת שיער הוא שהלייזר מתאים רק לבעלי עור בהיר ושיער כהה, הלייזר בעל אורך גל קבוע ויודע לקרוא רק שחור על גבי לבן ולכן מתאים רק לבעלי עור לבן, לא צהוב, לא מוקה בהיר, לא שום גוון אחר מלבד לבן. כאשר עושים הסרת שיער בלייזר לגווניי עור אחרים נגרמים כוויות קלות עד רציניות או משתמשים בעוצמה נמוכה מידי של המכשיר וכך הטיפול לא יעיל, חלק מהחברות המייצרות את מכשירי הלייזר מצאו דרכים להקל על הכוויות תוך שימוש בגימיקים המקריים את האזור.

הסרת שיער בקרן אור (אינפרא אדום \ IPL)

 

הסרת שיער באינפרא אדום, קרן אור או IPL הם שמות נרדפים לאותו טיפול, כאשר המונח אינפרא הוא לא מדויק אך הפך להיות שגור בקרב המטופלים (ולצערי גם בקרב המטפלים) קרן אור הוא מונח יותר נכון והמדויק מביניהם הוא IPL- Intense Pulsed Light בתרגום חופשי "הבזקי אור בתדירות גבוהה". מכיוון שמדובר במכשיר המייצר הבזקי אור ולא קרן לייזר, ניתן לווסת וליצור אורכי גל שונים וכך להתאים את הIPL לגווני עור שונים מלבד לבן. בעבר היעילות של הבזקי האור הייתה נמוכה יותר מאשר של לייזר, כיום המצב לא כך, יצרני הIPL שיפרו את המכשירים על ידי חידוד הדיוק, שימוש באורכי גל משתנים בכל הבזק וכדומה, וכך בעצם הגיעו לרמת האיכות והיעילות של מכשירי הלייזר.

 

לייזר או קרן אור?

מכיוון שכשיום ההבדל בין יעילות המכשירים שואף לאפס, ניתן לומר שזה לא משנה באילו מכשירים לעשות את הטיפול, אז כיצד כן להחליט?
הדבר החשוב ביותר כאשר ניגשים לעשות הסרת שיער הוא מיומנות המטפל, לא המכשיר , לא אם זה לייזר או IPL (קרן אור) אלא המטפל, זה החשוב ביותר. הרבה פעמים גם תמצאו קוסמטיקאית או מטפלת בהסרת שיער שיותר מקצועיים מהרופאים שרמת המיומנות שלהם נמוכה יותר מכיוון שעוסקים לרוב בטיפולים נוספים.
הסרת שיער בלייזר רשאים לעשות רק רופאים, כך שאם בכל זאת אתם מרגישים יותר בטוח שרופא יעשה לכם את הטיפול ויש לכם עור בהיר (עור לבן!) ושיער כהה אתם יכולים לעשות הסרת שיער בלייזר.
אם יש לכם גוון עור השונה מלבן, או שיער שאינו כהה מאוד עד שחור, לא תוכלו גם ככה לעשות לייזר כך שקרן אור הוא הטיפול הנכון בשבילכם, שזהו לטעמי הטיפול שרצוי לעשות מלכתחילה .

בסופו של דבר הכל תלוי במטפלים ולא במכשירים, בניסיון והפרקטיקה שיש להם ולא בתעודות שרכשו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו בשן

מאת: זיו בשןטיולים בחו"ל02/03/101338 צפיות
משרדי נסיעות, טיפים לבחירת משרד נסיעות כאשר טסים לחו"ל, רוכשים כרטיסי טיסה, עושים טיול מאורגן או משפחתי , לוקחים נופש בחו"ל ועוד.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818431 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184331 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142354 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142586 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144030 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144379 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148377 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica