חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיטב ערוצי השיווק והטקטיקות לחברות B2B

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/20211527 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק הדיגיטליים לשנת 2021 והצפי לשנת 2022. לדברי 81% ממנהלי השיווק, אתרי אינטרנט הוכיחו את יעילותם כאמצעי הכי טוב להשגת מטרות השיווק. דוא"ל נמצא במקום שני עם 71%, לפי מנהלי שיווק בחברות B2B ככלי להשגת מטרות השיווק בשנת 2021. אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO  הוא הערוץ השלישי שדורג בסקר כיעיל על ידי יותר ממחצית מנהלי השיווק שנשאלו. שיווק דיגיטלי בשנת 2021

57% ממנהלי השיווק בחברות B2B שנשאלו אמרו שהם מתכננים להשקיע יותר תקציב ב- SEO בשנה זו, ו-54% אומרים שהם מתכננים להשקיע יותר במדיה חברתית- לינקדאין, פייסבוק, טוויטר וכדומה. מנהלי שיווק בחברות B2B אינם משוכנעים ביעילותם של טקטיקות מובייל כמו  קוד  QR, והודעות טקסט ומתכננות להקטין את תקציב השיווק בלפחות 40% באמצעים הללו. ממצאים מרכזיים נוספים מהמחקר אשר התבסס על סקר של מנהלי שיווק בכירים בחברות B2B ומובילי דעה בעולם העסקים מכל רחבי העולם: קרא עוד על תקציב למודעות בפייסבוק - תקציב פרסום בפייסבוק: איך להגדיר תקציב למודעות בפייסבוק? ערוצי שיווק נוספים

תערוכות
נחשבות מועילות על פי 84% ממנהלי השיווק, שאר הערוצים כמו דיוור ישיר, פרסום במגזינים מודפסים וטלמרקטינג דורגו ברבע מהאחוזים ופחות. סוגי תוכן כ 70% ממנהלי השיווק בחברות B2B שהשתתפו בסקר אומרים שתוכן נכון באתר האינטרנט עזר להם להשיג את מטרותיהם בשנה שעברה.
סמינרים מקוונים Webinars(58%) סיפורי לקוח (51%)ו- whitepapers 48% נחשבו גם הם יעילים להשגת מטרות השיווק בשנת 2021.

 



תגיות המאמר: שיווק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213387 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213511 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213096 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213450 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213459 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213388 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152615 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152372 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142890 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142835 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146823 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147933 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica