חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרופיל חברה ברשתות חברתיות

התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

בעידן בו כל המידע חשוף וגלוי, ולרשות עסקים עומדים כלים כמו אתר אינטרנט, פייסבוק, טוויטר וכלים דיגיטליים אחרים, המאפשרים קיום קשר בינאישי גם בלי פגישה פיזית, החשיבות של פרופיל חברה איכותי ומקצועי הופכת לקריטית בהליך השיווק.

פרופיל חברה מאפשר לבעל החברה או העסק להציג את מרכולתו ברבים, בפריסה רחבה בקנה מידה בינלאומי. כיום ניתן למצוא יותר ויותר שירותים הניתנים באמצעות האינטרנט, כך שהקשר בין הלקוח לספק אינו חייב להיות מקומי.

כמו כן, פרופיל חברה מחבר את העסק לדרישות הלקוח, בהתאמה מלאה וחוסך זמן ומשאבים שהיו מושקעים בעבר בהליך השכנוע. כיום כל בעל עסק יכול לפתוח עמוד בפייסבוק, להציג את הטקסט של העסק לצד לקוחות מומלצים, תמונות, עדכונים וחידושים מהנעשה בתוך העסק. בדרך זו פרופיל החברה הופך להיות חלק ממשהו רחב הרבה יותר.

שינוי זה מחייב כתיבת פרופיל עסקי בדרך שונה אחרת. בראש ובראשונה הפרופיל חייב להיות מסוגל להציג מכלול פעולות ולא פחות חשוב, להתאים לכל סוג מדיה. בין אם מדובר באתר אינטרנט, פייסבוק, בלוג או כל אמצעי שיווק אחר.

התפיסה שכל עסק יכול לתת שירותים רק ללקוחות שסביבו אינה מתקיימת בעידן הרשתות החברתיות ולכן על פרופיל החברה לצאת ממקום של גלובליות והתאמה לקהל יעד רחב ככל האפשר.

גם שפת פרופיל חברה הפכה להיות שפה פחות עסקית, אלא יותר שפת דיבור, כנהוג במידיות חברתיות, מעבר לכך, קיים אלמנט של שיתוף, כך שבעל העסק חושב קדימה על מה הוא יכול לעשות לא רק לטובת הלקוח הזה אלא גם עבור חבריו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרופיל און ליין, אתר מקצועי לכתיבה והפקה של פרופיל חברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרופיל און ליין

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142801 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: פרופיל און לייןפרסום15/02/112001 צפיות
ישנם עסקים אשר חושבים שאין להם צורך בפרופיל חברה. הם מרגישים שהעסק שלהם קטן מדי, ברור למדי ולכן פרופיל חברה אינו יכול לשרת אותם או שאינו יכול להיות מקיף ושיווקי. רוב העסקים הללו מוגדרים תחת הקטגוריה מקצועות חופשיים, התחום של הצווארון הכחול. אינסטלאטורים, חשמלאים, אנשי מקצוע תיקונים ושיפוצים.

מאת: פרופיל און לייןניהול תוכן20/04/101379 צפיות
אם גם אתם כבר שמעתם את המשפט "שלח לי פרופיל חברה" ולא ידעתם מה לשלוח, אתם לא לבד. עסקים רבים מתקשים מאוד בכתיבת פרופיל חברה איכותי ושיווקי, אשר לא רק ייתן למתעניין מבט רחב על העסק, אלא גם ישכנע אותו להפוך ללקוח.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג24/12/091216 צפיות
עסקים רבים מבקשים לשלב מונחים מקצועיים בפרופיל חברה אך אינם יודעים כיצד הכי נכון לעשות זאת. מונחים מקצועיים מדי עלולים להיות לא מובנים ללקוח שאינו מהתחום והעדר מונחים מקצועיים, עלול לשדר חוסר רצינות ומקצועיות. איך למצוא את האיזון

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211528 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152615 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152372 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142891 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142835 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147001 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

מאת: ניר אבןמיתוג אישי 20/03/147933 צפיות
אנו בלפטופ רחובות פיתחנו מומחיות בסוגי סוללות שונים למחשבים ניידים ויש לנו טיפ חשוב עבורכם: סוללות, גם המודרניות שבהן, אינן "אוהבות" שטוענים אותן כאשר הן מלאות. תמיד חכו עד שהסוללה תתרוקן כמעט לחלוטין לפני שאתם מחברים את הלפטופ לטעינה. הקטנת כמות הטעינות תגדיל באופן משמעותי את אורך חיי הסוללה. בנוסף, אם המחשב נמצא בשימוש זמן רב כאשר הוא מחובר לחשמל, כדאי אף לנתק את הסוללה לחלוטין ובכך להאריך את חייה עוד יותר, כך שתוכל לעמוד לשרותכם כאשר באמת תצטרכו אותה! מעוניינים להחליף סוללה למחשב נייד? יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. בחרו את סוג המחשב הנייד שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica