חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גוגל חשוב לא פחות קורות חיים

מאת: מאור קפלנסקימיתוג אישי 28/02/20091243 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני טוען זאת לא מאתמול - ניהול מוניטין מקוון ומיתוג אישי באינטרנט, חשובים היום לא פחות (ואפילו יותר) מכל טופס קורות חיים סטנדרטי.
תודעה זו עדיין לא חדרה לשוק מחפשי העבודה, למגייסים ולחברות ההשמה בישראל, אך בארה"ב כבר מייחסים מזמן חשיבות עליונה לאופן בו השם של המועמד מופיע בגוגל. המגזין האינטרנטי האמריקאי Network World, ראיין לצורך כתבה בנושא מספר אנשי משאבי אנוש מענפי האינטרנט, המחשבים וה- IT. יחד עם חוות דעתם של מומחים מתחום ה- Social Media, מהכתבה עולה מסקנה ברורה: עידן ה- WEB2.0 מחייב אותנו להתייחס למה שיש תחת שמנו באינטרנט  - אחרת יהיה לנו קשה מאוד למצוא עבודה.
נוכחות אינטרנטית
"מייד אחרי קבלת קורות החיים, הדבר הראשון שכל מגייס עושה, זה לחפש את שם המועמד בגוגל", אומרת קלארק או'קונור, סגנית נשיא ב-Thornley Fallis חברת PR ואינטרנט קנדית. "זוהי כמעט אינסטינקטיבית". "תוצאות החיפוש של Google חשובים במיוחד עבור מחפשי העבודה בענף ה-IT" , היא מוסיפה. "כי בתחום הזה מצפים שלמועמד תהיה נוכחות אינטרנטית" .
שקיפות מעסיקים מחפשים שקיפות", אמר ג'ון קרסון, יועץ Social Media ב- Echo Communications. "לכן מומלץ למועמד שלא להתחבא מאחורי התהילה של החברה. הוא חייב להפיץ את המומחיות והכישרון המקצועי שלו באופן אישי תחת שמו".
אזכורים שליליים "המוניטין המקוון ברשת, יכול להיות ההבדל בין קבלה לאי-קבלה של המועמד למשרה נחשקת", טוען דייב ווילמר מנכ"ל בפועל ב- Robert Half Technology. "הדבר מקבל משנה תוקף בעיקר בקרב עובדים מתחום טכנולוגיית המידע, מהם מצפים שיהיו ערים לאופן בו שמם מופיע בגוגל ושידעו לנצל את הכלים האינטרנטיים כדי למתג את עצמם. כל אזכור שלילי, יעלה דגל אדום ובאופן מיידי עלול לפסול את המועמד מקבלה לעבודה".
הפרדה בין המקצועי לאישי "אנשים רבים עושים הפרדה ברורה בין חייהם המקצועיים לאישיים, אבל באינטרנט זה סיפור אחר", אומר איגור אברמוביץ' מנהל ענף ב- Robert Half Technology. "ההפרדה הופכת להיות מטושטשת, ולכן חשוב להקפיד על פיקוח וניטור המידע אותו אנחנו מעוניינים שיקבלו עלינו. גם אם המידע שמתגלה אין בו כדי להזיק לתדמית המקצועית שלנו, המגייסים יתרשמו מהמיתוג האינטרנטי האישי של המועמד וישוו אותו לזה של האחרים - ולפיו יקבלו את ההחלטה אם להעסיקו.
כל מה שיש עלייך ברשת - משפיע "לצערי, אני לא חושב הרבה אנשים מבינים עד כמה רעיונות או מילים שלהם המתפרסמים תחת שמם ברשת, יכולים להשפיע על מעסיקים פוטנציאליים", אומר צ 'אק המילטון, מנהל תוכנית למידה וירטואלית ב- IBM קנדה. "דיונים בהם השתתפת, קבוצות אליהן הצטרפת, או תמונות שפרסמת, יכולים להשפיע על ההחלטה".
גם כרטיס פייסבוק "גם אם לכאורה יש בקרב מעסיקים בעיה מוסרית או אתית ב"חיטוט" בכרטיסי מועמדים בפייסבוק, הם עדיין עושים זאת ולו בכדי לקבל עליהם תחושה לפני שהם מגיעים לראיון עבודה", טוען נייג'ל וואליס, מנהל המחקר ב-IDC קנדה.
התדמית האינטרנטית היא חלק מהתדמית הכללית "רוב האנשים מודעים מאוד למוניטין שלהם בעולם החיצון - איך אני לבוש, האם אני מגולח, המכונית בה אני נוהג, הפלאפון בו אני משתמש, אז זה רק טבעי מבחינתם לשים דגש על התדמית שלהם המוצגת אונליין", אומר פאולו פאסקיני, מנהל מחלקת קשרי לקוחות במיקרוסופט קנדה. "העניין הוא שהרבה אנשים לא עושים את זה".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאור קפלנסקי החדיר באוגוסט 07 לאינטרנט הישראלי את תחום המיתוג האישי דרך הבלוג הפופולארי INTERNETISHI - מיתוג אישי באינטרנט.

בהמשך הוא הקים את eBrand - המספקת שירותים חדשניים של מיתוג אישי/עסקי, החדקת אזכורים שליליים מגוגל, ניהול תדמית ברשת וקמפיינים פוליטיים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152623 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152379 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147021 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica