חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשה תחתונה

מאת: שמחה ברקוביץביגוד והנעלה08/02/20103078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה.
ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

נשאלת השאלה, איזו הלבשה תחתונה לנשים מדליקה את הגברים?
חוטיני, ביריות, חזיות, בייבי דולס או אולי תכשיט אינטימי כשרשראות לטבור או למותניים?
המעצבים של ימינו השקיעו רבות במחשבה זו וכיום קיימים בשוק מבחר ענק של הלבשה תחתונה סקסית לנשים. חלקם בייצור מסחרי וחלקם בייצור של עבודת יד שהאחרון הוא היוקרתי מבין השניים. על הנשים לזכור כי "אם את מרגישה סקסית את ניראת כך" ולכן החשיבות של בחירת הלבשה תחתונה סקסית חשוב מאוד במקרה זה.
לא רק שאת תרגישי סקסית ונחשקת הגבר שלך ירגיש אותו דבר כלפייך וכשייראה אותך לובשת משהו סקסי זה בכלל יטריף את חושיו. אל תשכחי את כל המבטים של הגברים שמסתובבים סביבך במשך היום כאשר את מקרינה, משהו שכל אישה אוהבת, קצת טיזינג.

עד כה היינו מודעים להלבשה תחתונה מסורתית, אמנם סקסית אך עדיין אלו פריטי לבוש מוכרים כתחתוני תחרה, גרביוני רשת, חזיות תחרה, כותנות סילק סקסיות ואפילו הלבשה תחתונה פטישיסטיתכאשר האחרון עדיין לא מוכר לכולם.
כיום נפתחה חזית חדשה בעולם ההלבשה תחתונה לנשים ואלו אביזרי אופנה ותכשיטים עבודת יד המעטרים ומקשטים את גופה של האישה ללא צורך בבגדים. המראה האקסלוסיבי ביחד עם ההבלטה של המקומות הנכונים בגופה של האישה נותנים לתכשיטים אלו יתרון גדול על פני תחתון וחזייה או כותונת לילה. תוסיפו על זה את ההנאה המינית שניתן לקבל בעזרת אביזרי אופנה סקסיים אלו וקיבלתם מתכון מנצח ורעיון מעולה כאשר מדובר על מתנות יום הולדת לאישה
או לחילופין מתנות ליום האהבה.

זה לא נעצר כאן, תפעילו את הדימיון הפורה והראש השובב ותוכלו לרענן את המנהג של תכשיטים לכלה במסיבת רווקות או לחילופין ביום החתונה נהוג כי הכלה עונדת בירית לכלה ועל החתן או השושבין להוריד ממנה את הבירית עם הפה בלבד ולזרוק זאת לרווקים האחרים שיתפסו,
משהו בסגנון הפרחים שהכלה זורקת לתפיסה בקרב הרווקות. אז למה להסתפק בביריות לבנות כשלג אם אפשר לרענן ולהדליק את הקהל עם ביריות סקסיות עבודת יד בעיצוב חושני וסקסי?

המיוחד בתכשיטים אלו הם העובדה שהם ללא פירסינג. אין צורך בניקוב הבשר, סוף לכאב.
תארו לכם אישה מעוטרת עם תכשיטים מכסף או תכשיטים מזהב אשר עוצבו על ידי מעצב תכשיטים ונעשו בעבודת יד בהזמנה. אישה זו לבטח תחוש ותרגיש סקסית עם ביטחון עצמי גבוה והגברים כמובן לעולם יפזלו לכיוונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/101460 צפיות
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים.

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101405 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101560 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/101196 צפיות
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה. כאשר מדובר בשירותי ניקיון על ידי חברות ניהול ואחזקה הן מספקות את חומרי הניקוי בניגוד למנקה פרטי בבתים שבדרך כלל משתמש בחומרים שבעל הדירה מספק לו.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102374 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103126 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/101548 צפיות
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים. יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת. כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204633 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161945 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163958 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147550 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147676 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica