חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מציג חיפוש השם שלך בגוגל?

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/20142893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מחקרים מראים שכמעט 90% מהאנשים נכנסים לגוגל לאמת מידע שקיבלו, אפילו אם הוא הגיע ממקור נאמן. ובגוגל, כידוע, יש קיים מידע אינסופי שיכול מאוד לעזור לעסקים, אך גם עלול להיות באוחריהם. מספיק אזכור אחד שלילי בדף הראשון של תוצאות החיפוש של בית מלון מוכר, ומספיקה כתבה אחת לא מחמיאה על זמר מוערך שצברה כותרות והמוניטין שלהם לא יחזור להיות כשהיה לזמן הקרובן. ודאי תשמחו לשמוע שהיום אפשר וכדאי מאוד לבצע מחיקת אזכורים שליליים – למעשה דחיקת אזכורים שליליים בגוגל.

למה זה חשוב?

כאשר אדם מתבטא או נחשף בכל דרך אחרת באופן שאינו הולם ומקובל על כל הפלטפורמות, את הקריירה המקצועית שלו נמצאת בסכנה. רק במדינת ישראל הקטנה ישנם לא מעט מקרים המוכיחים עד כמה כוחה של הרשת יכול להיות הרסני, ועד כמה חשוב להתגונן בפניו. הדבר בהחלט אפשרי, אם נעזרים בכלים מקצועיים מתקדמים. חברה ותיקה ומנוסה בתחום ניהול המוניטין תבטיח לכם טיהור שם ודחיקת פרסומים לא הולמים לתחתית תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש הנוספים.

איך זה עובד?

פעולת מחיקת אזכורים שליליים מהרשת הפכה לאחרונה למאוד פופולרית בקרב כל שכבות האוכלוסייה, ובקרב כל סוגי העיסוקים:

· פוליטיקאים

· אנשי עסקים

· מנהלים בכירים

· מותגים גדולים

· עסקים קטנים

· אנשי אומנות

ועוד ועוד. למעשה מדובר בפעולת הדחקת אזכורים שליליים בגוגל, שנועדה להעלים מעיני הגולשים את הפרסומים הבעייתיים כגון טוקבקים, מאמרים, תמונות וכן הלאה, ולמלא את מקומם באזכורים חיוביים שיופיעו בראש רשימת החיפושים של גוגל. להעלים לגמרי את האזכורים השליליים כמעט ולא ניתן, אולם לדחוק אותם לעמודים האחרונים כך שיהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא אותם - בהחלט אפשר.

הבטיחו שהגולשים או הבוס העתידי שלכם יקבלו אך ורק מידע חיובי ומחמיא עליכם – קחו שליטה על השם שלכם ברשת. אם אזכורים שליליים בגוגל פוגעים גם בכם, פנו לאנשי מקצוע או נסו להיפטר מהם בעצמכם כי בשורה התחתונה זהו שירותאתם זקוקים לו כדי לבנות קריירה משגשגת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222800 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201249 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201237 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205521 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201194 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201460 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201034 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211532 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152376 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147936 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica