חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג עסקים באמצעות אפליקציות

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/20142838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק. ישנם דרכים שונות באמצעותם העסק יכול לפרסם עצמו במדיות השונות: טלוויזיה, רדיו, אתר איניטרנט וגם פיתוח אפליקציות. בחירת פלטפורמות פרסום שונות יעניקו לעסק את החשיפה לה הוא זקוק, ויפעלו להגדלת הרווחים.


מיתוג ושיווק באמצעות האפליקציה

אין עוררי על כך שאנחנו חיים בעולם טכנולוגי. הטכנולוגיה הולכת ומשתפרת מיום ליום, ופעולות שבעבר היה עלינו לבצע מול עסקים שונים, הפכו פשוטות הרבה יותר. הצורך להגיע פיזית אל מקום העסק הוחלף במענה באמצעות הסמארטפון, והשימוש באפליקצות הפך פופולארי ובסיסי. הכוח העיקרי של האפליקציה הוא הנגישות המדהימה שהיא מעניקה ללקוח. אם נסתכל סביב, מרבית העסקים היום מחזיקים באפליקציה של העסק. הממשק נעים ופשוט, הנגישות נוחה, והפרסום באמצעות כלי מופלא זה פשוט משתלם.



כיצד ניתן לבנות אפליקציה לעסק?

בניית אפליקציה היא כמובן תהליך אשר מתבצע בסיוע של מתכנת מקצועי. עם זאת חשוב לדעת מספר דברים חשובים לפני תחילת העבודה:

  • מערכות הפעלה – כידוע, שתי המערכות הפופולאריות ביותר בעולם ובישראל הן אנדרואיד וIOS. אנדרואיד שייכת למרבית הטלפונים החכמים, וIOS שייכת לאייפונים ואייפדים. חשוב לדעת כי לא כל מתכנת בעל ידע בפיתוח ידע להתאים את האפליקציה לשתי המערכות, שכן כל מערכת בעלת קוד פיתוח שונה.

  • טאבלטים – הטאבלט הוא חלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי, כך שיותר ויותר אנשים עושים בו שימוש. אל תשכחו לדאוג לכך שהאפליקציה של העסק תתאים גם למכשירים אלו.


בחירה של מתכנת

כעת, לאחר שאתם מבינים כי בניית אפליקציה תעניק לעסק שלכם מיתוג בצורה טובה, תוכלו לחפש את המתכנת המתאים ביותר לביצוע העבודה. על מנת ליצור אפליקציה שימושית ויעילה, חשוב לבחור במתכנת בעל ניסיון בפיתוח אפליקציות לכל הפלטפורמות הקיימות. שנית, חשוב מאוד לנסות לדלות כמה שיותר המלצות על בעל המקצוע, שכן המלצות חיוביות הן מדד לבעל עסק שמעניק שירות מקצועי. לבסוף, בחרו במתכנת אשר מעני לכם שירותים במחיר העומד בתקציב.

 



תגיות המאמר: מיתוג, פיתוח אפליקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610934 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211532 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152375 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142893 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147936 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica